Live your life and forget your age

Vandaag is Margreet jarig,
dit kaartje maakte ik  tijdens mijn vakantie in Putten,
nog maar een paar weken geleden, maar lijkt wel al een totaal andere tijd,
gebaseerd op een schets van Club Cards and More.
Vind je die tekststempel (Karin Joan) niet superleuk?


Het achtergrondpapier bestempelde ik
met de silhouettenstempels van Marianne Design. 


Gebruikte materialen:
DP Authentique en Noor
Colorful Silhouettes: Marianne Design
Botanical : CS1048
Roses: CS1046
Peaceful poppies sequines: SU 
vellum
Memento: Bamboo Leaves en Angel Pink


Ik hoop dat alles ok is met jullie allemaal en al wie je lief is!   
Woensdag werd het me efkes te veel, mijn pa werd met spoed opgenomen in het ziekenhuis owv hartklachten.     Wetende dat hij longpatiënt is (hij heeft maar 1 long meer die ook niet meer helemaal goed is) én dat we hier met een verbod op familiebezoeken ed zitten, kan je je voorstellen welke schrikbeelden we onmiddellijk hadden.
Gelukkig kregen ze hem stabiel en moest hij, zodra zijn hart weer regelmatig klopte, onmiddellijk het ziekenhuis verlaten om zeker geen besmetting op te lopen...  Wachten op een chauffeur?  Buiten voor alle veiligheid...
Die angst doet toch wel wat met een mens...   Ik moest vandaag niet werken, een switch met een studiedag vorige maand op een vrije dag, ben ik toch wel gaan werken zeker, helemaal niet meer aan gedacht dat ik vrij was...          (     nochtans niet meer blond maar grijs...  ;-)     )

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
The Flower Challenge: # 42



Reacties

Je@net zei…
Jeetje...dat zal zeker schrikken geweest zijn. Dat is het onder ´normale´ omstandigheden al, laat staan in deze tijd. Hopelijk herstelt hij nu snel. Veel sterkte!
Je kaart is erg mooi geworden. En wat een prachtig achtergrondpapier heb je zo gemaakt!
Irene zei…
Ach Nancy toch, natuurlijk schrik je dáár enorm van want je vader is zó kwetsbaar en nu met dat enge virus helemaal! Gelukkig heeft hij het gered en jij nog stééds zó van slag dat je gewoon naar je werk ging..och errum! Geniet maar lekker van het weekend!
Prachtig hoe je de achtergrond hebt gestempeld, Heel mooi en lief kaartje en gave tekst!
XxIrene
Gina zei…
Ik kan begrijpen dat het een klap was als je hoort dat je vader in deze tijd naar de spoed moest. Gelukkig is hij weer thuis. Je hebt een supermooie kaart gemaakt met die zelfgemaakte achtergrond! Net design papier ! Groetjes, Gina
Enny zei…
Oh, Nancy, ik kan me voorstellen dat je helemaal overstuur was, toen je vader naar het ziekenhuis moest... we leven in zo'n moeilijke en gevaarlijke tijd ! Gelukkig mocht hij gauw weer naar huis. Ik hoop dat je dit weekend wat kan ontspannen. Je kaartje is prachtig, gelukkig hebben we dit hobby nog. Beste groetjes en hou je sterk ! Enny
Freubelmina zei…
O Jakkie Nancy, dat is paniek geweest, gelukkig snel weg daar! Sowieso moet je daar niet zijn maar in deze tijd en dan met de klachten en leeftijd van je papa....hoop dat het beter met hem gaat nu. Je kaartje is weer supertof, zeker de mooie achtergrond. Een fijn weekend xx
Eri zei…
De schrik zal er goed inzitten, en vooral in deze corona crisis. Gelukkig kon je Pa snel opgelapt worden en weer naar huis. Dat is nu toch de beste plek om te zijn. Heel veel sterkte toegewenst, want helemaal gerust zul je toch niet meer zijn.
Je kaart voor Margreet is heel mooi geworden, met die leuk gestempelde achtergrond, plaatje en leuke tekst!
Fijn weekend!
Groetjes, Eri
Caroline zei…
Dat is zeker een schrik geweest Nancy, gelukkig mocht hij ook snel weer naar huis.
Je kaartje voor Margreet is erg mooi, de achtergrond is knap gedaan!
Groetjes Caroline en sterkte hoor!
Scraptastisch zei…
Wat zul je angstig zijn geweest Nancy, je vader is zo kwetsbaar maar mocht weer naar huis en thuis is toch het beste nu al zal je bezorgdheid blijven...sterkte hoor!
Voor Margreet een hele leuke kaart en je achtergrond zelf gestempeld, past er prachtig bij!
Lieve groetjes van Gerie
Daphne zei…
Sjonge, wat schrikken!!
Ik krijg het er koud van.....
Gelukkig is het nu weer wat rustiger.
Sterkte!

Je kaart is mooi rustig qua uitstraling.
Margreet zei…
Superbedankt voor deze mooie kaart, Nancy. Hij staat te pronken op de kast.
Hopen dat het goed blijft gaan met je vader.
Lieve groetjes,
xxx Margreet
Ans Gilbert zei…
Natuurlijk is dat schrikken, gelukkig mocht hij weer snel naar huis. Alles is gewoon heel angstig in deze tijd en je vergeet gewoon welke dag het is. Je verjaardagskaart is heel erg mooi,
Fijn weekend
Ansx
Marfien zei…
Mooie roze kaart, en zo subtiel gestempeld, helemaal top! Nancy
Renate zei…
Oej, jeetje, ja... Ik snap dat het schrikken was. Maar dat zou het ook zijn geweest als al die 'toestanden' niet gespeeld zouden hebben. We leven in een vreemde wereld op dit moment. Heel veel sterkte.
Je kaartje is prachtig. Heel mooi om de bloemen ton-sur-ton op het papier te stempelen.

-xies- Renate
Nicolette zei…
Wat een schrik voor je vader zeg. Gelukkig kon hij weer snel naar huis.
Mooie kaart voor Margreet, leuk met die achtergrond stempels .
Groetjes Nicolette
Diny zei…
Oei Nancy....dat is zeker schrikken!
Het is toch al een roerige tijd....daar moet niet teveel extra's bijkomen.
je kaartje voor Margreet is erg leuk geworden.
Groetjes en sterkte he,
Diny
Leni zei…
Nancy, kan me voorstellen dat je bent geschrokken , hopelijk gaat het nu weer wat beter met je vader en met jou natuurlijk ook ...........
je kaartje is geweldig mooi geworden SUPER ............
liefs Leni
Hermien zei…
Een prachtig kaartje voor Margeet, heel mooi hoe je de achtergrond hebt gestempeld ik dacht dat het dp was. Gelukkig is het enigszins meegevallen met je vader en mocht hij weer richting huis, dat zal zeker schrikken zijn geweest.

Groetjes Hermien
GerJanne zei…
Ach Nancy, dan heb je wel de schrik in de benen!! Snap dat je dan van de kaart bent. Hopelijk blijft hij nu stabiel.
Je kaart voor Margreet is heel mooie en die tekststempel is inderdaad geweldig! Ik heb hem nog niet eerder gezien.
Sarah zei…
Dat is schrikken! Niemand wil nu in het ziekenhuis zijn. Ik ben blij dat hij weer thuis is. Hopelijk ben je nu wat bekomen. Wat een heftige tijd is het toch.💕

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils