Happy Birthday

Vandaag is Marianne, Marfien in blogland, jarig, ze wordt 65 jaar... We ontmoetten mekaar vorig voorjaar op een Stampin' Up workshop en we zagen mekaar onlangs ook in Nijkerk.

Ik maakte een kaartje in een eens iets andere vorm, ik zag die onlangs bij Caroline en vond dit wel tof en feestelijk!


Opengevouwen:


Gebruikte materialen:
DP Côte d' Azur: Marianne Design PK9146
Stempels: Celebrate Today - Stampin' Up
65: Internet

Vandaag start ook weer de nieuwe  challenge bij Creative Sketchy Girls, een toffe schets!  
Door alle drukte met de ziekenhuisopname van mijn pa van begin april tot begin mei en daarna onze  rondreis in Andalusie kon ik mijn voorbeeldkaartje niet op tijd maken.  
Het komt er als reminder begin juni.  
Maar ik hoop dat je alvast eens langsgaat en hopelijk ook meedoet aan de challenge waarbij ook toffe prijzen te winnen zijn !

Leuk dat je weer een kijkje komt nemen, 
dankjewel als je de tijd neemt om een berichtje achter te laten,
ik lees die altijd met veel plezier!
 
Crealieve groetjes 
Nancy

Reacties

Hetty P. zei…
Mooie kaart heb je gemaakt.
De vorm is echt super .... weer eens iets anders.

Geniet nog van je dagje in Nederland ...
Groetjes Hetty
Margreet zei…
Mooie kaart,Nancy, en wat een aparte vorm!
xxx Margreet
Marfien zei…
Het is echt een hele feestelijke kaart, nogmaals bedankt Nancy
GerJanne zei…
Hoi Nancy,
Hoe was je vakantie?! Of heb ik een bericht gemist. Ik ga zo even terug kijken.
Je kaart voor Marfien is erg mooi. Ontzettend leuk model. Die ga ik op mijn to do lijstje zetten.
Fijne dagen gewenst. Met dit mooie weer moet dat bijna wel lukken.....
GerJanne
lenywim35 zei…
Even snel een berichtje.
Morgen is het net als vandaag strandwweer.ZetDan is het lichtelijk een gekkenhuis aan verkeer watnaar t strand wil.

Maak even een bfriefkaartmodel-notitie.

Zet daar in flinke letters op : CAMPING WATERBOS.
cAMPINGPLAATS br 37.
wWim zet onze auto buiten op de parkeerplaats, alsje dat bijde receptie zegt, doen zij de slagboom open en
kan je zo naar onze plaat rijden om daar te parkeren.

Na de slagboom rechtdoor. 1e weg rechts , dan tot rechts grote witte
mobielpplek en daardan rechtsaf gras op. Rechtdoor tot onze plek. Braanding 37.

Tot morgen. Tel06-24210515


Je@net zei…
Weer eens wat anders....erg leuke kaart, Nancy!
Crealientje zei…
Leuk model kaartje!
Heel feestelijk.
Soms kan het gebeuren Nancy dat iets niet lukt.Een reminder is dan toch ook prima.
Zorg goed voor jezelf en je familie!
Fijne Pinksteren verder en liefs Crealientje.
Nicolette zei…
Leuk model en mooie kaart.
Geniet van het pinksterweekend.
Fijne avond,
Groetjes Nicolette
Enny zei…
Een prachtige kaart Nancy, heel speciaal model ! Geniet nog van het mooie weer ! Groetjes, Enny
Jantine zei…
Mooie kaart, bijzonder model!
Groetjes,
Jantine
Gina zei…
Leuk kaartmodel Nancy! Hoe was je vakantie? Groetjes, Gina
Judith zei…
Heel erg leuk geworden Nancy...
Groetjes van Judith
Chantal zei…
Mooie kaart, hele mooie vorm.
Groetjes, Chantal S
Valerija zei…
Fabulous card. Love the design.
Valerija xx
Diny zei…
Ik heb je inderdaad gemist Nancy....maar je was op vakantie!
Je hebt het vast leuk gehad.....en veel gezien waarschijnlijk.
Wat heb je een prachtige kaart gemaakt....mooie kleurtjes!
Groetjes Diny

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils