Elke donderdag een kerstkaartje: # 2018/29

Het is weer donderdag, kerstkaartjesdag dus...
Ik liet me voor mijn kerstkaartje inspireren door de kleurenuitdaging bij Christmas Card Throwdown: zwart met goud of zilver.  Ik ging voor goud,zo kwam dit toffe papierblokje met deze kleuren ook nog eens aan de bak...



Ik kreeg de kaart niet mooi op de foto.  Ofwel te licht, ofwel te donker...
De juiste kleur ligt wat in het midden ...



Gebruikte materialen:
DP Christmas Party: Craft Sensations
Tekst: Marianne Design KJ1717
Sterrrenborder: Action
Snijmallen sterren en kersttafereel: AliExpress

Ik ben benieuwd naar alle kerstkaartjes
die vandaag weer bij 52 Weeks to Christmas
gepubliceerd zullen worden!

Ik probeer vanmorgen en vanavondop de bus al een blogrondje te doen,
na het avondeten ga ik dan eerst zorgen
dat mijn 'valies' goed gemaakt wordt voor ons weekendje uit...
De stapel verjaardagskaarten gaat zeker ook mee!

 Crealieve groetjes
Nancy



Challenges en zo:
Christmas Card Throwdown: July Colour Challenge: Black +Gold
Sketch Saturday: #  522
CHCC: #  394 - Use a diecut
A Snowflakes Promise: # 53
CCAYR: July - a tree on your project
The Holly and Ivy Christmas Challenge: # 32
The Merry Christmas Challenge
Sweet Stampin Christmas: July




Reacties

Margo zei…
Wat een prachtige kerstkaart Nancy ! Die is zo leuk met die toffe sterren ! Ik zie dat je op weekend trekt ! Heerlijk ! Geniet er maar van ! Ik hoop dat mijn kaartje op tijd is om mee te kunnen maar anders ligt het op je te wachten als je terug thuis komt.
Liefs
Margo
Enny zei…
Wauw, dat is mooi geworden Nancy, prachtig papier en prachtige sterren ! Geniet van je weekend en nogmaals het allerbeste ! Groetjes, Enny
schitterende kaart Nancy.
Kleuren zijn soms moeilijk vast te leggen...
Fijne dag vrijdag en een gezellig weekendje.
Liefs Annemarie en merit
Gina zei…
Hele mooie kaart geworden. Inderdaad soms moeilijk om de juiste kleur op foto te krijgen. HĂ© leuk, op vakantie met je verjaardag! Geniet ervan! Groetjes, Gina
AlisonC zei…
This is a very creative layout, using the stars to highlight the scene and the die cut against the paper. Gentle and beautiful. Thanks for joining in at 52CCT
Yvonne zei…
Mooie kaart Nancy.
Is altijd mooi iets met een tintje goud erbij, maakt het net iets feestelijk.
Heb ik ook weleens, dat een kaart niet op de foto wil zoals ik dat wil.
Zeker 's avonds is dat heel lastig.

Groetjes,
Yvonne.
Suzan zei…
Prachtige kerstkaart Nancy! En geniet van je verjaardag
morgen!
Groetjes Suzan
GerJanne zei…
Heel mooi kaartje heb je gemaakt! Dank je wel voor het meedoen bij CHNC!
En ik heb je gemaild!! Veel plezier alvast !!
Trijntje zei…
Hoi Nancy. een hele leuke kerstkaart Chique zelfs. erg leuk gemaakt. Veel plezier in Deventer. Mooie plaats en de omgeving ook. Fijne dagen. Groeten trijntje
Rosina zei…
Mooi is je kerstkaartje voor deze zomerse donderdag Nancy..leuk hoe je die sketch heb verwerkt...KNAP gedaan!!!
en leuk weer een weekende op vakantie
Wij vertrekken a.s. maandag met onze oldtimer tractoren weer richting Limburg
vorig jaar is dat in de mist gelopen met mijn ziekte en operatie
en nu heb ik weer erg veel zin in...en het beloofd prachtig weer te worden
misschien wel een beetje te warm...maar ach alles beter dan regen op onze open stalen rosjes...
Alvast een hele fijne verjaardag morgen...
groetjes Rosina
DT 52 WTC
Ans Gilbert zei…
Prachtige kerstkaart Nancy in deze mooie kleuren,
gezellig een weekendje weg, wens je alvast een fijne verjaardag,
Ansx
Eri zei…
Prachtige kerstkaart Nancy! Geniet van jullie weekendje uit en je verjaardag!
Groetjes, Eri
Marijke zei…
Een mooi kaartje ook al zijn de kleuren niet goed te zien! We begrijpen het wel! Bedankt voor de tip op mijn blog!! Was even een foutje, staat nu een andere op! Groetjes Marijke.
Lucinda zei…
A beautiful card, the stars are gorgeous, and I like that it's mostly gold with black rather than the other way round. Photographing shiny cards is always a challenge, I rarely manage it to my satisfaction! Thank for joining in with the 52CCT.
Jantine zei…
Mooie kaart met dat goud, zelfs ondanks dat het fotograferen moeilijk was!
Groetjes,
Jantine
Trudy zei…
Mooi kerstkaartje heb je gemaakt! Ik heb altijd problemen met mijn kaarten op de foto zetten. Ook of te licht of te donker. Misschien ligt het aan het weer. Ik wens je een gezellig weekend.
groetjes Trudy
Caroline zei…
Toch een mooi kaartje Nancy!
Groetjes Caroline
Marja zei…
Mooie kerstkaart Nancy!...vervelend is dat soms dat je de kleur niet goed op de foto krijgt. Alvast een hele fijne verjaardag..hoop dat mijn kaart er op tijd is.Heb het dinsdag op de post gedaan misschien wat aan de late kant had er niet bij stil gestaan dat het na Belgie moest.
Groetjes Marja.
Hoi Nancy, wat een mooie sfeervolle kerstkaart heb je gemaakt. Heel feestelijk. Ik wens je vast een fijne verjaardag en ik hoop dat mijn kaart ook mee op vakantie mag..LOL. Een heel fijn weekend, geniet ervan.
Lieve groetjes Miranda
Gail zei…
Stopping by to say THANK YOU for uploading at THE MERRY CHRISTMAS Monthly Challenge with your lovely Art - we hope you will come back again - Have a blessed week - Gail S Design Team The Merry Christmas Monthly Anything Goes Christmas Challenge
Je@net zei…
Erg leuke kaart, Nancy.
En alvast een fijne verjaardag en een gezellig weekend gewenst!
Nicolette zei…
Hele mooie kaart Nancy. En een fijne verjaardag gewenst.
Groetjes Nicolette
Marfien zei…
Mooie kaart is dit geworden, of de foto mislukt is? kan goed voorstellen hoe het er uit ziet hoor. Fijne verjaardag en veel plezier in Apeldoorn
!neke zei…
Mooie kaart Nancy !

groeten Ineke
Beautiful Christmas card Nancy. Thank you for playing along with our Challenge at Christmas Cards All Year Round. We would love to see you again ... Anet DTx
Brenda zei…
What a lovely take on the sketch, Nancy! Thanks so much for joining us at Sketch Saturday!
heel erg mooi, geslaagd kaartje geworden !
fijn dat je er (weer) bij bent deze week,
grtjs, martina DT 52 WTC
x
SylS creaties zei…
Prachtige kaart! Ja sommige kleuren hebben dat, die zijn niet goed vast te leggen.
groetjes,
Syl
Valerija zei…
What a beautiful card Nancy, so much detail and such gorgeous dies you used.
Valerija xx
Tracey T zei…
Love the combination of the modern design with a traditional image. Thank you for playing at Christmas at Sweet Stampin'. Tracey
AO Creations zei…
Super cute!!! Thank you for joining us at CCAYR, good luck!!! Amy DT
Janis Lewis zei…
Beautiful Christmas card. Thanks for joining us at The Merry Christmas Challenge.
Helen zei…
A great design and a fab classic image.

Thanks for joining us at The Merry Christmas Challenge.

Helen x

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils