Jij

Een verjaardagskaartje,
voor de kleuren geïnspireerd door de kleurenchallenge van Marianne Design.
Ik vond die kleuren heel mooi,
maar vond ze niet onmiddellijk terug in mijn dessinpapier van Marianne Design. 
Het groen heb ik als inktkleur genomen...

Wat vind ik deze stempel/stansset van Karin Joan mooi!
Met weinig materialen heb je zo toch een bijzondere kaart...


Gebruikte materialen:
alles van Marianne Design
Jij: KJ1726
Textured Stamps: MM1621
DP: PK9154
Diamond Gems: JU0932
Andere:
Inkt Versafine Clair

Fijn dat je op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!


Voor mij nog een vrije dag vandaag, vanaf morgen weer werkdag...

   Crealieve Groetjes 
Nancy



Challenges en zo:
Marianne Design: # 215
My Time to Craft: # 387- Something New
Word Art Wednesday: # 368-369
Crafting by Designs: January AG

Reacties

Margreet zei…
Wat een prachtige, aparte kaart, Nancy!
Geniet van je vrije dag!
xxx Margreet
Gina zei…
Heel biezonder kaartje ! Mooi ontworpen ! Groetjes, Gina
Marfien zei…
Een kaartje met een hele hoge WOW! factor, schitterend!
Colien zei…
Mooi!
grtz Colien
Annie H zei…
Heel speciaal vind ik deze kaart, mooi !
Groetjes, Annie
Ans Gilbert zei…
Mooie kaart Nancy, leuke letters en stempels heb je gebruikt,ik mis wel een beetje alle groen tinten,
Groetjes
Ans
Marijke zei…
Nou ik vind dit heel knap hoor van eigenlijk heel weinig zo'n mooi kaartje maken!Super gedaan! Groetjes Marijke.
Annerieke zei…
Wat een leuke kaart Nancy, de grote letters springen er zo mooi uit! Nog de beste wensen voor 2019!
Je@net zei…
Wat een mooie kaart is dit, Nancy!
Nota Bene zei…
Inderdaad, een heel mooie kaart! Morgen ga ik solidair zijn met je: dan ga ik ook weer aan het werk.
Nog alle goeds voor het nieuwe jaar!
Groetjes, Nele
Anita zei…
Een prachtige kaart heb je gemaakt Nancy maar om nu te zeggen dat het voldoet aan de kleurenchallenge van ons blog......niet echt.
Het was ook niet perse nodig om dessinpapier te gebruiken, maar wel de gevraagde kleuren.

Groetjes
Anita
MDblog
Mariken zei…
Wauw, heel erg mooi en stoer!
Hoi Nancy, de beste wensen voor het nieuwe jaar en je maakt meteen een mooie binnenkomer. Gaaf dat grote "jij".
Succes morgen weer op je werk.
Lieve groetjes Miranda
Enny zei…
Wauw, wat een prachtige kaart, heel speciaal ! Groetjes, Enny
Scraptastisch zei…
De stans is waanzinnig en je kaartje heel leuk maar ik zie
ook niet echt het kleurenpalet terug.
xx Gerie
Freubelmina zei…
Een schitterend persoonlijk kaartje heb je gemaakt Nancy!
Lieve groetjes xx
GerJanne zei…
Heel leuk kaartje Nancy! Ik zag vannacht dat de challenge afgelopen zou zijn, en helaas geen tijd gehad. Jij was op tijd!
Judith zei…
Mooi kaartje maar mis een beetje de challenge kleuren.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge blog
Gerrina zei…
Zo'n mooi grafisch ontwerp! En gaaf hoe je met letters de jarige zo in het zonnetje zet! Groetjes, Gerrina
Nota Bene zei…
En die prachtige kaart heb ik dan ook nog mogen ontvangen! Heel tof hoor, dikke dankjewel. Het is een beauty.
Groetjes, Nele
Larelyn zei…
Lovely! Thanks for sharing at My Time to Craft.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils