Candywinnaars

Tijd om de winnaars van mijn candy bekend maken.

Ik heb lijstjes gemaakt met alle 'kandidaten' per geschenkje, telkens netjes genummerd van 1 tot ..., en dan aan het thuisfront per geschenkje gezegd hoeveel kandidaten er waren, mijn man mocht dan per candy een getal geven tussen 1 en X.  Hij zag de namen niet, even goed als een onschuldige hand lijkt me... 
Dit zijn de winnaars:


1
De bloemenstansen gaan naar ...
Sarah 

2
De stansen van bezem, tang en bijtel gaan naar ...
Gina

3 
De stans van de voetstappen gaat naar ...
GerJanne

4
De borduurmalletjes gaan naar ...
Rina

5
 De stempels gaan naar ...
Enny


Voor het verrassingspakket stond ik wat in twijfel, ik weet dat nog niet alle kaarten binnen zijn, kon ik dan eigenlijk al laten kiezen?
Maar ik had gezegd dat de familie mocht kiezen, en dat kon natuurlijk enkel uit de kaarten die zaterdag al binnen waren... De tafel lag helemaal vol, mijn schoonma, mijn man en onze jongste wilden de zware taak wel op zich nemen, schoonpa en ik keken toe of ze het werk wel serieus namen...  Oma keek verwonderd en vol bewondering naar al die mooie kaarten, zo  mooi, zoveel variatie in vormen, kleuren en stijlen, ... De stem van onze jongste gaf uiteindelijk de doorslag.

Ze kozen voor deze mooie kaart ...

... van Hetty.

Hetty,
jij mag binnenkort het verrassingspakketje in je brievenbus verwachten.

Sarah, Gina, GerJanne, Rina en Enny,
ook jullie geschenkje komt binnenkort jullie kant uit!

(Rina, bezorg je me nog je mailadres aub,
je mag dit mailen naar :
nancy punt soet dot skynet punt be)


Een foto van de ontvangen kaartjes volgt binnekort nog!

Mijn liftkaartje is nog niet helemaal af,
als het lukt komt het later op de dag op mijn blog.


Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Je@net zei…
Felicitaties aan alle winnaars. En Nancy bedankt voor het verloten van al dit moois!
Hetty P. zei…
Gefeliciteerd aan alle dames die een prijs bij de candy hebben gewonnen.
Leuk dat mijn kaartje door de familie is gekozen, ik heb het met heel veel plezier voor je gemaakt.
Groetjes Hetty
Sarah zei…
Ik ben zo blij! Onlangs kwam ik de stans tegen in de Action, maar ik zei tegen mezelf, neen, niet kopen,gerief genoeg! En ergens zei een stemmetje, wie weet win je het bij Nancy...
En ja wel! Heel blij😄
Gina zei…
Oh leuk dat ik een candy heb gewonnen ! Ga ik eindelijk eens 'mannenkaarten' kunnen maken - hihi ! Dank je wel Nancy! Hetty's kaartje is zeker een toppertje ! Terechte winnares. Gefeliciteerd aan alle winnaars ! Groetjes, Gina
Freubelmina zei…
Gefeliciteerd aan alle dames en Nancy superbedankt voor de leuke Candy’s die je verloot hebt!
Lieve groetjes, Wilma
Margreet zei…
Proficiat winnende dames!
Nancy, bedankt voor de leuke candy!
xxx Margreet
Enny zei…
Oh wauw, wat fantastisch, dat ik ook gewonnen heb, heel hartelijk bedankt ! En dikke proficiat aan al de andere winnaars ! Groetjes, Enny
Marijke zei…
Wat heb je dat goed gedaan Nancy! Gefeliciteerd allemaal dames en veel plezier ermee!Groetjes Marijke.
alle dames die gewonnen hebben gefeliciteerd, Nancy dank je wel voor het beschikbaar stellen van de candy's ik vond het leuk om mee te doen
groetjes ellen
Wies zei…
Nancy bedankt voor deze leuke verjaardagsactie . Alle dames die een candy gewonnen hebben, van harte gefeliciteerd.
GerJanne zei…
Oh wat leuk,Nancy! Ben net terug, nou ja, een paar uur van ons weekendje en lees hier dat ik de mooie stans heb gewonnen. Dank je wel!
En je familie heeft een heel mooie kaart uitgekozen!! Lijkt me lastig kiezen...
Nicolette zei…
Gefeliciteerd aan alle winnaars.
Groetjes Nicolette
Gerrina zei…
Oeps, en dan heb je vanmorgen een grote stapel vast die sinds het begin van de zomervakantie op de keukentafel ligt en blijkt daar jou kaart- nog onbeschreven- bij te zitten...alsnog geschreven, en ik weet te laat, maar een dezer dagen moet die bij jou in de brievenbus vallen.
Gelukkig liggen er nu geen onbestemde stapels in het rond hier... Groetjes, Gerrina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils