Groetjes

Gisterennamiddag was ik alleen thuis, nou ja, de jongste was ook thuis, maar die 'woont' zowat op zijn slaapkamer, zie ik enkel als het tijd is om te eten...  Knutseltijd voor mij dus...

Ik had een aantal schetsen uitgeprint voor het geval dat... en maakte dus uiteindelijk ook een schetskaartje.  Eigenlijk nog een zomers kaartje, maar het zonnetje was nog van de partij gisteren, en een zonnig kaartje komt altijd wel eens van pas!



Gebruikte materialen:
alles van Marianne Design
Hibiscusbloem en bladeren: LR0478
Vierkante mallen: CR1375
Groetjes: KJ1712
DP Aqua Color : PK9147
DP MM Colourful : PK9140

Leuk dat je op blogbezoek kwam, lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes 
Nancy
Challenges en zo:

Reacties

Freubelmina zei…
Wat een schitterende vrolijke kaart Nancy, je hebt mooie kleuren Ă©n mooie mallen gebruikt! Fijne maandag, lieve groetjes xxx
Valerija zei…
Wow! Simply gorgeous.
Valerija xx
Je@net zei…
Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Nancy. Erg mooie kleurtjes gekozen ook!
Monique zei…
Wat een mooie zomerse kaart heb je gemaakt. Zo was het hier gisteren. Echt een kadootje. Ik moest wel even lachen om je jongste die binnenshuis al op kamers woont. Dat doen die van ons ook. Dus het gebeurd meer...Eten en hapjes in het weekend, daar willen ze nog wel voor komen. Het zal wel bij deze tijd horen. Maar vindt het niet leuk.
Maar je kaart fleurt me helemaal weer op :-)

XX Monique
Marja zei…
Fleurig kaartje heb je ervan gemaakt Nancy!
Ben juist dit weekend bezig geweest met herfstkaartjes....vond het wel weer leuk om weer is met deze kleuren en malletjes bezig te zijn.
Groetjes Marja.
Een hele leuke kaart Nancy. Ik vind de tinten prachtig!
groetjes, Caroline
Hetty zei…
Leuke kaart heb je gemaakt Nancy.
Wat een vrolijke kleurtjes allemaal bij elkaar.
Ik heb ook zo'n slaapkamerzoon, heerlijk rustig ....
ik nodig hem wel eens uit om mee te knutselen ;)
Groetjes Hetty
Marfien zei…
Leuk kaartje en de schets smaakt naar meer . . .
de kaartjes uit de vorige posten zien er ook al zo gaaf uit, heb nu weer veel ideeën
Irene zei…
Haha ik moet zo lachen om jouw berichtjes over junior..voor mij een deja vu!!
Vrolijke kleurtjes op je kaart Nancy....reisje naar the tropics ipv herfst!!!

xx Irene
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
Mooi zomers kaartje heb je gemaakt, de bloem is echt heel mooi. Ik denk dat heel veel jongeren op hun kamer bivakkeren..
groetjes
Ans
Marjan zei…
Prachtige kaart, Nancy! Dat van jongste op zijn kamer ... herkenbaar!
Eri zei…
Mooie vrolijke kaart Nancy. Hier is het al niet veel anders met dat bivakeren op hun kamer.
Groetjes, Eri
Nancy zei…
Hey Nancy,

Leuke, zomerse kaart maakte je...
En de jongste die op zijn kamer woont, heel herkenbaar... Alleen heeft onze jongste een heel verdiep voor hem alleen, tv inbegrepen... Dus ja...
Hij komt niet enkel om te eten, hij kookt ook heel dikwijls en dat maakt dan veel goed...

Liefs,
Nancy
karin zei…
Nog een mooi (na)zomer kaartje Nancy.
groetjes,
Karin
Danielle zei…
Leuk gedaan!! We houden de zonnige sferen nog even vast, er komen gelukkig nog een paar mooie dagen aan deze week :-)
Sarah zei…
Heel mooi. Leuk berichtje. Ik heb er hier twee die op hun kamer wonen maar ook twee die heel de living inpalmen met hun lego stad. Maar tussendoor vind je mij terug aan mijn plekje in de living ☺
Hermien zei…
Tja hier is de oudste ook veel op zijn slaapkamer te vinden zal de leeftijd wel zijn...
Je kaartje is heerlijk fleurig

groetjes Hermien
GerJanne zei…
Mooi kaartje! Vandaag heb ik de hibiscus ook gebruikt, maar die zie je later. EN ja, op een goed moment wonen ze bij je thuis op kamers ;-)
GerJanne
Hoi Nancy ,
Heel mooie kleurrijke kaart Nancy ! De achtergrond is heel mooi van kleuren . Leuk met de bladeren ,bloem en tekst super mooi geheel .
Groetjes Doris
Nicolette zei…
Heel erg mooi Nancy. Ook hier wonen de jongens op hun kamer. Ze bellen nog net niet voor roomservice, haha.
Groetjes Nicolette
Angelique zei…
Prachtige zomerse kaart, wat een mooie achtergronden heb je gemaakt. Mooi met de grote bloem.
Ook het kaartje voor Vic is mooi geworden, heel lief met het zachte groen.
lieve groetjes Angelique
Wat een leuk kaartje Nancy, en ja die kids, uh op een gegeven ogenblik zie je ze inderdaad alleen nog maar met eten , groetjes Ingrid

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils