Love you to the moon and back...

Op het Marianne Designblog is de 'opdracht' om een kaartje te maken met één van de diertjes van Eline.  Ik wou er eentje maken met het rendier dat ik gewonnen had bij de diertjesdinsdagen maar zag dit weekend dat het kaartje al tegen dinsdag gepubliceerd moest zijn, en hoe graag ik ook kerstkaartjes maak, om er in februari al eentje buiten de donderdagse kerstkaarten te plaatsen leek me toch wat te gek.
Een feestelijk kaartje dan maar!  Kan voor een verjaardag, kan voor Valentijn, ... Kan natuurlijk ook voor de leuke candy bij Rimmie. Het vrolijke ezeltje mét ballon en strik is duidelijk op weg naar een feestje...
De kleuren: geïnspireerd op het witte kleurenwiel van Knutsels en Kadootjes.  Ik hoop dat ze goed zijn, want zaterdag hoorde ik toch maar 3 strenge dames bezig over de huidige challenge...  ha ha! 

Gebruikte materialen:
Van Marianne Design
Ezeltje: COL1447
DP Crafty Patterns: PB7054
Rechthoek: CR1334
Rechthoek met stiksteekjes: CR1390
Ballon: PP1401
Embossingfolder Puzzle: DF3422
Tekststempel: EC0165
Parelvlinders: CA3116
Andere:
Cardstock: roze en blauwgroen:Panduro
licht- en donkergrijs linnenkarton: Jacobi
Versafine: Smokey Grey

Om er geen twijfel over te laten bestaan dat de kleine deeltjes zoals hoefjes ed 
wel degelijk donkergrijs zijn:
mijn papier restjes gefotografeerd op een zwart magneetvel...

*****

 Vorige zaterdag was echt een dag met een gouden randje,
we hadden een eerste designteamdagje met het team van 52 Weeks to Christmas.
We waren met 12 van de 14 aanwezig. 
Gezellig kennismaken, kletsen, eten,
en zelfs een workshop door Ingrid georganiseerd!
Echt super!
Foto's volgen donderdag natuurlijk!


Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees jullie berichtjes altijd met heel veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


Challenges en zo:
Rimmie: Tijd voor een feestje
Marianne Designchallenge: # 218
Knutsels en Kadootjes: # 2-2019 Kleurenwiel wit


    


Reacties

Caroline zei…
Leuke kaartje Nancy! En een nieuwe leuke profielfoto!
Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad met elkaar.
Groetjes Caroline
Suzan zei…
Hij is superleuk Nancy! Nog bedankt voor de fijne
dag afgelopen zaterdag!!
Groetjes Suzan
Trudy zei…
Onwijs leuk dat ezeltje op je kaartje! Mooie kleuren en ik hoop voor je dat de kleuren goed zijn. Mag dat zwart wel! Ik vind het een moeilijke challenge. Succes.
groetjes Trudy
Ans Gilbert zei…
Wat een mooie kaart met het leuke ezeltje, ook mooi papier gebruikt.
Gezellig zo'n DT dag en leuk om iedereen in 't echt te zien,
Ansx
karin zei…
Heel mooi Nancy ! Prachtig gemaakt. En psst dan zeg je maar dat het zwart donkergrijs is :)
Ik heb ook al gekeken naar die Challenge maar vind het een pittige opdracht. Een echte uitdaging :)
Groetjes,
Karin.
Margreet zei…
Wat een supertoffe kaart heb je gemaakt, Nancy. Leuke layout and gave spulletjes heb je gebruikt.
Fijn dat het zaterdag zo'n geslaagde DT dag is geweest. Ben benieuwd naar de foto's donderdag.
xxx Margreet
Het is ook echt donkergrijs. Straks nog eens een foto maken van mij papier?
Wat een schattig kaartje Nancy, wat leuk dat je de foto erbij hebt geplaatst op het zwarte magneet matje...
Nogmaals heel erg bedankt voor de super leuke dag we genieten nog steeds na...
Liefs Annemarie en merit,
Elle-Jeanne zei…
Een heel mooi kaartje heb je gemaakt,grappig met dat ezeltje.
Fijn dat jullie een leuke dag gehad,

Groetjes, Elle-jeanne
Eri zei…
Het is een leuke kaart geworden! Wat fijn dat jullie zaterdag zo'n leuke dag hebben gehad. Ik ben benieuwd naar de foto's.
Groetjes, Eri
Je@net zei…
Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Nancy. Hopelijk komt ie door de keuring!
Freubelmina zei…
Een heel lief kaartje heb je gemaakt Nancy!
En ooooja se dames zijn heeeeel streng haha ze gooien hem gewoon eraf hoor,geen genade...
Fijne avond xxx
Scraptastisch zei…
Een gezellige post is het zowiezo geworden Nancy en het versturen is al een feestje en je prachtige kaart komt vast goed terecht! Het kleurenwiel is geen makkelijke hè?! ik moest ook wel 10x lezen whahaha
xx Gerie
GerJanne zei…
Ha die Nancy!
Eerlijk is eerlijk, ik zag het meteen dat het donkergrijs was. Helemaal goed dus voor de challenge van de kleurenwielen. Weet je wat ik doe bij zo'n challenge: Ik pak papier in alleen die kleuren en inkt indien nodig. Dan kun je je gewoon niet vergissen.... Het is een heel lief kaartje! Dank je wel voor het meedoen.
En ik ben echt zo benieuwd naar de foto's. Moeten we nog tot donderdag wachten!
Angelique zei…
Wat een schatje en een mooie kleurencombinatie, haha zelfs met bewijs erbij dat je geen zwart hebt gebruikt. Fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad zaterdag, ik ben al benieuwd naar de foto's.
Weer 2 lieve kaartjes met de bugaboo digi's. En een prachtig label, mooi de sierlijke rand.
lieve groetjes Angelique
Colien zei…
Superleuk, feestelijk kaartje! Het ezeltje is erg tof en dankzij de kleur past ie prima bij de Kleurenwiel challenge bij K&K, dankjewel voor het meedoen.
Wat was het gezellig afgelopen zaterdag, jullie huisje voldeed prima, we zijn niet eens meer naar Doe@ding geweest, haha.
grtz Colien
Marfien zei…
Leuk en feestelijk kaartje Nancy, echt gave kleurtjes bij elkaar
Tina Z. zei…
super cute, I love the colours.
hugs xx
Annie H zei…
Ik keur je kaart alvast goed hoor, de kleuren zijn prima. Het schattige ezeltje steelt de show met de ballon aan z’n staart.
Groetjes, Annie
Lisa Lynn zei…
Nancy that is just gorgeous. Love the colors and the layout. That die cut is adorable.
Nicolette zei…
Wat leuk een nieuwe foto!
En ja kaart is weer zo leuk. Ben benieuwd donderdag naar de foto's.
Groetjes Nicolette

ps ga je nog naar Den Bosch?
Mariken zei…
Wat een dotje, dit ezeltje! Schattig kaartje!
Leuk dat de teamdag zo geslaagd was, dat zijn toffe momenten!
Rimmie zei…
Wat een mooi feestkaartje heb je gemaakt Nancy!
Leuke kleurencombinatie heb je gebruikt.
Zo te lezen heb je een geweldig leuke dag gehad zaterdag met het dt van 52 weeks to christmas. Lijkt me geweldig leuk om elkaar zo eens in het echt te ontmoeten en gezellig te kletsen.
Dankjewel voor het meedoen met de challenge op mijn blog!

Groetjes

Rimmie
Anita zei…
Wat een superleuk kaartje Nancy.
Gezellige dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog
Josje zei…
Wat een leuke kaart heb je gemaakt
Enny zei…
Een heel mooie kaart Nancy, schattig met die ezel ! En tof, dat jullie zo'n gezellige dag hadden ! Groetjes, Enny
Superleuke kaart met dat feestelijk opgetuigde ezeltje Nancy. Goed dat je laat zien dat het donkergrijs is want ik dacht eerst: "oei, er zit zwart bij"..LOL
Ik vind de opbouw van de kaart ook top en die lieve kleurtjes erbij maken hem extra vrolijk.
Fijn dat jullie zo genoten hebben, wat is blogland en alles wat erbij komt toch leuk ;p
Lieve groetjes Miranda
Henriët zei…
Het ezeltje heeft er duidelijk plezier in!
Mooie kaart.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT MD Challengeblog
Judith zei…
Wat een gezellig feestelijk kaartje.
Leuk dat je mee doet met de Eline diertje challenge.
Groetjes van Judith
DT-Marianne Design Challenge blog

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils