Volg je dromen...

Eindelijk nog eens een kaartje gemaakt voor de liftchallenge:
Maak een kaart met een landschapje in een kader.

Ik dacht eerst aan een condoleancekaartje,
sponsen in een frame en wat mooie stempels,
zo maak ik ze wel vaker,
maar koos uiteindelijk voor een iets kleurrijker landschapje.


Als basis gebruikte ik één van mijn scheerschuimachtergrondjes,
het lichtblauw leek me tof voor de lucht,
het donkerblauw kon dienst doen als kleurschakeringen in het meer...


Een leuke MFT-stans om het landschap in te kaderen,
een mooie tekststempel erbij
en ik was wel blij met het resultaat.

De voorbije week heb ik ook wel wat dromen gevolgd,
regelmatig eens een workshop meemaken vind ik super,
twee in één week tijd misschien wel wat heel druk
maar wel helemaal toppie!
Na de SU-workshop van woensdag
ging ik zondag naar Hoevenen,
gelukkig mét chauffeur,
Johan zou daar wel wat geocachen.
Bleek achteraf dat de wind in deze regio de sterkste van het land was...
hij was letterlijk goed uitgewaaid na een geochachewandeling van zo'n 15 km...

En ik... ik heb flink gewerkt
tijdens de leerrijke workshop met Liesbet Fidder.


Herken je Margootje links naast me? 

 In de voormiddag maakten we achtergrondjes met de gelliplate,
in de namiddag werkten we met alchoholinkt op chromoluxpapier.

Hieronder mijn stempelresultaten:

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
Liftchallenge: # 138
2 Sisters on the Blog: #  25



Reacties

Je@net zei…
Erg mooi tafereeltje op je kaart, Nancy.
En wat een leuke stempelwerkjes heb je bij de workshop gemaakt!
Hetty P. zei…
Mooie lift kaart heb je gemaakt.
Mooi van kleur.
Wat een leuke workshop heb je gevolgd, het resultaat mag er zijn, zo mooi ....
Groetjes Hetty
prachtig kaartje heb je gemaakt!!
en jij hebt een leerzame week gehad , met al die workshops...

liefs Anenmarie en Merit
Marfien zei…
Wow, wat een mooi kaartje is dit en zo leuk met deze stans. Deze workshop had ik ook wel willen volgen, prachtige resultaten Nancy
Colien zei…
Prachtig kaartje, mooi doorkijkje! En de resultaten van je workshop zijn erg geslaagd, ziet er heel tof uit!
grtz Colien
chantal zei…
Wat leuk 2 workshops op een paar dagen tijd. Blij dat je erbij was zondag
Liefs Chantal
Sarah zei…
Mooi Nancy. Ik hoorde al dat het leuk was. Jij boft met je workshops maar het leven is er om te genieten! X
Annerieke zei…
Mooie uitwerking voor de Liftchallenge Nancy! Die tekst vind ik geweldig. Dat doe je goed trouwens door je dromen te volgen, mooi resultaat van de workshop.
Elle-Jeanne zei…
Mooi lift kaart ,super gedaan.
Groetjes, Elle-jeanne
Ans Gilbert zei…
Mooi tafereeltje op je kaart, een geslaagde workshop zo te zien, gezellig dat Margo er ook was,
Ansx
Judith zei…
Mooi kaartje en creatiefe worskshop heb je gedaan.
Groetjes van Judith
Eri zei…
Wow, prachtige kaart met het landschapje in dat kader. En wat heb je een gave dingen bij de workshop.
Groetjes, Eri
karin zei…
Een mooi stempelkaartje Nancy. En je stempelwerk van de workshop is ook prachtig.
groetjes,
Karin
Trudy zei…
Mooie liftkaart en je workshopactiviteiten zijn er ook prachtig uit!
groetjes Trudy
Margreet zei…
Je landschap in het kader is net een echt schilderijtje.
Mooie resultaten van je workshops.
xxx Margreet
Caroline zei…
Wat heb je een mooi landschapje gemaakt, het kader zo leuk!
En wat een kleurrijke middag is dat geweest, leuke kaartjes heb je gestempeld.
En natuurlijk bedankt voor je mooie verjaardagskaart die ik van je heb ontvangen!
Groetjes Caroline
Freubelmina zei…
Wat knap wat jij allemaal gemaakt hebt Nancy!
En je kaartje is zooooo sfeervol,komt echt mooi uit met de lucht en het water,super!!
Fijne avond en lieve groetjes, Wilma xx
Caroline zei…
En natuurlijk bedankt voor je deelname bij onze challenge deze maand!
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog
Angelique zei…
Prachtig je landschapskaartje, leuk de schuine omlijsting en zo leuk dat je daar gelijk een scheerschuim-achtergrondje voor kon gebruiken.
Dat ziet er wel een hele gave workshop uit, je stempelkaarten zijn werkelijk schitterend, vast een hele leerzame middag. Arme Johan, die zal goed uitgewaaid zijn. Wel fijn dat je niet zelf hoefde te rijden.
Mooie kleur had je woensdag gekozen om mee te stempelen, heel sprankelend.
Je zal het wel al begrepen hebben uit het verhaal maar we spreken hier over een kroonjaar om de vijf jaar.
lieve groetjes Angelique
Marjan zei…
Heel mooi is jouw landschap kaartje! Ook tof dat je het kader kantelde. Fijn dat je met de Liftchallenge meedoet!
Je resultaten van de workshop zien er top uit, vast veel geleerd!
Annie H zei…
Prachtig landschapje Nancy. Je workshopkaarten zijn ook goed geslaagd, lijkt me heel leuk om te doen.
Groetjes, Annie
Heel gaaf vind ik je ingekaderd landschap Nancy. Leuk die "scheve" stans en mooi zoals je de "scheerschuim-achtergrond" gebruikt hebt. Je resultaten van de workshop zien er geweldig uit, heel professioneel. Heerlijk toch om zo te genieten van allerlei dingen op hobby-gebied..
Lieve groetjes Miranda
Rina zei…
Wat een mooi kaartje heb je gemaakt met deze techniek. Ik zie wel dat jij steeds weer op zoek bent naar nieuwe uitdagingen.
Groetjes Rina
GerJanne zei…
Heerlijk zo'n weekje met tijd voor de hobby! Wat een gave stempelresultaten heb je gemaakt! Echt heel mooi! En zeker herken ik Margootje. Ze schreef het ook al, dat ze met jou een workshop had gedaan en het zo gezellig met je had gehad.
Je liftkaartje is super. Mooi dat je het zo speels hebt gemaakt. En toevallig: ik heb ook een scheerschuimachtergrondje gebruikt. Leuk, is dat, he?
Een geweldig leuke kaart Nancy. Heel mooi hoe het stempelwerk in het kader zit!
groetjes, Caroline
Mariken zei…
Zo gezellig, workshops volgen! Wat een toffe resultaten, en wat veel!
Je kaartje is prachtig geworden! Fijne dag!
Enny zei…
Een heel mooi kaartje met dat tafereel ! En je was op de slechtste dag in Stabroek/Hoevenen ! De wind blies daar 122 km/uur !!!!! Maar het ziet er een toffe workshop uit, en de resultaten zijn prachtig ! Groetjes, Enny
Cornelie zei…
Wat mooi in dit asymmetrische kader, geeft een leuk effect!
Heerlijk om af en toe een workshop te volgen. Mooie dingen heb je gemaakt!
Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge Nancy!
Nicolette zei…
Wat een mooie kaart Nancy. Gezellig om zo'n workshop te volgen.
Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT
Prachtige dingen heb je gemaakt, groot gelijk, geniet zo lang het kan, of dat nu kaarten maken is of geocachen 😉 gezellig samen met margootje! Groetjes Petra

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils