Elke donderdag een kerstkaartje # 2018/50

Week 50 al van dit jaar,
de 50ste kerstkaartjesdonderdag van 2018
bij 52 Weeks to Christmas ...
Ongelooflijk hoe de tijd vliegt!

Mijn kerstkaartje van deze week maakte ik vorige week tijdens een Stampin'Up workshop bij Caroline in Terneuzen.  Ik ging er samen met Angelique en haar ma naartoe.  We ontmoetten er ook Karin en twee vriendinnen.  Een drukke bende rond de tafel, maar dat belette ons niet om flink te werken!  Caroline had heel wat voorbeeldkaartjes gemaakt zodat we een goed idee hadden wat we op het modelletje allemaal 'kwijt' konden.

Ik had de stempelset Snow is glistening vooraf al besteld en ben er dan ook onmiddellijk mee aan de slag gegaan.  Ik vind de kerstboom met de sneeuwvlokken zo mooi!

 Zo ziet de kaart er dichtgevouwen uit :

En als je de kaart opent:


Dan ziet het er uiteindelijk zo uit:


Echt een tof modelletje,
met de goeie uitleg van Caroline niet zo moeilijk om te maken.
Ga ik zeker nog maken!

En... zijn jullie nog volop bezig met kerstkaartjes maken?
Ik heb de meeste geschreven,
deze voor Nederlandse blogdinnen gaan vrijdag in Nederland op de post.
Hopelijk vallen die dan nog op tijd in de brievenbussen...


Benieuwd naar de winnaars
van de sneeuwchallenge bij 52 Weeks to Christmas?
Wat zagen we prachtige sneeuwrijke creaties!


De top 3 gekozen door ons allen:
1. Henriët (11)
2. Hetty (29)
3. Trudy (25)

en randomwinnaar is Eri (19)
Crealieve groetjes 
Nancy



Challenges en zo:
CHCC: # 415
The Holly and Ivy Christmas Challenge: # 42
The Sketchy Challenge: # 148
Stamping Sensations: Winter Sparkle
Addicted to Stamps: # 169 - Non Traditional Colors
CCAY: AG
MLCCB: # 5
Crafty Calendar: It's Christmas Time
Crafting from the Heart: # 232

Reacties

Nicolette zei…
Dat klinkt als een gezellig dag die jullie hebben gehad. En een mooie kaart als resultaat. Bedankt voor je verjaardagskaart, die staat al mooi op de kast.
Groetjes Nicolette
Je@net zei…
Mooie kerstkaart heb je gemaakt, Nancy!
Leuk hoe de boom over de kaart valt!
groetjes, Caroline
Wat een prachtige kaart Nancy, leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad.
Liefs Annemarie en Merit
Hetty P. zei…
Schitterende kaart heb je gemaakt
Knap dat het je nog gelukt is om zo'n ingewikkeld model te maken tijdens al het geklets.
Groetjes Hetty
wat leuk, zo'n luikjeskaart en een verrassende binnenkant ! helemaal toppie
grtjs,martina
x
karin zei…
Dat is voor herhaling vatbaar zo'n workshop met zijn allen :) Heel gezellig en leuk om elkaar eens in het echt te ontmoeten :)
Jouw kaartje ziet er ook prachtig uit, mooie stempelset !
groetjes,
Karin
Freubelmina zei…
Dit is een heel mooi model Nancy! Prachtige kleur ook!
Jouw kerstkaart is eergisteren richting België vertrokken, hopelijk is hij op tijd...
Lieve groetjes xx
Eri zei…
Prachtige kaart met die verrassende binnenkant.
Groetjes, Eri
Epie zei…
Heel mooi sfeervol kerstkaartje Nancy !!
Het zal best gezellig zijn geweest in Terneuzen ,geloof ik best !
Hier zijn we geschrokken van het overlijden van de zoon van een maatje 41 jaar
We houden de moed erin en ik wens je een fijne dag toe
Creagroeten van Epie
Enny zei…
Wow, dat was zeker een gezellige workshop, en je kaart is prachtig ! Mijn post is allemaal verstuurd, ik hoop dat alles goed aankomt. Groetjes, Enny
Marijke zei…
Een mooie kaart en die stempels zijn zeker prachtig! Altijd leuk om workshops te doen! Groetjes Marijke.
Jantine zei…
Geweldig, wat een bijzonder model en mooie kleur!
En gezellig zo met zijn allen op workshop!
Groetjes
Jantine
Trudy zei…
Wat een ontzettend leuk kaartje heb je op de workshop gemaakt!
Ik ben nog druk aan het schrijven.
groetjes Trudy
marian zei…
Heel apart en erg mooi deze kaart.
Groetjes van Marian.
Dat klinkt heel gezellig Nancy en die kerstboom is zéker mooi maar de grote verrassing zit toch wel aan de binnenkant. Wat gaaf, lijkt me toch best moeilijk/precies werken. Erg mooi deze kerstkaart.
Lieve groetjes Miranda
Eri zei…
Hallo Nancy,
Hier ben ik nog een keer om je te bedanken voor je prachtige kaart, hij zat vandaag in de brievenbus.
Groetjes, Eri
Margreet zei…
Wat een mooie stempel is dat, Nancy. Je boom is prachtig, net als de gehele kaart trouwens!
xxx Margreet
Trijntje zei…
Heel mooi deze kaart Nancy. Mooie kleuren en model. Leuke stempel heb je gebruikt. Ik heb ook eens zoiets gemaakt. Groeten Trijntje
Suzan zei…
Prachtige kaart Nancy! Vind dat erg mooi in het blauw!
Groetjes Suzan
Rosina zei…
Heel mooi dit kerstkaartje Nancy...en dat was zeker heel gezellig met die SU workshop...leuk om te doen hè..en je heb weer een prachtige stempelset gescoord...TOP!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC
Wauw, dit is een juweeltje!

En nog bedankt voor je leuke kerstkaartje. Vandaag aangekregen met de post.

Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be
Marja zei…
Leuk model kaart Nancy!
Dat zal een gezellige boel zijn geweest daar bij de workshop.
Groetjes Marja.
Sarah zei…
Mooi! En heel tof. Ik moet dringend beginnen met schrijven!
Ik had me voorgenomen om in 2018 elke week mee te doen met 52 WTC. Met zo'n inhaalslag kom ik er wel en de kaartjes van diertjesdinsdag horen er ook bij. Misschien dat ik volgend jaar iets minder productief zal zijn... We zien wel, niks moet, het is een hobby!
Annerieke zei…
Mooie kaart Nancy! En wat een leuk model zeg.
Irene zei…
Goed gekieteld want dit is prachtig Nancy! De post heeft veel problemen dus hoop dat je kaarten op tijd zullen zijn en iedereen er lang van kan genieten!

XxIrene
Irene zei…
Gekletseld dus hihi
Ans Gilbert zei…
Je hebt een mooie kaart gemaakt op de workshop, de binnenkant lijkt me knap ingewikkeld, ik hoop dat de post mee werkt,
Ansx
Ans Gilbert zei…
Ik vind reageren via mijn blog prima hoor, ik vind het fijn om te weten of de kaart is aangekomen, dankjewel
Viv zei…
A very pretty card with a great fold - the colour is definitely Christmas to me. Thanks for joining our Glitter and Sparkle challenge at Stamping Sensations.
Gina zei…
Heel leuke kaart met deze stempelset! Dank je wel ook voor jouw leuke kaart die ik vandaag mocht ontvangen! Schattig met de hondjes ! Groetjes, Gina
!neke zei…
Wat een mooie is dit !
Diny zei…
Ook jij hebt een gezellige workshop gevolgd Nancy....en er is een prachtig kaartje uit ontstaan!
Mijn kaartjes zijn inmiddels verstuurd.....maar dat weet jij....haha....fijn dat het al is aangekomen!
Groetjes Diny
Beautiful folded Christmas card Nancy, love all the pretty detail. Thank you for playing along with our Challenge at Christmas Cards All Year Round. We would love to see you again ... Anet DTx
aussie aNNie zei…
Lovely displayed card, the fold looks fabulous.xx
Dat was vast een gezellige boel zo met zijn allen. Wat een leuke kaart is dit zeg, groetjes Petra
Gerrina zei…
Mooi elegant zo in een kleur! Enne mijn lievelingskleur... Groetjes, Gerrina
Nota Bene zei…
Dit is inderdaad een heel tof modelletje (moet ik onthouden...). Heel erg bedankt voor je prachtige kaart, ik heb ze gisteren al gekregen. Hier zijn de kerstkaarten nog niet klaar, helaas. De "gedrukte zelfgemaakte" wel, maar de handgemaakte willen maar niet vooruit gaan. Nog een weekje werken en dan wat vrije tijd. Tijd om te knutselen!
Groetjes, Nele
Dora zei…
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Dora zei…
Sorry, was een deel in het engels.
Super leuke kerstkaart in deze stijl. Mooi uitgevoerd.
Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van Stamping Sensations deze maand! Winter sparkle.
So, so pretty! Thanks for joining us at CCAYR! :)

~Marie B -DT
superleuke kaart en de sluiting is heel slim bedacht!
Danoesja zei…
De allerbeste wensen voor 2019
Dit is een prachtige verrassings kerstkaart Nancy, heel leuk model!
Bedankt voor je deelname bij Addicted to Stamps.
Lieve groetjes, Danoesja
Veronique zei…
Beautiful. Thank you for sharing with us at The Sketchy Challenges. Veronique

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils