Gastdesigner bij Mijn Hobbyhonk: CAS met ...

Omdat ik met mijn maritieme borduurringkaartje
één van de winnaars was bij Angela's Hobbyhonk
kreeg ik de vraag om gastdesigner te zijn voor een volgende challenge. 
Altijd een eer en bijzonder leuk toch!

Thema van de challenge: CAS met gebruik van sequins, knoopjes, ...
Nu zie ik heel graag CAS-kaartjes,
maar ik vind het niet zo makkelijk om ze te maken. 
Leuke en boeiende uitdaging dus!

Ik heb een mooie stempelset van Stampin' Up uitgezocht
en zo maakte ik dit eenlaags verjaardagskaartje (ca 11,5/11,5),
eerst alleen met pailletjes op de vuurwerkstokjes,
nadien nog drie gekleurde als confetti naast de 'taart'.


Gebruikte materialen (alles SU)
Stempels: Wish for it all
Sequins: Woven Threads
Inkt: Pretty Peacock


Meer informatie over de challenge vind je hier


Vandaag ga ik naar een workshop van Liesbeth Fidder,
georganiseerd door Chantal.
Benieuwd!
Margo zal er ook zijn.


Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
geniet van je zondag!
Dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!


Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
Seize the Birthday: # 175 - Add geometric Shapes (rectangles)
Addicted to Stamps: For a Lady

Reacties

Irene zei…
CAS is écht niét eenvoudig maar deze gdt-taart is goed gelukt en superr leuk Nancy!
Veel plezier vandaag!
XxIrene
Prachtige CAS kaart Nancy! Ziet er goed uit, fijne zondag nog, groetjes Linda
nou het is je goed gelukt hoor wat een mooi kaartje is het geworden.
Ik ben ook gastdesigner deze maand bij mijn hobbyhonk en heb ook even moeten puzzelen voor een CAS kaart je doet er toch gauw te veel op
groetjes ellen
Freubelmina zei…
Wat een leuke kaart Nancy, ik vind vooral die vuurwerkstokje zo leuk gemaakt.
Fijne zondag en lieve freubelgroetjes, Wilma xx
Sarah zei…
Dat is je goed gelukt!
Veel plezier op de workshop en doe de groetjes aan Margo. Ze ging me vandaag wat foto's sturen, zodat het zetelhangen wat opgevrolijkt wordt....x
karin zei…
Dat ziet er leuk uit Nancy, mooi gemaakt.
Groetjes,
Karin.
Valerija zei…
Very pretty CAS card. I love it!
Valerija xx
Marjan zei…
Mooi en chic is deze CAS kaart van jou!
Eri zei…
Wow, wat heb je dat mooi gedaan Nancy! Het is een pracht van een CAS kaart. Tof die sequins op de sterretjes.
Groetjes, Eri
Marijke zei…
Je krijgt de smaak al aardig te pakken met de CASkaarten! Hij is prachtig! Ik vind het ook moeilijk hoor, maar jou gaat het al goed af! groetjes Marijke.
Rina zei…
Het is je goed gelukt om een CAS-kaartje te maken. De tekst is ook mooi.
Groetjes Rina
Daphne zei…
Knap gemaakt.
Blijft voor mij ook lastig hoor, CAS kaarten.
Wat een leuke, mooie stempel heb je gebruikt.
Ik vind het idee van de kaarsjes die branden ook héél mooi.
Echt CAS, mooi voorbeeld.
Caroline zei…
Wat goed gelukt! Een hele leuke kaart.
Groetjes Caroline
Margreet zei…
Wat een superleuke CAS kaart, Nancy. Veel plezier bij de workshop.
xxx Margreet
Ans Gilbert zei…
Wat een superleuke CAS kaart Nancy, echt heel mooi gemaakt
Ansx
Hermien zei…
Prachtig Cas kaartje, en zo'n regenachtige dag leent zich prima voor een workshop.

groetjes Hermien
Nicolette zei…
Heel mooi Nancy .
Groetjes Nicolette
Een mooie CAS-kaart maken is zeker niet gemakkelijk maar jij bent er top in geslaagd Nancy. Leuk zoals je de pailetten verwerkt hebt. Een hele mooie kaart.
Lieve groetjes Miranda
GerJanne zei…
Ik zag je kaartje al bij Angela. Wat een leukerd zeg! Heel gaaf die stempels.
Was het leuk bij Liesbeth? EN gezellig met Margo lijkt me!!
Ashwini Rao zei…
What a beautiful CAS birthday card! It looks sparkly even without the sequins!! Congrats on being the guest designer, and thank you for joining us at the Seize the Birthday challenge!
gerrie zei…

Wat een gaaf kaartje Nancy, goed gelukt om hem CAS te maken, blijft altijd moeilijk.
Groetjes, Gerrie.
Lisa Lynn zei…
Congrats on your Guest DT. That card is beautiful and perfect for a birthday.
Gina zei…
Hoe mooi samengesteld en leuke accentjes met die pailletjes. Groetjes, Gina
Marlies zei…
Een mooie chique CAS kaart! Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils