Kleurenkaartenteam : # 6/2020 : bruin en zachtgeel

Op de laatste woensdag van de maand verzamelt Martina weer een heel team rond zich, 
waarbij iedereen zich uit laat dagen om een kaartje te maken in twee kleuren
(+ evt. wit en/of zwart).  
Het kleurenkaartenteam...


Vorige maand koos Diny bij mijn lichtblauw voor bruin.  
Nancy koos hier nu zachtgeel bij.  


Ik dacht hierbij sebiet aan zonnebloemen of giraffes...

Een kaartje met zonnebloemen is gelukt,
voor de giraffes geen tijd meer gehad...



Gebruikte materialen:
Cardstock bruin: Craft Sensations
Geel papier: DoCrafts Papermania

Zonnebloemmal: China
Liefs: CreaLies

Mijn tweede kaartje was er ook eentje met bloemetjes,
met een mooie stans die ik vorig jaar kado kreeg
maar die ik nog nooit gebruikt had, foei!


Gebruikte materialen:
Timeless Flowers, Buttercup Frame: Precious Marieke
Telefoonberichten: Marianne Design CS1059
Cardstock: Craft Sensations
bruin DP Wintertrails: Studio Light 97
Jutebloem: DoCrafts
Vellum bloem en lint: Action
Bloemenbedel: Wibra



Dit was de inspiratiefoto:


Wil je al die bruin/gele creaties bewonderen,
dan vind je alle blogadressen hier.

Ik doe zeker een blogrondje bij alle deelnemers van het KKT,
maar het zou wel morgen of overmorgen kunnen zijn.
Ik ga vandaag immers op stap...
Angélique en ik gaan samen naar Sluis,
lunchen en héél veel bijpraten...
Eindelijk!

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees die berichtjes altijd met héél veel plezier!

Creatieve groetjes
Nancy

Reacties

Je@net zei…
Mooie kaarten heb je gemaakt, Nancy!
Super mooi!!
Fijne dag.
helemaal mooi zijn je kaartjes geworden
heb nog getwijfeld om zonnebloemen te gebruiken...
top, zo'n snijmal, altijd geschikt voor welke kleurencombo dan ook
ben blij met je deelname, op naar de volgende uitdaging,
nog een hele fijne dag gewenst,
grtjs, Martina
Prachtige kaartjes Nancy! Groetjes Linda
Diny zei…
Ook jij hebt twee kaartjes gemaakt Nancy....ze zijn allebei heel erg leuk geworden.
Ik vind het een mooie kleurencobie!
Groetjes Diny
Nicolette zei…
Prachtige kaart. Wat een mooie mal Is dat. Ook je 2e kaartje is mooi, soms komt het zo uit om even iets nieuws te laten liggen.
En hele leuke dag maar dat gaat vast goed komen.
Groetjes Nicolette
Enny zei…
Wauw, 2 prachtige kaarten, die zonnebloem is super ! Groetjes, Enny
Ja, zonnebloemen daar moest ik ook meteen aan denken! Prachtige stans heb je hier gebruikt. Ook je tweede kaartje is heel mooi. Veel plezier in Sluis, het wordt perfect terrasweer vandaag.
Gerrina zei…
Beiden mooi, maar die 1e; dat is mijn favoriet; CAS en serene! Groetjes, Gerrina
Rina zei…
Het zijn allebei hele mooie kaartjes geworden. Maar goed dat je ons niet laat kiezen.
Groetjes Rina
chantal zei…
Mooie kaarten heb je gemaakt.
Wel een mooie mal en dankbaar om te gebruiken
Liefs Chantal
Bij mij óók een zonnebloem, maar totaal anders dan de jouwe, wat een mooie stans. Ook je bloemetjessrans is een hele gave. Gezellig, samen met Angelique, veel plezier! Groetjes Petra
Mooie kaartjes Nancy! De zonnebloem is prachtig in de KKT-kleuren!
Lieve groetjes, Yvonne
Jantine zei…
Schitterende kaarten, Nancy. Mooie stansen zijn dat.
En gezellig zo'n dagje Sluis!
Groetjes
Jantine
Margreet zei…
Wat een aparte zonnebloemstans is dat, Nancy. Prachtig kaartje heb je er mee gemaakt.
Ook je 2e kaart is een beauty!
Veel plezier vandaag met Angélique!
xxx Margreet
Freubelmina zei…
Ze zijn allebei prachtig Nancy, knap gemaakt.
Lieve groetjes xx
Marijke zei…
Twee mooie kaartjes! Ik moet eerlijk zeggen ik dacht helemaal niet aan giraffen, maar je ziet zulke leuke kaarten daarmee dat ik daar eens over na ga denken! Je kaartjes zijn mooi geworden, de onderste stans heb ik ook nog, inderdaad te weinig gebruikt terwijl hij erg mooi is! Groetjes Marijke.
Creatiels zei…
Da's ook een mooie zonnebloem 🌻. Knap werk. Bedankt voor je reactie op mijn kaartjes. Hopelijk had je een leuke dag in Hulst.
Groetjes
Els
Marfien zei…
Mooie stans is dit, leuke kaart is het geworden
Hopelijk zijn jullie niet gesmolten in Sluis ;-)
GerJanne zei…
Allebei je kaartjes zijn mooi, maar die voor het KKT vind ik echt ongelooflijk mooi. Terwijl hij niet eens moeilijk is, maar wat een mooi effect.
Was het gezellig met Angelique? Goed bijgekletst?
Nelleke zei…
Het was deze maand een geweldige combinatie en veel verschillende creaties voorbij zien komen. zoals die van jou, wat een verrassend effect geeft dit. Prachtige kaarten laat je zien. groetjes, Nelleke
Wat een mooie kaart voor het KKT Nancy, een leuk idee om een zonnenbloem te maken, leuke stans is het. Groetjes Ingrid.
Nancy zei…
Hey Nancy,

Wat een super mooie kaart! En een even mooie snijmal... (nieuwe? - moet eens op zoek...)
Tweede kaart niet gelukt? Da's geen probleem want ik ben blij met deze hoor!!
Dank voor jouw bijdrage met mijn gekozen kleur...

Liefs,
Nancy
Daphne zei…
Nou, dat had ik nou ook....giraffen.
Maar zonnebloem had ik dan weer niet aan gedacht.
Super leuk, deze "verwaaide" bloem.
Femminde zei…
Wat een leuke kaarten!! De eerste is mijn favoriet.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Sarah zei…
Wat een mooie Stans! Prachtige kaart!
Was het gezellig met Angelique?
Zo druk bezig geweest voor de afscheids feesten op school dat ik nu pas kan komen reageren. Fijne zondag!
Twee totaal verschillende kaarten, maar allebeide mooi.
De kleine bloemetjes stans is inderdaad heel erg mooi.

Grietje

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils