Catch the Bug: Freebie Friday

Vandaag (en nog tot volgende vrijdag) kan je bij BugabooStamps weer een gratis digi meenemen als je dat wil,
deze week weer een leuke ,
deze chefkok is ook goed bruikbaar voor een mannenkaart...


Digi Roly Poly Chef Pie: Bugaboo Stamps
ingekleurd met alcoholmarkers
DP: alles uit de restjesbak
Ovaal: Marianne Design CR1333
Houten hello: Wibra

Dankjewel dat je weer op blogbezoek kwam,
tof als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!


Ik probeer vandaag mijn blogrondje te doen.
Gewoonlijk zit ik op donderdag op de bus naar en van het werk te bloggen,
maar gisteren zat ik bijna op het einde van een spannend boek
(Het meisje in het ijs),
en ik was té benieuwd wie dan eigenlijk wel de dader was...
en gisteravond stond er al iets anders op het programma...

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
The Male Room:   # 104 - Love your men
Colour Crazy Craft Challenge: # 6
Crafting with Friends: # 80
Crafty Creations Challenge : #384
Crafting from the Heart: # 236

Reacties

Elle-Jeanne zei…
Leuke, grappige mannenkaart,heb je gemaakt Nancy
Met een leuke digi .
Fijne dag verder.
Groetjes, Elle-jeanne
Je@net zei…
Erg leuke kaart, Nancy!
Margreet zei…
Je hebt een prachtige mannenmaart gemaakt, Nancy! Tja, met al dat bloggen zou een boeklezen er bijna bij in schieten.
Fijn weekend.
xxx Margreet
Dora zei…
Mooie stijl met die papiertjes. Mooie kaart gemaakt.
Ans Gilbert zei…
Leuke digi en een mooie kaart, je restjes weer netjes opgemaakt. Ik ben ook zo'n lezer,als het spannend is dan moet! het uitgelezen worden,
Ansx
Eri zei…
Wat een leuke kaart met deze chef kok. Ik hoop dat het mysterie van de dader nu is opgelost:-) Fijn weekend!
Groetjes, Eri
Och wat een leukerd, zo'n kok zie je niet vaak qua plaatjes, leuke opbouw van je kaart. Bedankt voor je schitterende kaart die ik voor mijn verjaardag kreeg, groetjes Petra
Marfien zei…
Leuke kaart met deze digi, Ga hem snel ophalen want ik heb iemand voor zo'n kaartje als dit.
Je nieuwe bank op Simonshaven is mooi, al zaten er wel veel dames op, kreeg toch een indruk
Leuk dat ze allemaal bij jouw terecht konden, hopelijk zien we elkaar binnenkort
GerJanne zei…
Superleuke digi en je kaartje ermee is erg leuk! Het meisje in het ijs, ga ik onthouden!
Ana A zei…
Such a wonderful card you have created Nancy! I love your coloring and patterned papers combo!Thank you so much for playing with us at The Male Room Challenge Blog and I really hope to see your creations in our future galleries!
Crea Ankie zei…
Wat een leuke kaart Nancy!
Lisa Lynn zei…
Nancy this is gorgeous. Love the lace with your layout. You are such a busy person!
Hetty P. zei…
Leuke kaart heb je gemaakt.
echt een stoere kok.
Leuk dat je zo in je boek zat, heerlijk toch ...
Groetjes Hetty
Chris zei…
Fabulous design, great layout and colour choice - love how the papers echo his apron!
Hope you enjoyed finishing your book :))
x
Enny zei…
Een heel toffe mannenkaart, zo'n grappige digi en mooi papier ! Groetjes, Enny
Jane zei…
Great layering and choice of papers and colours. Love the addition of a strip of lace on this masculine card, seems so right! Thanks for playing at The Male Room, hope to see you joining in with future challenges too.
Sandy zei…
Fabulous, great image and a good layout. Thanks for sharing with us at Crafting With Friends.
Hugs, Sandy DT
Gina zei…
Wat heb je drie leuke Bugabookaartjes op rij gemaakt ! Leuke freebie ! Ben hem nog snel gaan 'oppikken' ;) Groetjes, Gina
Donna Walls zei…
I love Bugaboo images! Great job. Thanks for joining us Crafty Creations! Donna - DT Member

Please visit the new challenge blog: www.paperfundaychallenges.blogspot.com

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils