Kleurenkaartenteam : # 2019/07 Koper met geoxideerd koper

Op deze laatste woensdag van juli
toont het kleurenkaartenteam weer een hele variatie aan kaarten
met slechts 2 hoofdkleuren. 
Na het kobaltblauw met Nellekes koper koos Colien deze maand
voor de nieuwe kleur gepatineerd/geoxideerd koper. 
Prachtige kleurencombinatie,
maar het was toch wat zoeken naar het juiste kleur dessinpapier...

Nu doet het kleur van geoxideerd koper
me eigenlijk wat aan de kleur van de zee denken,
vandaar dit maritieme kaartje
met papier van Studio Light uit de reeks Ocean View.



Mijn tweede kaartje maakte ik met dessinpapier uit dezelfde reeks,
een toffe achtergrondmal en de libellen van Stampin'Up. 
Het moeten niet altijd blauwe libellen zijn...


Ik had nog een ideetje met een embossingfolder en wax,
maar had er helaas geen tijd meer voor...

De inspiratiefoto van Colien:


Een overzicht van alle deelnemers van het KKT vind je hier,
niet zoveel als anders,
maar het is natuurlijk volop vakantieperiode.
Ik hoop toch dat de kleurkeuze van Colien er voor niets tussen zit,
want geef toe, het is toch een prachtige kleurencombi...

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die berichtjes altijd met heel veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
Do Al(l) Kreatives: # 31 - Auf der Welle

Reacties

Colien zei…
Ke maakte twee heel geslaagde kaartjes in deze kleurencombinatie, erg tof!
Grtz Colien
Je@net zei…
Twee erg mooie kaarten met deze kleurencombi, Nancy!
chantal zei…
Ja in eerste instantie moeilijk, ik dacht eerst ook aan de zee, koper, roest....
Je hebt dan ook goed gedacht en mooie kaartjes gemaakt
Liefs Chantal
Jantine zei…
2 heel mooie kaarten, Nancy. Knap hoor in deze uitdagende kleurencombinatie.
Groetjes
Jantine
Margreet zei…
Wat knap om 2 kaartjes in deze kleurencombinatie te maken. En nog 2 van die mooie kaartjes ook! Gave mallen heb je gebruikt!
xxx Margreet
Enny zei…
Wauw, 2 prachtige kaarten ! Ja, die kleur leent zich voor een zeezicht, maar ook de libellenkaart is super ! Groetjes, Enny
Marjan zei…
Bij jou ook al zulke mooie kaartjes, de eerste vind ik de mooiste!
Nelleke zei…
Gaaf Nancy, het is genieten wat iedereen er van maakt. Het is ook zo'n prachtige combi. Het is jou ook goed gelukt om er twee te maken. En het idee van embossing en gilding wax zie je bij mij op het blog. 😊 Groetjes Nelleke
Marijke zei…
Jij bent ook al zo actief gewest om twee kaartjes te maken. Ik was al blij dat ik een kaartje af kreeg! Maar je kaartjes zijn mooi en die teksten uitgestanst ook erg mooie letters! Wat zijn dit voor een stansjes? Groetjes Marijke.
Femminde zei…
Wat een mooie kaarten zijn het geworden Nancy!! En wie weet maak je de kaart die je in gedachten had binnenkort...
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Nancy zei…
Hey Nancy,

Mooi!!! Eerste kaartje is zo mooi in zijn soberheid...
Tweede ook maar dan helemaal anders...
Geslaagd!!

Liefs,
Nancy
Marfien zei…
Ja, de zee en koper vond ik zelf ook een goede combinatie, mooie kaartjes Nancy je brengt me trouwens op nieuwe ideeën . . .
Margo zei…
Wat een prachtige kaarten Nancy ! Die libellen zijn zo mooi in het koper !
Groetjes
Margo
Ela zei…
Twee toppertjes hoor! Prachtige kleuren en leuke stansen heb je gebruikt. Groetjes Ela
het was inderdaad wel een uitdaging, maar je hebt de opdracht weer goed verwerkt ! mooie resultaten geeft het
fijn dat je er ondanks de vakantie en warmte weer bij bent !
grtjs,martina
x
Gina zei…
Twee heel aparte kunstige kaartjes Nancy ! Groetjes, Gina
Gerrina zei…
Wat een mooie kaart met deze kleuren! Groetjes, Gerrina
!neke zei…
Twee zeer geslaagde kaarten !!!!!
groeten Ineke
Creatiels zei…
twee hele mooie kaart, de vuurtorenkaart geniet mijn voorkeur.
knap gedaan
groetjes
Els
Linda zei…
Hoi Nancy,
Gave kaarten heb je gemaakt.
Groetjes, Linda
Helaas lukte het me gisteren niet om een blogrondje te doen, natuurlijk kom ik vandaag even kijken. Wat een leuke uitwerking van de kkt, groetjes Petra
GerJanne zei…
Ik ben ook een dagje te laat. Maar natuurlijk sla ik je niet over. Het zijn twee prachtige kaartjes geworden! En dank je wel voor het meedoen bij ons van DAK!
Een dagje te laat wegens werkzaamheden maar wat was ik benieuwd naar de uitwerkingen met deze kleuren! Je kaartjes zijn prachtig! Wat ziet dat gestanste koper er meteen mooi uit hè. Die Ahoi tekst vind ik ook super!
Beide leuke kaarten.

Grietje
Daphne zei…
Pittige opdracht, lastige kleuren, maar het is je goed gelukt vind ik
Nota Bene zei…
Deze kaarten zijn prachtig! De kleurencombinatie leent zich inderdaad goed voor een maritiem kaartje.
Groetjes, Nele

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils