An-Na Swap 1 - Opdracht 3


De achtste van de maand,
vandaag zijn Angélique en ik er met onze 3de 'swapopdracht'.
De vorige gemist?  Die vind je hier en hier.


De laatste opdracht was een makkelijke:
alles mocht,
op voorwaarde dat er iets uit het pakketje gebruikt werd.
Ik gebruikte zowel papier uit het blokje van Craft O'Clock
als uit dat met de gekleurde blaadjes van Action.



Ik kreeg deze week een aantal nieuwe stansjes binnen en stanste alles uit het dessinpapier,
gemat op een paars papiertje,
en dat alles dan op een witte dubbele kaart.

Eens wat anders dan wat ik gewoonlijk maak,
maar ik ben wel blij met het kaartje.

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
breng je ook een bezoekje aan Angélique als je nog niet van daar komt
(gelukkig mogen we digitaal wel de grens over...) ?

Ik ben heel benieuwd wat Angélique maakte!


Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Freubelmina zei…
Wat een mooi en sfeervol kaartje maakte je Nancy.
Alvast een fijn weekend xx
Je@net zei…
Leuke kaart heb je gemaakt, Nancy!
Heel erg leuk kaartje Nancy! Groetjes Linda
Jantine zei…
Mooi kaartje Nancy! Leuk gedaan!
Groetjes
Jantine
Eri zei…
Wat een leuke kaart met die grote plant! En helemaal anders dan die van Angelique! Fijn weekend!
Groetjes, Eri
Ellen zei…
Prachtige kaart hoor...mooi gedaan! Ook de tekst is een mooie stans, welk merk is dat?
groetjes Ellen
karin zei…
Dat ziet er leuk uit Nancy.Eens kijk wat Angelique ervan heeft gemaakt.

groetjes,
Karin
Heel leuk deze kaart met sierlijke plant erop Nancy. Mooie stans van die bladeren.
Lieve groetjes Miranda
Marijke zei…
Heel mooi gemaakt en die tekst ook heel fijntjes! Groetjes Marijke.
Annerieke zei…
Mooie kaart, zo'n gave plant wil je wel in je woonkamer hebben staan toch? De tekst is mooi sierlijk zeg.
Sarah zei…
Mooi Nancy! X
Angelique zei…
Zo dat is idd een heel andere kaart maar zo mooi met de grote plant erop. Grappig dat jij naar Nederland gaat voor de kapper en m'n moeder naar Belgie, die heeft nu hier een afspraak. Donderdag hebben we een bruiloft maar er was enkel nog plek om te knippen. Ik kon wel de verf komen halen vanmorgen en toen heeft Demi me ermee geholpen. Was leuk voor een keertje maar thuis verven is niks voor mij.
Wat ontzettend fijn dat je zondag naar je vader kan, hij zal zo blij zijn om jullie te zien. Geniet ervan.
Lieve groetjes Angelique
Daphne zei…
Ik ben net bij Angélique geweest😁, digitaal dan😉.
Jij maakte weer een héle andere kaart dan die zij maakte, deze is gemaakt met Lila, 1 van mijn lievelings kleuren.
Mooi hoor, juist omdat je het wat rustig hebt gehouden, ik hou daar wel van.
Ik zat afgelopen week nog aan je te denken, jij mag nu niet in Nederland komen denk ik hè? Alhoewel je wel zelfvoorzienend hebt hier in jullie huisje, toch? De regels in België zijn weer heel anders dan in Nederland, dat maakt het soms nog lastiger!
Gelukkig hebben wij onze hobby, daarin kunnen we zoveel kwijt!
Valerija zei…
Nancy, so creative. Love your card.
Valerija xx
wat een sfeervol kaartje heb je ermee gemaakt
groetjes ellen
Diny zei…
Wat een leuke kaart heb je gemaakt nancy....het is ook een leuk idee om zo elkaar te verrassen met pakketjes en daar iets leuks mee te maken.
Wat leuk dat je in het team van girlz creative crafts zit....gefeliciteerd!
Groetjes Diny
Marfien zei…
Mooie stans heb je gebruikt voor de plant, net echt
leuke kaart Nancy

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils