Catch the Bug: Holiday Chaos Dag 4

Op dinsdag staat er op het Bugabooblog Catch the Bug
gewoonlijk een nieuwe digi in de kijker.
Vandaag gaat alle aandacht naar
Gus Christmas - Be Naughty.

De challenge voor vandaag is een recept,
kies één van de drie 'foute' kersttruien uit de tekening hieronder
en maak een kaartje met daarin de drie opgelegde elementen.
Ik koos voor de derde: Kleur Groen - Embossing - Ornament.


De embossingfolder is van Craft Sensations,
ik wreef die in met groene inkt voor het embossen
wat wel een leuk effect geeft!
De kerstbalmal is van Marianne Design,
hiervoor gebruikte ik gelitterpapier,
wat dan wel moeilijk is om op de foto te krijgen.
De ornamentjes zijn ook van Craft Sensations
en heb ik met een groene metallicmarker bijgekleurd.

Wat kies jij voor jouw kaartje?


 Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die berichtjes altijd met heel veel plezier.


Mijn kaartje voor Dinsdag Diertjesdag vind je hier!

Crealieve groetjes 
Nancy


Challenges en zo:
Crafting from the Heart:  # 231
CHCC: # 414
Winter Wonderland:  Christmas or Winter Characters (people!)

Reacties

Margreet zei…
Wat een leukerd weer, Nancy!
xxx Margreet
Rimmie zei…
Wat een leuk en grappig kaartje Nancy!!!

Groetjes

Rimmie
Annerieke zei…
Hahaha, geweldig deze digi! Leuke kaart Nancy, mooi effect zo met inkt embossen.
Ans Gilbert zei…
Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt,
de kerstbal is echt super, ik vind de ornamentjes ook erg leuk,
Ansx
Marjan zei…
Leuke opdracht!! Nog niet eerder gezien ook. Gaaf kaartje maakte jij ermee, dit zijn altijd grappige digistempels!
Judith zei…
Leuk kaartje weer Nancy...
Groetjes van Judith
GerJanne zei…
Erg leuk gemaakt!! Mooi die bal..
Freubelmina zei…
Hij is erg leuk Nancy, wat een grappig plaatje!
Fijne avond xx
Eri zei…
Leuke kaart met kerstman Gus in de kerstbal!
Groetjes, Eri
Wat heb je die opdracht mooi uitgevoerd Nancy. Creatief, zoals je alle elementen uit de trui terug laat komen, en het ook nog een mooie kaart laat zijn ;P
Lieve groetjes Miranda
Je@net zei…
Leuk gedaan zo in die kerstbal, Nancy!
Lisa Lynn zei…
Nancy this is gorgeous.
Hetty P. zei…
Leuke kaart heb je gemaakt !!!
Groetjes Hetty
Trijntje zei…
Wat een leuke kerstbal heb je eevan gemaakt Nancy. Ik wil je hierbij bedanken voor je superleuke verjaardagskaart die ik van je hebt gekregen. Het is een hele leuke techniek. Leuke om met een pen of zoiets over de stempel te gaan. Ik ben er blij mee. Dank je wel. Groeten Trijntje
Mariken zei…
Aah, wat een grappige en leuke kaart! Lekker vrolijk!
Wat een leuk en vrolijk kerstkaartje Nancy, mooi gemaakt!

Groetjes, Merit en Annemarie
Epie zei…
Grappige kaart Nancy , mooie mal ok !
Fijne avondgroetjes Epie
Gerrina zei…
Wat een grappig contrast tussen de digi en de stans; mooi! Groetjes, Gerrina
Gina zei…
Mooi met het plaatje in de kerstbal. groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils