Gefeliciteerd

Toen we maandag bij Leny en Wim op bezoek waren vertelde Leny dat Nelleke en Wim deze week ook hun trouwverjaardag vierden.  50 jaar getrouwd!  Keek ik wel even van op, de fotootjes op Blogger zijn natuurlijk wel klein, maar Nelleke leek me toch nog jong om al 50 jaar getrouwd te zijn!  Maar Leny was helemaal zeker, toonde ook de prachtige kaart met de gouden 50 die ze aan Nelleke en Wim zou versturen...

Tja, 50 jaar getrouwd, dat verdient natuurlijk ook een kaartje!  Maandagavond thuisgekomen, valiezen leeggemaakt, eerste lading was in de wasmachine en dan maar aan de slag!  De schets van Atlantic Hearts Challenge was perfect vond ik!  Ik gebruikte hetzelfde DP als bij Leny en Wim.


Ik had Nellekes adres niet, dus een hulplijn ingeschakeld, of GJ me het adres van Nelleke kon bezorgen?  Krijg ik al snel een berichtje terug dat ze vrijdag 40 jaar getrouwd zijn... Tja, daar stond ik dan met mijn kaartje met goudaccentjes en de 50 op...
Twee opties: versturen met de vermelding:
  • "pas openen op 25 mei 2028" 
  • of een nieuwe maken...

Maandagavond had ik natuurlijk geen tijd meer, dinsdag werkdag: studiedag in Brussel, én we wilden 's avonds op bezoek bij de man van mijn collega die tijdens mijn vakantie overleden is en waarvan ik helaas de begrafenis gemist had...
Dan maar woensdagmorgen aan de slag voor een nieuwe kaart.  Ondertussen even opgezocht wat de benaming is voor 40 jaar getrouwd: smaragd.  Zo had ik al een aanwijzing voor de kleurkeuze...  Voor de rest heb ik de opbouw van de 'originele' kaart gevolgd...
Ik hoop dat de kaart ondertussen in de bus gevallen is bij Nelleke en Wim, zoniet, dan zeker in de komende dagen...


Gebruikte materialen:
Kaart 50:
DP Painted with love : SU
Cardstock : Melon Mambo en Powder Pink Stampin' Up
Kaart 40:
DP Black Jack - Reflections (Boekenfestijn)
Tekststempel en -stans: Els Brigé
Beide kaarten:
Hartjes: Internet
50: Marianne Design CR1429

 Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees die altijd met héél veel plezier!

Crealieve groetjes 
 Nancy

Challenges en zo:
kaart 50:
Atlantic Heart Sketches: # 265
Kaart 40:
De Egel: # 58 - Zwart, Wit + 1 andere kleur in het klein


Reacties

Hetty P. zei…
Meteen weer een kaartje voor de voorraad ....
Maar het zijn mooie kaartjes geworden, dus die ben je vast zo weer kwijt.
Groetjes Hetty
Je@net zei…
Maar meteen twee erg mooie kaarten en die met 50 raak je vast nog wel kwijt, Nancy!
Marja zei…
Zo heb je meteen een kaartje voor de voorraad maar die komt zeker nog wel een keertje van pas. De kaart voor Nelleke is heel mooi geworden.
Groetjes Marja.
Eri zei…
Haha, ik moest er even over lachen. Maar je hebt hebt nog gauw opgelost! Het zijn mooie kaarten geworden, en die met de 50 erop zal ook nog wel een keer van pas komen.
Groetjes, Eri
Nicolette zei…
Haha zou wel een mop zijn om de kaart 10 jaar te laten liggen. Gelukkig heb je een nieuwe gemaakt en die andere komt vast nog een keer van pas.
Fijne zondag,
Groetjes Nicolette
Marfien zei…
Had jij even geluk dat je haar adres niet wist :-), nu heb je in elk geval een extra kaart voor het geval dat . . .
2 toffe kaartjes Nancy
Ans Gilbert zei…
Oeps, dan had Leny het ook mis,als ze al 50 jaar getrouwd zouden zijn, dan was Nelleke 10 geweest toen ze trouwden, mooie kaart heb je nog gemaakt, toepasselijk met het groen,
Ansx
Enny zei…
Wauw, dat had even goed kunnen mis gaan ! Wat een geluk dat je het nog op tijd wist, en een andere kaart kon maken. Heel mooie kaarten trouwens, tof gedaan ! Groetjes, Enny
Mooie kaarten Nancy!
groetjes, Caroline
Margreet zei…
Dat was typisch een gevalletje van: oeps, foutje, bedankt.
Ik vond je optie 'pas openen in 2028' erg goed gevonden. Maar knap dat het je nog gelukt is om nog een kaart te maken. En nog een mooie ook!
xxx Margreet
lenywim35 zei…
Oh wat erg Nancy. Ik was stellig overtuigd van de 50. Oeps idd. Foutje.
Ik hoop toch over 10 jaar beter bij de tijd te zijn voor Nelleke. Je hebt een hele mooie gemaakt en die 50 komt vast en zeker weer gauw te pas.
Ik heb op mijn blog het verslag van woensdag gezet. Maar de emoties gierden ons woensdag echt door t lijf.
Moet nog in dalen hoor.
Wat een dag hadden we.
Maar maandag was ook gaaf.
En er zijn al 3 lunches gevolgd. Nu nog 6.
grts leny
Caroline zei…
Haha gelukkig heb je nog een ander kaartje kunnen maken. Zonde om een kaart 10 jaar te laten liggen haha.
Groetjes Caroline
Nelleke zei…
Hahaha, wat een schitterend verhaal zeg! Ja we waren inderdaad vrijdag 40jaar getrouwd en jou kaart kwam ook op vrijdag. Leuke kaart, ik herkende de opdracht van de Egel gelijk. Nu ook het verhaal erachter. Ik heb ook al een kaart gehad met robijnen huwelijk. Wat een verwarring he. Ik dacht al, hoe weet ze dat nou, tot ik las dat je bij Leny en Wim was geweest.... Mijn Wim zei:dan heeft ze er al eentje voor over 10jaar en daar gaan we voor! Groetjes Nelleke
GerJanne zei…
Ja dat was wel lachen!! Toen je me mailde met het adres, realiseerde ik me niet dat je de kaart ook al klaar zo hebben. Gelukkig was je op tijd om een nieuwe te maken en hij kwam ook nog eens op de dag zelf!
Je kaart is erg mooi en leuk dat je meedoet bij ons va de Egel.
Groetjes,
GJ
Haha, wat een leuk verhaal bij je kaart voor Nelleke. Erg mooi om het hart groen te maken voor een smaragden bruiloft. Beide kaarten zijn trouwens mooi.
Dank je wel voor de deelname aan de challenge bij De Egel Nancy.
Lieve groetjes Miranda
SylS creaties zei…
Prachtige kaartjes. Goed dat je het op tijd wist.
groetjes,
Syl
Sarah zei…
Wat geweldig leuk verhaal om te lezen!!
De nieuwe kaart vind ik prachtig!!!
X
Diny zei…
Wat een prachtige kaart is het uiteindelijk voor Nelleke geworden Nancy!
Ook je eerste kaart is heel mooi en gelukkig kwam je er nog op tijd achter.
Groetjes Diny
Jantine zei…
Hahahaha, die optie met "pas openen in 2028"! Knap dat je nog een nieuw kaartje maakte! Ze zijn allebei mooi!
Groetjes
Jantine
Nelleke zei…
Enne fijn dat je weer met de uitdaging van de Egel mee doet, super, dank je wel. Groetjes, Nelleke

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils