Kleurenkaartenteam # 2019/2 : Goud en bordeauxrood

Laatste woensdag van de maand,
Kleurenkaartenteamdag!
Na het donkerblauw met goud van januari
kleurt blogland dankzij Marfien vandaag
goud en bordeauxrood!
Deze mooie chique kleurencombinatie doet me eigenlijk wat aan kerst denken,
maar ik wou geen kerstkaartje voor het KKT...

In de facebookgroep Krealief verschenen de voorbije weken
ontzettend veel mooie kaarten met de JIJ-stans van Karin Joan.
Goeie inspiratie voor deze ronde van het Kleurenkaartenteam,
met dit verjaardagskaartje als resultaat:


Gebruikte materialen:
Jij: Karin Joan, Marianne Design KJ1726
Bloemenstans: Action
Inkt: Spectrum Noir - Metallic inkt

De tekststempel zou mooier geweest zijn met goud embossingpoeder,
maar mijn potje goud was even spoorloos...


De inspiratiefoto:



Fijn dat je weer langskwam,
de andere deelnemers van het KKT vind je hier.
We zijn met 29, superleuk toch!
Echt een fantastisch intiatief van Martina,
benieuwd welke kleur Sarah
bij het bordeauxrood zal kiezen voor volgende maand !

Dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met heel veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy



Challenges en zo:
Seize the Birthday: # 159

Reacties

Jantine zei…
Heel leuke kaart, Nancy!
Balen dat je gouden embossingpoeder verdwenen is, hopelijk duikt het snel weer op.
Groetjes
Jantine
Freubelmina zei…
Jaa die Jij stans zie je veel voorbij komen en wat heb jij er een leuke kaart mee gemaakt Nancy!
Fijne dag en lieve groetjes xx
Colien zei…
Heel mooi kaartje met deze mallen!
grtz Colien
Hetty P. zei…
Schitterende kaart heb je gemaakt.
Wat leuk met de jij-stans, hij staat bovenaan mijn lijstje na al die mooie creaties
Groetjes Hetty
Creatiels zei…
knap resultaat,
ik heb nog getwijfeld om deze stans te gebruiken voor mijn kaart, maar had geen bordeaurood cardstock meer.
groetjes
Els
Je@net zei…
Mooie kaart geworden, Nancy!
Gina zei…
Mooie kaart Nancy met die grote letters! Groetjes, Gina
Marfien zei…
Toffe kaart Nancy, leuke combinatie van deze 2 stansen
prachtige kaart, mooi gedaan met die leuke JIJ tekst!!

liefs Annemarie en Merit
Mariken zei…
Dit is zeker een hele toffe stans! Heel mooi kaartje!
Ellen zei…
Mooi zeg, Nancy! Ik vind die 'dubbele'jij zo gaaf. De bloemen vormen een sierlijke achtergrond. Fijne dag!
RhodĂ© zei…
Ik zag deze stans al eerder bij iemand voorbij komen. Leuk dat jij hem voor het Kleurenkaartenteam gebruikte. Het is echt een mooie.
Een heel mooi kaartje Nancy! Prachtig met de grote letters erop..
Prachtig Nancy!! De 'jij' stans stond al op mijn lijstje en is nu met stip gestegen! De bloemenachtergrond vind ik ook heel mooi...
Marijke zei…
Een mooie kaart en met deze tekst helemaal top! Ik wilde eigenlijk ook geen kerstkaart maar kon echt niets anders verzinnen! dus toch maar kerst! Groetjes Marijke.
karin zei…
Een mooie tekstkaart Nancy.
groetjes,
Karin
Judith zei…
Heel erg mooi ook kwa kleur stelling.
Groetjes van Judith
Rina zei…
Goud op een kaart maakt hem juist chic. Ik vind hem goed gelukt.
Grpetjes Rina
Ans Gilbert zei…
Prachtige kaart met de Jij stans, ik blijf maar twijfelen, zal ik wel, zal ik niet, je hebt ook mooi papier gebruikt,
Ansx
karien zei…
Een hele mooie kaart,Nancy
Groetjes Karien
Ans S. zei…
Prachtige kaart in de gevraagde kleuren.

Groetjes Ans
Margreet zei…
De JIJ stans komt idd best vaak voorbij, maar hij is dan ook erg mooi. Ook jouw creatie ermee vind ik prachtig, ook de achtergrond is goed gelukt.
Succes met je gouden embossingpoeder terugvinden.
xxx Margreet
Grietje zei…
Prachtig hoe je de mal eruit laat springen, die staatook bij mij op mn verlanglijstje.

Groetjes Grietje
!neke zei…
Helemaal leuk met deze JIJ stans!
Femminde zei…
Oh wat tof met die JIJ stans. Leuk gedaan!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde
GerJanne zei…
Heel mooi gedaan! Het was waarschijnlijk mooier geweest met goud embossingpoeder, maar zo kan net ook! Hopelijk vind je het nog terug.
Nancy zei…
Hey Nancy,

Heel feestelijk is deze verjaardagskaart in rood en goud.
Helemaal geslaagd!
Zag dit weekend die snijmal een paar keer passeren op de knotsgekke kaartenbeurs en heb hem niet gekocht... Nu toch een beetje spijt van...

Liefs,
Nancy
Sarah zei…
Heel mooi! Die stans van de Action is ook zo tof!
Morgen moet ik in de stad zijn ivm mijn vrijwilligerswerk, misschien lukt het me om eens te gaan kijken...
Nelleke zei…
Wat is de JIJ stans toch prachtig, en zo mooi hoe jij die verwerkte op je kaart. groet, nelleke
oei ! ik zie net dat ik nog geen bezoekje heb gebracht bij jou...
sorry !
Deze leuke kaart wil ik echt niet missen... ben nog aan het twijfelen om de snijmal 'jij' te kopen, voorlopig staat hij op mijn verlanglijstje... maar met jouw kaartje te zien, denk ik toch dat het er van zal komen om hem te kopen
bedankt nog voor je deelname deze maand, op naar de volgende uitdaging
grtjs,martina
x

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils