Wishing you a flurry of warm Christmas Wishes

 Op deze Kerstdag heb ik natuurlijk nog een kerstkaartje en -wens voor jullie:
Wishing you a flurry of warm Christmas Wishes.


Ik maakte dit kaartje met een stencil uit de nieuwe Sympathy-collectie van Pronty Crafts.
Je merkt het,
niet enkel voor rouw- en sterktekaartjes bruikbaar!

Ik sneed een stuk glanscardstock op 14 bij 14 cm
en drukte de middelste cirkel, de maan, uit het stencil.


Mijn niet-permanente lijmroller was even onvindbaar,
ik plakte het cirkeltje vast met dubbelgevouwen washitape.
Romdom de maan maakte ik het papier blauw met een blendingborstel,
niet egaal, de lucht is ook zelden egaal blauw...
Droog de blauwe inkt.


Daarna leg je het stencil op de blauwe achtergrond,
breng de sterretjes aan met een blendingborstel. 
Ik gebruikte hier Antique Linen.


Ik kleurde ook de maan, en daarna ook nog een beetje rondom de maan.


Ik zocht een mooie tekststempel uit
en stempelde die op de maan.
Randjes nog bewerkt met distress oxide,
gemat op een dubbele witte kaart.


Gebruikte materialen:
Mask Stencil Layered Moon - 470.806.006
Distress oxide: antique Linen en Uncharted Martiner
Pronty Card Holder with vase - 460.483.009 

Fijne Kerstdagen

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Hermien zei…
Prachtig kaartje Nancy.
Fijne kerstdagen,
Hermien
Ellen zei…
Prachtig gedaan Nancy en ook een gave tekst!
Fijne kerst, groet Ellen
Margreet zei…
Heel mooie kaart Nancy.
Gezellige kerstdagen!
xxx Margreet

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils