Girlz Creative Crafts: # 20 - Kerst

 Vandaag start bij Girlz Creative Crafts,
het blog dat werken met plaatjes vooropstelt,
een nieuwe challenge.
Het thema: KERST.

Ik ging aan de slag met papier en een plaatje
van  de reeks Christmas Time van Craft O'Clock
en gebruikte een schets van een FB-groep.


Gebruikte materialen:
DP en Plaatje: Christmas Time - Craft O'Clock
Poinsettia: Noor
Cirkelmallen: Nellie Snellen
Tekststempels: Kerstpost by Marleen - Marianne Design

Ook zin om deel te nemen?
Dan kan je je kerstkaartje met een plaatje (prent, foto, 3D, ...) 
linken bij Girlz Creative Crafts,
dat kan tot 14 januari e.k.

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier.

Crealieve groetjes
Nancy


D

Reacties

karin zei…
Mooi gemaakt Nancy. Bedankt voor je mooie kerstkaartje.
Groetjes,
Karin
Sarah zei…
Prachtige kaart! Zo sfeervol x
Ans Gilbert zei…
Prachtige kerstkaart, mooie combinatie van papier en plaatje,
Groetjes,
Ansx
Marfien zei…
Mooie kaart, lief plaatje heb je gekozen
Daphne zei…
Dit is wel een hele leuke kaart.
Mooi plaatje en de sketch is ook mooi.
Ik denk dat we allemaal nog wel wat kaartjes nodig zullen hebben. Leuke challenge, ik ga zeker weee meedoen.
Sterker nog, ik heb mijn kaart bijna af.
Rina zei…
Wat is het een mooi kaartje geworden, alles zo mooi gecombineerd.
Groetjes Rina
GerJanne zei…
Heel mooi! toevallig had ik gisteren ook een kaartje met een plaatje, dus ik heb hem ook gelinkt!
Gina zei…
Mooie kerstkaart in de traditionele kerstkleurtjes ! Groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils