Gastdesigner bij Carlin's Kaartenparadijs

 Omdat ik met mijn maritieme borduurringkaartje (met touw) winnaar was bij Carlin's Kaartenparaijs, het challengeblog van Carla en Karin, mocht ik deze maand gastdesigner zijn.

Een superleuke challenge: verjaardag + eten en/of dranken.
Ik had al snel een ideetje in mijn hoofd, tot ik in een stapel knipvellen aan het bladeren was en een enorm leuk plaatje zag...


Echt de max voor deze challenge!  Gecombineerd met de leuke papiertjes van Stampin' Up toch echt een verjaardagskaartje om van te snoepen...
Eigenlijk was het een 3D-plaatje, ik heb enkel het ijsje nog eens extra uitgeknipt en verhoogd opgeplakt.
Het wiel van de ijskar heb ik vervangen door een leuke brad en de tekst is verhoogd opgeplakt op het liggende deel van de kaart, zo blijft de easelkaart mooi rechtopstaan.

Gebruikte materialen:
Knipvel: Marij Rahder
Tasty Treats DPS e Cardstock: Stampin' Up
Hoera: Die'Sire
Brad: DécoTime 

Alle informatie over de challenge vind je hier.

Was je op zoek naar mijn donderdagse kerstkaartje? 
Dat zie je hier.

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die berichtjes altijd met heel veel plezier!


Crealieve groetjes
Nancy






Reacties

Gina zei…
Oh lekker ! Icecream ! Leuk kaartje geworden ! Groetjes, Gina
Daphne zei…
Ooooh, wat is deze leuk!!
Een super leuke kaart en leuk om het wiel te vervangen door een brad!
Je hebt ook een mooie kerstkaart gemaakt!
groetjes, Caroline
Caroline zei…
Wat een leuke kaart heb je gemaakt als gastdesigner!
Groetjes Caroline
Marijke zei…
Ook een super leuk kaartje! Wat leuk dat jij ook een gastdesigner was bij Carla! Je kaartje is leuk gemaakt met dat ijsje 3d en de dikke dame erbij! Erg leuk! Groetjes Marijke.
Eri zei…
Wat een "heerlijk" kaartje! Ziet er feestelijk uit!
Groetjes, Eri
Enny zei…
Oh, wat een geweldige kaart, die zegt het helemaal, super tof ! Groetjes, Enny
Nelleke zei…
Leuke en vrolijke kaart . Ik gebruik ook vaak maar 1 laag en soms een 2e laag. Kan heel goed zo. Groetjes, Nelleke
carla zei…
Jammie jammie dat ziet er heerliijk uit.
Een prachtig easelkaartje met het perfecte plaatje voor onze reminder.
Supermooi gedaan.
'k Ben blij dat je onze Gastdesigner wou zijn bij Carlin's Kaartenparadijs en zo'n mooie kaart hebt gemaakt.
Bedankt Nancy.
Groetjes,
Carla
Lisa Lynn zei…
This is easel card is gorgeous.
Nog een super leuk kaartje! Wat is deze leuk, die afbeelding! Groetjes Linda
Margreet zei…

wat een superleuke afbeelding, Nancy. Je hebt er een gave easelkaart van gemaakt. Leuke details en die tekst is ook al zo passend!
xxx Margreet

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils