A very merry Christmas

Dit kaartje maakte ik met het dessinpapier uit de nieuwe Christmascollectie van Pronty Crafts.

In het papier zitten rustige motiefjes zoals deze sterretjes
maar ook vellen met leuke plaatjes,
je kan ze uitknippen of ponsen zoals ik hier deed voor dit kaartje.
Ze passen perfect in deze slimlinemal van Marianne Design.
De tekststempels is van Stampin' Up  (Decorative Trees 164275).

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

PS Neem je ook eens een kijkje op mijn andere blog ?
Je vindt het blog hier:

SUper Stamptastisch !




Reacties

Daphne zei…
Daar kan ik altijd héél blij van worden, als iets precies past (de ponsjes)
Wat een leuk kaartje heb je gemaakt.
Diny zei…
Wast mooi gedaan met de cirkelmal en de leuke plaatjes erin Nancy....tof kaartje!
Groetjes Diny

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2020/18 - Nieuwe Challenge

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2020/4 Challenge Kerstballen