Elke donderdag een kerstkaartje... # 2021/42

Net als vorige week heb ik voor jullie op kerstkaartjesdonderdag een kaartje dat ik al een paar weken geleden maakte tijdens mijn vakantie in Zuid-Holland.  Ik kom voor het ogenblik niet zo toe aan kaartjes maken.  Wel zin, maar het komt er gewoon niet van, ... 


Gebruikte materialen:
Basismal: Studio Light SL-ES-CD70
Paperpad Sending Joy : Studio Light
Tekststempel: Studio Light
Mini poinsettia's en takjes: Gummiapan
Nuvo Drops



Maakte je ook een kerstkaartje, 
dan kan je het linken bij 52 Weeks to Christmas, 
waar Ineke en Miranda je komen inspireren.

Leuk dat je weer langskwam,
straks ben ik er nog eens
met een reminderkaartje voor Cheerful Sketches.
Dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier.

Crealieve groetjes
Nancy
 

Challenges en zo:
CHCC: # 564
Peace on Earth: # 2
Knutsels en Kadootjes: meer dan 1 vouw

Reacties

Freubelmina zei…
Hij is prachtig Nancy xx
GerJanne zei…
Heel mooi kaartje Nancy! Die rand aan de kaart maakt het nog specialer!
Je hebt genoeg nieuwe spullen, dus daar ligt het ook niet aan ;)
Wie weet kom je binnenkort weer toe aan wat knutseltijd.
wat een mooi kaartje leuk model kleuren en details
groetjes ellen
Eri zei…
Oh, dit prachtige papier lijkt gemaakt voor dit leuke modelletje!
Groetjes, Eri
Marijke zei…
Wat een mooi kaartje en wat mooi papier heb je gebruikt! Super leuk met dat randje van hulst! Helemaal af hoor! Groetjes Marijke
Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Nancy!

Liefs, Merit en Annemarie
Marja zei…
Prachtige kerstkaart Nancy!
Groetjes marja.
Nicolette zei…
Leuke kaart en wat een mooie mal heb je gebruikt.
Groetjes Nicolette
Een hele mooie kerstkaart Nancy, sierlijk met die hulstrand erlangs.
Lieve groetjes Miranda
Ans Gilbert zei…
Wat een leuk model is dit met de hulstblaadjes aan de zijkant en leuk papier.
Ik heb nu ook wat minder tijd, dat heb je als je een puppy in huis hebt, maar ik probeer toch vol te houden, zeker met de kerstkaarten,
Groetjes,
Ansx
Wies zei…
Mooie kerstkaart. Leuk model en erg mooi afgewerkt met de hulstblaadjes langs de randen.
Groetjes, Wies
Rina zei…
Wat een leuk model kaart heb je gebruikt voor je kerstkaart. Het papier leent er zich ook goed voor.
Groetjes Rina
Daphne zei…
Ook dit is weer een super leuk model.
Gek is dat hè, dat het kaarten maken soms gewoon niet lukt.
Gaat bij mij ook zo, dan ga ik zitten en komt er niks uit mijn handen.
Diny zei…
Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt met dit leuke model Nancy!
Groetjes Diny

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils