Catch the Bug - SSS # 621

Om de twee weken is er op zondag een nieuwe schetschallenge bij Catch the Bug.  Je kan er 10, 7 of 4 Bugaboodigi's mee winnen!

Ik vond deze digi en bijhorende tekst heel leuk, die mocht nu eens op een kaartje pronken, na al het kerstgeweld van de voorbije week.

 Gebruikte materialen:
Digi: JJ Housework - Cook : BugabooStamps
ingekleurd met Twinmarkes en Spectrum Noir
DP Studio Light : PPSL36
Embossing Folder: Craft Sensations
Cirkel en Rechthoekige mal: Ali
Nuvo Crystal Drops : Red Berry

Zoals je ziet heb ik de schets een kwartje gedraaid, maar dat mag, zolang de schets herkenbaar blijft...

Veel plezier met de schets,
ik start vandaag met het schrijven van de kerstkaartjes. 
Fijne zondag!

Crealieve groetjes 
Nancy



Reacties

Marjan zei…
Haha, zeker een leuke digi! En een heel leuke kaart die jij ervan maakte!
Diny zei…
Wat een geinig kaartje Nancy!
Groetjes Diny
Hoi Nancy, wat een leuke kaart. Mijn handen jeuken ook om met iets anders aan de slag te gaan hoor. Ik heb gisteren het gros van de kaarten zitten schrijven en die gaan dinsdag op de post. Dat geeft wel weer een rustiger gevoel vind ik, dan kan het uit mijn hoofd hihi. Succes met jouw kaarten.
Lieve groetjes Miranda
Gina zei…
Leuke kaart en hoe grappig met die tekst erbij ! Groetjes, Gina
Hi hi, supergrappig kaartje! Herkenbaar ook.. ;-)
Chantal zei…
Erg leuke kaart, super tekst.
Groetjes, Chantal S
Hermien zei…
Geinig kaartje ik zal niet snel in de verleiding komen want ik ben totaal geen wijn drinker!

Groetjes Hermien
Enny zei…
Wauw, wat een super kaart, die tekst is zo grappig !! Groetjes, Enny
Marijke zei…
Een leuk kaartje en die tekst is geweldig! Ben klaar met het versturen van de kerstkaarten dus kan even wat anders gaan doen! Maar moet wel voor werken voor de vakantie van volgend jaar, dus wel weer snel beginnen!!Groetjes Marijke.
Je@net zei…
Erg leuke kaart, Nancy!
Suzan zei…
Wat een superleuke kaartjes Nancy!
Groetjes Suzan
Heel leuke kaart en die tekst is grappig!
groetjes, Caroline

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils