Halloween & Allerheiligen/Allerzielen...

 Je zal mij vandaag, op Halloween, niet zien met een scary pak en/of masker, 
mijn huis is ook niet gedecoreerd met skeletten of dikke spinnenwebben...,
maar kaartjes maken met het thema Halloween vind ik wél leuk.
Deze heb ik de voorbije weken verstuurd
naar dames waarvan ik weet dat ze Halloween een van de leukste dagen van het jaar vinden...
Brr...



Bij eentje ging ik gisteravond eens kijken,
in haar wijk in Spijkenisse waren heel wat huizen supergriezelig gedecoreerd, 
en er mochten 300 kinderen langsgaan 
om te kijken, te griezelen
én om snoepjes en/of beschilderde zwerfkeien te scoren...

Deze kaart was voor een Halloweenketting bij een Facebookgroep:
Dichtgevouwen:


Opengevouwen een drieluik:


en aan de keerzijde:


We zijn dit weekend nog eens in Simonshaven, morgen gaan we weer naar huis,
eerst op ziekenhuisbezoek bij mijn pa,
daarna op kerkhofbezoek bij mijn ma.
Vanmorgen heb ik al een bloemstukje gemaakt voor mijn moeders graf.
Bij ons staan de bloemenwinkels nu met Allerheiligen en Allerzielen vol met grafstukjes,
en potten chrysanten,
hier met pompoenen en herfst (en kerst natuurlijk) ...
Het was zoeken naar een mooi gepast potje...
Met hortensia en lavendel uit de tuin, en wat kogeldistels maakte ik dit:


Leuk dat je weer langskwam,
dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Gina zei…
Jij ben vlijtig bezig ! Twee hele leuke Halloweenkaarten heb je gemaakt ! En hoe mooi en persoonlijk jouw eigen bloemstukje met groen uit de tuin! Uit nieuwsgierigheid, zet je dat dan vast op een stukje groene oasis, of bind je de takjes bij elkaar? Ik heb ook altijd al een eigen bloemstukje willen aken, maar heb geen idee hoe ik er aan zou moeten beginnen 😉 Groetjes, Gina
karin zei…
Halloween is ook niet mijn ding. Een kaartje gemaakt omdat ik die opdracht kreeg en meer niet.
Mooie kaartjes heb je gemaakt en het stukje voor bij je moeder te leggen is mooi gemaakt.
Dus jullie hadden vakantie met Nederland, in België zijn ze nu pas begonnen, en de week daarna weer een paar dagen met 11 november.
Groetjes,
Karin
Hermien zei…
Ik heb ook niets met Halloween maar maakte ook kaartjes voor de liefhebbers want dat vind ik wel leuk om te doen. Je maakte een mooi stukje voor op het graf van je ma. Ik heb voor op het graf van inze ouders een mooi stukje laten maken, hier zie je ook veel chrysanten maar ik ben daar geen liefhebber van omdat ze me altijd doen herinneren aan een begraafplaats.

Groetjes Hermien
Trijntje zei…
Wat een mooie Halloween kaarten heb je gemaakt. Je bloemstukje is super mooi. Groeten Trijntje
Twee hele mooie Halloween kaarten Nancy, ik heb er ook niets mee maar de kaarten en spannende films vind ik dan weer wel leuk. Je hebt ook een prachtig stukje gemaakt voor op het graf van je moeder, heel lief.
Lieve groetjes Miranda
Je@net zei…
Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, Nancy.
En een erg mooi bloemstuk!
Eri zei…
Gave Halloweenkaarten heb je gemaakt, ze zullen zeker in de smaak vallen bij de ontvangers. Je hebt een prachtig bloemstukje gemaakt voor op het graf van je Moeder.
Groetjes, Eri

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils