Workshopkaartjes

Jullie hadden nog de kaarten van de workshop bij Elke Verschooten tegoed.

Dit zijn ze:


De rechtse kaart vond ik reuzeleuk om te maken,
bloem stempelen met versamark, embossen
en dan gebruikten we Nuvo Shimmer Powder
om de achtergrond te kleuren.
We gebruikten allemaal dezelfde kleuren,
en toch waren de kaartjes allemaal verschillend,
zo verrassend, echt tof! 

Hier zie je de kaart wat groter,
jammer dat je het 'glimmende' niet ziet op de foto...:


Omdat de kaart toch redelijk lang moest drogen
maakten we ondertussen nog een ander kaartje.
Ook bij dit kaartje hebben we met versamark en embossingpoeder gewerkt. 
Ik had nog nooit een uitgestanste vorm zo bewerkt,
ook wel bijzonder.


Crealieve groetjes
Nancy


PS  De uitslag van mijn verjaardagscandy vind je hier.

Reacties

Valerija zei…
These are fabulous. Love the colours.
Valerija xx
Je@net zei…
Prachtige kaart, Nancy!
Hetty P. zei…
Wauw, wat een schitterende kaart !!!
Zo'n mooie kleuren en leuk dat je deze techniek hebt gedaan.
Is weer eens iets heel anders.
Groetjes Hetty
Marfien zei…
Wow, echt mooi gemaakt, prachtige kaarten Nancy
Eri zei…
Wow, wat is die kaart mooi geworden, super in deze kleuren!
Groetjes, Eri
Ellen zei…
Schitterende kaarten zijn dit geworden Nancy...super mooie kleuren!
Groeten Ellen
Crealientje zei…
Mooi!
Prachtige kleurtjes gebruikt.
Nancy nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik was het vergeten, Sorry!
Fijne dag verder,liefs Crealientje(Isolina)
Tina Z. zei…
oh wow, this is an amazing technique, absolutely stunning!
hugs xx
Leni zei…
Nancy , schitterende kaartjes en zo mooi van kleur ............ geweldig mooi gedaan !!! TOP ....

groetjes Leni
Ans Gilbert zei…
Ik vind die gestempelde echt prachtig, ik hou van die turquoise tinten, ook de andere is helemaal anders en erg leuk,
Ansx
Margo zei…
Wat een prachtig effect Nancy ! En zo'n mooie kleuren !
We komen uiteindelijk toch naar zee, maar slechts 4 daagjes dus een date zal er vrees ik niet echt inzitten ... :(
Groetjes
Margo
Nicolette zei…
Wat zijn ze mooi Nancy.
Groetjes Nicolette
carla zei…
Ja zeker beautiful.
Ik vind het gelijken op een aquarel kunstwerkje.
Erg leuk gemaakt.
Groetjes,
Carla
Gina zei…
Prachtige kaart ! Een kunstwerkje ! Reageren hangt af of ik wifi heb. Groetjes uit Frankrijk ;) GinaX

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils