Creative Sketchy Girls: # 48

We zijn 20 mei,
bij het challengeblog Creative Sketchy Girls
start vandaag dan ook weer een nieuwe challenge.

Zoals je weet is het recept bij Creative Sketchy Girls al een tijdje aangepast,
de ene maand een schets, de andere maand een thema.
Het thema van vorige maand, bloemen, viel duidelijk in de smaak,
wat hadden we veel deelnemers!
Zijn we superblij mee!
Deze maand is er dus weer een schets.
Het zou leuk zijn als we weer veel deelnemers hebben!

 We hebben geen digisponsor
maar we hebben natuurlijk wel een sponsor:
Veerles Creatieve Hoekje.

ik heb deze keer zelfs geen plaatje gebruikt...
Alle aandacht kan zo naar de mooie tekststempels en het papier gaan...
(nog altijd papier uit mijn swappakketje...)



Gebruikte materialen
DP Craft O'Clock
alles gemat op papier van Action
Tekststempel Engels: Needle & Thread - SU
gestempeld met 2 kleuren inkt
Tekststempel Nl: Door dik en dun - SU

Dit is de schets,
alle informatie vind je hier.



Veel plezier met de challenge!

En terwijl mijn berichtje hier verschijnt,
zit ik lekker bij de kapper,
dat kan hier sinds deze week weer.
Blij dat mijn wilde haren er af kunnen...

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!

Creatieve groetjes
Nancy

Reacties

Trijntje zei…
Wat een mooie kaart Nancy. Groeten Trijntje
Irene zei…
Prachtig papier, mooi geheel Nancy!
Alles GOED? Het is een beetje stil aan jouw kant heb ik het idee?
XxIrene
Je@net zei…
Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Nancy!
Margreet zei…
Prachtig papier, Nancy. Dan heb je niet veel meer dan een leuke schets nodig. Fijn om weer naar de kapper te kunnen hè? Ik ga vrijdag.
xxx Margreet
Marfien zei…
Mooi kaartje met dit papier gecombineerd met de schets, de bloemen komen mooi uit en ook nog ruimte voor een tekst, knap werk weer Nancy
Was jij vroeg op vanmorgen :-)
Freubelmina zei…
Wat een mooie uitwerking van de leuke sketch Nancy.
Hier nog volop grijze uitgroei, ik ben volgende week aan de beurt.
Lieve groetjes xx
Caroline zei…
Heel mooi kaartje, het papier leent zich er goed voor.
Heerlijk weer he om naar de kapper te gaan. Ik mocht verleden week al!
Weg grijze uitgroei en lange haren......
Groetjes Caroline
Je hebt knap gebruik gemaakt van het mooie dessin-papier Nancy. Een mooie kaart gemaakt met de sketch. Leuk om alleen tekst te gebruiken en inderdaad door het mooie papier mis ik de afbeelding niet. Lekker naar de kapper. Ik mag volgende week ;)
Lieve groetjes Miranda
Rosina zei…
Heel mooi kaartje heb je met deze sketch gemaaktnacy...prachtig papier en een mooie bijpassende tekst
Ik heb deze week een gastdesigner kaartje gemaakt hiermee...maar heb die een kwartslag gedraaid...
groetjes Rosina
Lisa Lynn zei…
Nancy your card is gorgeous. Just love those colors and the beautiful flowers.
GerJanne zei…
Wat mooi dat je alleen maar DP hebt gebruikt en de sketch en de tekst. Het is en heel mooi kaartje! Ik vind het geen gemakkelijke sketch, trouwens.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils