Gastdesigner bij Mijn Hobbyhonk

Omdat ik bij Mijn Hobbyhonk onlangs in de Top 4 stond mocht ik een gastdesignerkaartje maken voor deze challenge.

Ik maakte het kaartje voor een vriendin van Club Cards and More die eind december jarig was.
De chique 'driehoekige' mal was één van de mallen die ik bij een challenge van Marianne Design gewonnen had.



Gebruikte materialen:
Omklapkaart: Marianne Design - LR0552
Petra's Triangle: Marianne Design  - LR0564
Banner: Noor - 6002/0386
Tekststempel: Noor - 6410/0410
Bloemen: Doe@ding
Splitpennen: Wibra
Parelvlinders: Marianne Design
Parelstrikje: Ali


Op zoek naar mijn reminder-kerstkaartje met zilver of goud 
voor de challenge van 52 Weeks to Christmas?  
Dat vind je hier.


Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
dank je wel als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes   
Nancy

Challenges en zo:
Crafty Sentiments Designs: Celebrate Challenge
Crafting by Designs: AG January
Butterfly Challenge: # 114 - I: Include diecut & butterfly
Crafty Creations Challenges:  # 381

Reacties

Judith zei…
Mooi kaartje en leuk model.
Groetjes van Judith
Irene zei…
Prachtige kaart met heel mooie stans Nancy!

xx Irene
chantal zei…
Mooie kaart heb je gemaakt. Proficiat met je gast designer zijn.
Liefs Chantal
carla zei…
Nancy je kaart ziet er erg leuk uit en hele mooie materialen bij gebruikt.
Groetjes,
Carla
karin zei…
Dat is een mooi mal Nancy. Je hebt er een prachtige romantische kaart mee gemaakt.
groetjes,
Karin
Epie zei…
Mooie verjaarskaart Nancy gemaakt met je gewonnen mal !
Fijne donderdag van Epie
Wies zei…
Prachtige kaart heb je met je gewonnen mal gemaakt. Mooie voorbeeldkaart voor de challenge van Mijn Hobbyhonk.
Groetjes, Wies
Margreet zei…
Wat een mooie, romantische kaart, Nancy!
xxx Margreet
Caroline zei…
Wat een mooie kaart mst je nieuwe mal!
Groetjes Caroline
Ans Gilbert zei…
Je kaartje is super met deze mooie stans, leuk plaatje en mooi afgewerkt met de roosjes,
Ansx
Enny zei…
Wauw, een prachtige kaart, die mal is super ! Groetjes, Enny
Nicolette zei…
Schitterende kaart Nancy. Mooie mal is dit.
Groetjes Nicolette
Je@net zei…
Weer een pracht van een kaart, Nancy!
GerJanne zei…
Knappe kaart! Ik weet vaak niet wat ik met die stansen moet doen. Maar jij hebt er een prachtige kaart mee gemaakt! En je brengt me op een idee! Even uitproberen of dat kan!
Een schitterende kaart met je mooie nieuwe mal!
Groetjes Anita
Gina zei…
Mooie kaart met die nieuwe mal ! Leuk dat je die gewonnen hebt!Groetjes, Gina
Lisa Lynn zei…
Nancy this is a gorgeous vintage card...I was thinking vintage today too. hehe Great layout.
Anna-Karin zei…
Just stunning! Thanks for joining us at Crafty Creations. Anna-Karin DT
Megan J zei…
Hi Nancy, an elegant card for your friends birthday... Thank you for sharing with us at Crafting by Designs... good luck in the prize draw... Megan DT
Mrs A. zei…
A delicate and very chic looking card. I love the colourway. Thankyou for coming and spinning the butterfly wheel with me this week. Hugs Mrs A.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils