Elke donderdag een kerstkaartje... # 2021/50

 We zijn de 50ste donderdag van 2021,
bijna kerst dus...
Mijn kaarten voor blogvriendinnen zijn maandag op de post gegaan,
nu nog de kaarten schrijven voor familie, vrienden en collega's.

Ik merk dat ik ondanks mijn wekelijkse kerstkaartjes
toch nog niet genoeg kaarten heb,
de laatste kaartjes zullen dus snel-klaar-kaartjes worden.



Dit is er alvast ééntje,
heel eenvoudig, 
mooi papier (Snowy Winterland van Craft O'Clock), 
leuke hertjes (Gummiapan)
en een toffe stempel (Noor).

Leuk dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier.

Crealieve groetjes
Nancy




Reacties

Wat een super mooi kaart Nancy met dit sierlijke hert met kind, tekst is heel mooi een fijne dag gewenst.
Sarah zei…
Met deze leuke stempel kan je nog veel snelle kaarten toveren. Succes met de inspiratie en het vinden van extra tijd. X
Met zo'n mooie stempel en die leuke hertjes is het een prachtige kaart geworden Nancy!
groetjes, Caroline
Ans Gilbert zei…
Leuke hertjes, ik dacht eerst dat het girafjes waren en wat een mooie tekst,
Groetjes,
Ansx
Epie zei…
Gaaf kerstkaartje Nancy , in deze warme tintjes
Fijne dag Epie DT52WTC.......
Hetty P. zei…
wat een gave kaart heb je gemaakt, de herten zijn echt super.
Fijne dag,
Hetty
Nooit genoeg he Nancy altijd op het laatst tekort heel herkenbaar...maar dit zijn prachtige kaartjes (die hertjes zijn leuk!!).
succes er nog mee , wij zijn ook weer maar bezig voor volgend jaar...
liefs Annemarie en merit
Valerija zei…
Such a cute and fun card. I love it!
Valerija xx
Eri zei…
Mooie kaart met die sierlijke hertjes. Ik kom er ook nog te kort ondanks het elke week meedoen bij 52WTC.
Groetjes, Eri
Trudy zei…
Wat een mooi kaartje en wat een super leuke tekst staat ernaast de hertjes!
Groetjes Trudy
!neke zei…
Heel mooie in deze tinten !!!
Groeten Ineke
Een gave stempel en leuke rendieren Nancy. Ook "snelle" kerstkaarten kunnen mooi zijn ;)
Lieve groetjes Miranda
Marijke zei…
Wat een toffe stempel is dit, daar kan je wel wat snelle kaartjes mee maken! Heel leuk gedaan! Groetjes Marijke.
Wat een prachtige kaart Nancy.
De stempel is super!!
En wat een mooie tekststempel
Groetjes Antje
Marjan zei…
Net als de anderen vind ik de herten erg gaaf en de tekst erg mooi, topkaartje!
Margreet zei…
Snelklaar kan ook heel mooi zijn, zie dit kaartje met die toffe tekst en herten!
xxx Margreet
Er viel hier net een mooie kerstkaart binnen, leuk model Nancy met die vierkantjes. Die lift ik vast een keer ;)
Dank je wel xxx
Lieve groetjes Miranda
Nicolette zei…
Heel mooi gemaakt Nancy. En bedankt voor je kerst en verjaardagskaart, Die vielen vandaag op de mat.
Groetjes Nicolette
Suzan zei…
Prachtig kerstkaartje Nancy! En bedankt voor de mooie kerstkaart!
Groetjes Suzan
Caroline zei…
Leuke kaart maar dat komt zeker door de leuke tekst!
Groetjes Caroline
Bedankt Nancy ook namens Merit voor onze leuke kerstkaarten...
Liefs Annemarie en mErit
Rina zei…
Heel mooi kaartje met die tekst, leuk gedaan.
Groetjes Rina
Trijntje zei…
Wat een leuke kerstkaart. Bedankt voor je leuke kerstkaart die hier per post aan kwam.Leuk. Groeten Trijntje
Angelique zei…
Eenvoudig misschien maar wel supermooi met de leuke herten en de leuke tekst. Ook je voorbeeldkaart voor GCC is prachtig, mooie en sfeervolle kaart.
Dank je wel voor je kerstkaart, leuk om hem in het echt te zien.
lieve groetjes Angelique
Diny zei…
Prachtige kaart met de leuke herten en de schitterende tekst stempel Nancy!
Bedankt voor de mooie kerstkaart die vandaag bij ons in de brievenbus lag!
Groetjes Diny
Wies zei…
Hele leuke kaart met mooie tekst en leuke hertjes.
Groetjes, Wies
GerJanne zei…
Oh ja, deze kocht je op de beurs! Ze zijn zo leuk! Dank je wel voor je kaartjes dat vandaag in de bus lag bij ons!
Heel herkenbaar, altijd nog kaartjes tekort, ook al zijn we zo goed bezig het hele jaar door. Mooi kaartje is dit. Ik mocht een soortgelijk kaartje van jou ontvangen, heel mooi, bedankt, groetjes Petra
carla zei…
Een hele mooie kaart met die elegante herten en leuke tekst erbij.
Mooi gemaakt.
Nancy vandaag heb ik ook een mooie kaart van jou mogen ontvangen.
Dankjewel, hier ben ik heel blij mee.
Groetjes,
Carla
Jantine zei…
Mooie gestileerde kaart, Nancy! Jouw post was mooi op tijd bij mij. Bedankt!
Groetjes
Jantine
Gina zei…
Een snelle kaart, maar ook een mooie kaart met de girafjes. Een hele leuke tekst erbij ! Ik wil je ook bedanken voor jouw mooie kaartje dat ik gisteren heb ontvangen ! Ook al met zo een mooie tekst! Groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils