Zomerliften met Marfien # 3

Omdat Marianne/Marfien het jammer vindt
dat zoveel challenges een blogpauze nemen,
organiseert ze net als vorig jaar een reeks zomerliften.  
Elke maandag stelt ze een te liften kaartje voor,
allemaal oudjes van het liftchallengeblog
De volgende maandag kan iedereen die wil dan haar liftkaartje plaatsen.  
Ik zocht een leuke stans met mooie contouren,
heb die uitgestanst uit kraft en DP
(zelfde vintageblokje van Craft Sensations als vorige week)
en dat dan op een witte basiskaart bevestigd.
De tekst vond ik op pinterest,
en printte ik op vellum.
Ik zocht een tekst met een varen,
vond dan deze, die natuurlijk absoluut niet op een varen slaat,
maar vond de quote te leuk om niet te gebruiken.
Het moeilijkste  van deze lift vond ik de strik opzij...

En dit was de te liften kaart:

 

De winnaars van mijn verjaardagscandy vind je hier.

Fijn dat je weer langskwam,
ik probeer vanavond weer een blogrondje te doen,
eerst wat huishoudelijke werkjes,
dan naar Gent op bezoek bij pa in het ziekenhuis.
Ik heb de indruk dat alles goed verloopt,
hij heeft al minder pijn dan voor de ingreep,
en dat was uiteindelijk wel de bedoeling
na al die jaren met pijn aan de knie!

Crealieve groetjes
Nancy


Reacties

carla zei…
Zo mooi.
Wit en kraft passen prachtig bij elkaar en die snijmal ziet er ook geweldig uit.
Mooie tekst in combinatie met de varen.
Een prachtig geheel.
Groetjes,
Carla
Margreet zei…
Mooi gelift en wat een gave tekst!
Fijn dat het goed lijkt te gaan met je vader. Hopen dat het zo doorgaat.
xxx Margreet
Marfien zei…
Wat een mooie lift is het geworden, de tekst is geweldig bij deze stans.
lief dat je nog even de tijd nam om de kaart af te werken en aan ons te laten zien
Enny zei…
Een prachtige kaart, supermooi gelift ! Wat een geluk dat het met je vader toch beter gaat, ook een hele opluchting voor jou ! Groetjes, Enny
Marijke zei…
Een mooie liftkaart en de tekst is ook erg toepasselijk! Ik vergeet het iedere keer maar nu even gaan kijken!! Groetjes Marijke.
Caroline zei…
Erg mooi gedaan!
Groetjes Caroline
Margo zei…
Wat een mooie uitwerking van de te liften kaart ! Fijn om te lezen dat het de goede kant op gaat met je papa zijn herstel.
Veel succes met de drukte want het op en neer gaan zal toch wel veel energie vergen kan ik me voorstellen.
Groetjes
Margo
karin zei…
Schitterend gemaakt Nancy. Mooie stans met het blad erop.
Sterkte met je pa.
groetjes,
Karin.
Marjan zei…
Mooie stans is dit en wat een mooie lift, Nancy!
Mariken zei…
Hoogste tijd om weer eens een rondje te bloggen...het komt er zo weinig van, zelfs in de vakantie. Hartstikke leuk kaartje heb je gemaakt en heel tof gelift! Fijne avond!
Annerieke zei…
Wat een mooie lift Nancy. De tekst vind ik ook leuk, goed bedacht bij deze varen ;-). Grappig toch, ik had juist met de strik de minste moeite hahaha.
Wat een prachtige stans van dat varen-blad Nancy. Ik ben de strik aan de zijkant helemaal vergeten..oeps. Leuk zoals je die tekst erbij gevonden hebt, leuke woord-speling zo.
Lieve groetjes Miranda
Je@net zei…
Erg mooie lift, Nancy.
En wat fijn dat het met je vader langzaamaan de goede kant op gaat!
GerJanne zei…
Hoi Nancy,
je hebt een heel mooie lift gemaakt! Die varen en die tekst. Hoewel het eigenlijk niet om te lachen is, moest ik echt lachen om je vondst! Wat ontzettend goed!
En wat zou dat fijn zijn als het nu goed met je vader gaat! Stel hij heeft straks zoveel minder pijn als voorheen...
Ans Gilbert zei…
Mooie lift en wat een leuke tekst, als je links een vouw doet, dan kan je gaatjes in de vouw maken en daar de strik doorhalen. Fijn dat het al wat beter gaat met je vader, misschien wel pijnvrij worden, dat zou geweldig zijn
Ansx
Hermien zei…
Fijn dat de ingreep van je pa goed verlopen is Nancy. Een geweldige kaart met een prachtige tekst.

Groetjes Hermien
Crea Ankie zei…
Heel mooi Nancy!
Gina zei…
Wat een leuke lift met die varentakken ! Heel mooi in wit. Hopelijk is de knie van je papa snel beter! Handig als hij voor je zou willen inkleuren, hihi ! Groetjes, Gina
Jantine zei…
Heel mooie kaart, Nancy! En hopelijk blijft het met je vader de goede kant op gaan.
Groetjes
Jantine
hij is helemaal leuk geworden zo ! tof
grtjs,martina
veel beterschap gewenst verder !
Tante Kaat zei…
Super mooie lift! En als je het mij vraagt zelfs mooier dan het origineel
Gerrina zei…
Super mooie kaart; zo rustig! Groetjes, Gerrina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils