Cheerful Sketches: laatste reminder maart

Vandaag vind je bij Cheerful Sketches
de laatste reminder voor onze schetschallenge van maart.
Ik mocht deze keer een toffe digi van Bugaboo gebruiken.

  
Gebruikte materialen:
DP Best Dressed - Stampin' Up
Cirkel: Crealies
Baby Clothes: MemoryBox 98625


Momenteel moet dit dametje natuurlijk haar boodschappen online doen,
want alle kledingwinkels zitten dicht door de Coronamaatregelen...
Ik hoop dat met jullie en je familie alles goed gaat,
zorg goed voor jezelf,
zo zorg je voor iedereen!
Ik stuur jullie alvast een virtuele knuffel,
dat mag gelukkig nog in deze vreselijke Coronatijden...

Wil je nog meedoen met de challenge,
dan vind je alle informatie hier.
Je hebt nog een weekje de tijd,
tot 28 januari om 18 u.
Veel plezier!


Ik lees op social media dat zoveel mensen extra vrije tijd hebben,
ik ga nog gewoon werken, al zit ik niet in de zorg,
ik werk, net zoals mijn man, wel in één van de  "essentiële sectoren".
Thuiswerk kan niet geregeld worden,
ik heb gelukkig wel een bureel waar ik alleen zit,
contacten met collega's via telefoon, mail of vanuit het deurgat...
Ik ga wel met de wagen werken, ik durf niet meer met de bus,
dinsdagavond was het op de bus plots een overrompeling van tieners
die terugkwamen van een skateboardpartijtje op de zeedijk,
we zaten als haringen in een mand op de bus...
Zij vonden het supergezellig samen, de 'werkmensen' zag je a.h.w. ineenkrimpen...

Hou je goed,
en als je tijd hebt: wees creatief, in het knutselen, in het maken van mondmaskers, ...
Hou contact met kwetsbare groepen zodat zij niet vereenzamen, ...
Een telefoontje, een kaartje, ... het doet wonderen...

Crealieve groetjes
Nancy



Reacties

Irene zei…
Je kaart is énig Nancy, lieve kleurtjes en geinige digi!
Begrijp héél goed dat je ov niét meer ziet zitten! Er is er enquête gehouden en 80% blijkt zich niét aan de voorschriften te houden, ongelooflijk! Boodschappen doen is al een angstige opgave maar nog steeds mensen die boven op je kruipen, in hun hand hoesten, met 4 kinderen komen etc. en verongelijkt zijn als je er vraagt of ze een beetje afstand willen houden...het is nog maar nét begonnen en wie weet hoe lang het gaat duren..
Doe voorzichtig en blijf gezond, XxIrene
Leuke kaart is het geworden. En ik kan er ook niet bij dat mensen zich niet kunnen of willen aanpassen van mij mogen de regels nog wel strenger worden, want ik vind het dood eng alkemaal.
Groetjes Anita
Caroline zei…
Ik begrijp ook echt niet die tieners hoor. Ik denk niet dat ze de ernst ervan begrijpen. Logisch dat je nu even met de auto naar je werk gaat.
Gelukkig kan ik wel thuis werken maar mis zo wel het contact met mijn collega's hoor. Aankomende week weer een dagje naar kantoor, gezellig zou ik bijna zeggen.
Je kaatje is erg leuk!
Groetjes Caroline
Prachtig kaartje Nancy! Ik zou de bus ook even laten voor wat het is, zo jammer dat zoveel mensen het nog steeds niet serieus nemen.. Hier ook weinig verandering wat betreft werk voor mijn man dan, gaat gewoon door, geen zorg, maar ook niet thuiswerken. Kinderen zijn wel thuis, en die gaan nu echt even nergens heen. Hopelijk snel betere tijden. Fijn weekeind, groetjes Linda
Colien zei…
Heel mooi kaartje met leuke digi. Ja, soms is thuiswerken echt niet mogelijk, maar snap dat je niet graag met de bus reist nu...
Zorg voor jezelf en elkaar!
grtz Colien
Je@net zei…
Wat een lief kaartje heb je gemaakt, Nancy.
Groot gelijk om nu de auto te pakken als je die mogelijkheid hebt!
Eri zei…
Je hebt een heel leuke kaart gemaakt met deze prachtige digi! Het is jammer dat er nog veel mensen zijn die de ernst van dit virus niet serieus nemen. Veel sterkte en succes met alles.
Groetjes, Eri
Enny zei…
Een heel mooie kaart Nancy, zo'n leuke digi ! Toch erg, dat de jeugd het blijkbaar nog altijd niet begrepen heeft... zij worden misschien niet erg ziek, maar de ouderen wel !! Gelukkig kan je met de auto naar het werk. Bedankt voor de virtuele knuffel en ik wens jou en je familie het allerbeste !
Groetjes, Enny
Angela zei…
Schitterende kaart Nancy!
Zou zelf ook het OV zo veel mogelijk mijden..... ik sta er écht versteld van de veel mensen het niet serieus nemen. Zo viert een kennis van ons binnenkort gewoon haar verjaardag met 20 gasten. Ze wordt maar 1x 70 zegt ze en dat wil ze vieren. Eén van haar kinderen gaf haar het advies de verjaardag niet te vieren, omdat het anders wellicht haar laatste zou kunnen zijn. Hopelijk komt ze nog op andere gedachten.
Heb op FB een oproep gezien om kaarten te sturen naar diverse verpleegtehuizen.... denk dat ik daar maar even voor ga zitten 😊..

Blijf gezond!
xxAngela
Crealientje zei…
Prachtige kaart met leuke digi!
Ik kom al weken niet meer in de stad, alles online en de buurtsuper.
Hier gaat het werken ook gewoon door.
Op het fietsje, ja zelfs met regen.Het is niet anders.
We komen er wel doorheen.
De jeugd schijnt overal voor problemen te zorgen.
Ze realiseren zich schijnbaar niet dat de maatregelen dan aangescherpt gaan worden omdat zij ze met de voeten treden.
Bus chauffeur is ook fout, die laat er zoveel binnen, toch!
Voor iedereen een bizarre tijd.
Nancy, een virtuele knuffel terug, veel liefs Crealientje.
Freubelmina zei…
Wat een snoepje van een kaart Nancy,geweldig plaatje.
Helaas moet mijn man werken,ik houd mn hart vast of hij niks mee brengt...
Zelf zit ik sowieso altijd thuis en heb ik daar nooit moeite mee (al is het gevoel nu toch anders) maar heb mn kinderen en kleindochter al een tijd niet gezien. We bellen dagelijks, er worden filmpjes gestuurd en vandaag gaan we videobellen. Moeilijke tijd hoor...
Lieve groetjes en blijf gezond (stomme jeugd!) xx
Margreet zei…
Wat een superleuke kaart en die tekst is ook tof.
Wat een leuk plaatje met tekst over de 1,5 meter afstand houde,
Je hebt groot gelijk dat je niet meer met de bus gaat.
Wat jammer dat je nu niet meer naar je vakantiehuisje mag.
xxx Margreet
Marfien zei…
leuk kaartje voor iemand die zwanger is, grappig de kleertjes aan de lijn
vanaf hier ook een dikke knuffel
Wies zei…
Mooi kaartje met leuke digi voor iemand die zwanger is.
Jij ook een virtuele knuffel terug. Ik heb je Knuffelplaatje" opgeslagen. Wil ik op FB delen. Sommige mensen zijn nog niet doordrongen van de realiteit rondom en besmettelijkheid van het coronavirus.
Groetjes, Wies
Trijntje zei…
Wat een mooie kaart met deze leuke digi. Ik snap dat je niet met de bus wil gaan naar je werk.want afstand houden 1 en met zijn allen in1 ruimte.
Lijkt me niet goed. Het zijn s spannende tijden met dit nare virus. We moeten het niet onderschatten ik wens je veel sterkte op je werk. Groeten Trijntje
Ans Gilbert zei…
Wij hebben nog steeds géén lockdown, bij jullie zijn de regels strenger. Ik weet niet wat de beste oplossing is. Wij gaan nog wel wandelen met de honden en snel wat boodschappen doen. Je hebt een superleuke kaart gemaakt volgens de sketch, zorg goed voor jezelf
Ansx
Wat een leuke kaart met die enige digi Nancy. Lief.. Ook lief zijn je woorden en ik geef je bij deze een virtuele knuffel terug.
Lieve groetjes Miranda
GerJanne zei…
Ach ja, deze digi is ook zo leuk! Volgens mij heb ik hem ook in mijn bestanden zitten... toch eens op zoek.
En mijn tweede kaartje komt binnenkort, hij is klaar.
Dank voor de virtuele knuffel. Gelukkig gaan er veel van deze dingen rond via de sociale media..Een gevoel van saamhorigheid brengt het wel teweeg.
Jammer dat het niet tot iedereen doordringt (nog) hoe ernstig de situatie is. Maar ja, tieners. Ik kan me dat ook nog wel een beetje voorstellen. Maar wel fijn dat je ook met de wagen naar je werk kunt gaan!
Daphne zei…
Dát is een leuke digi zeg.
Daar heb je een mooie kaart mee gemaakt.
Ik heb al 2 of misschien zelfs al 3 keer meegedaan met de challenge, heerlijk om nu af en toe extra te hobbyen!
Pas goed op jezelf, zeker als je mag/moet blijven werken.
Verstandig om nu met de auto te gaan!!
Rina zei…
Wat heb je een enige Digi gebruikt op dit mooi kaartje.
Ik wens jou en je familie ook het allerbeste toe in deze spannende tijd. Pas goed op jezelf.
Groetjes Rina
Valerija zei…
Really lovely card.
Valerija xx

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils