La Vie est belle

Dit kaartje maakte ik voor Be Challenged op Facebook.  Elke maand krijg je als opgave een leuk kaartmodelletje, dit was er eentje dat ik lang eens had willen maken, nu dus eindelijk gelukt.


Ik gebruikte een Tilda-papierblokje dat ik kocht tijdens onze vakantie in Denemarken.  Tja, want ik heb thuis natuurlijk geen papiertjes, dus dan ga je efkes hobbyshoppen op reis nietwaar...  Die blokjes vind ik wel heel mooi met hun mooie dessins en kleuren!


Ook het plaatje aan de binnenkant is uit dezelfde Tildareeks, zat in een zakje met wat labeltjes, een paar uitgestanste bloemen en dan deze stralende dame in verschillende afmetingen.



Een heel basic kaartje, geen extra versieringen, met dit drukke papier vond ik dit niet zo nodig.

Gebruikte materialen:
Spring Lake Mini Pattern Pad & Cut outs : Tilda - Panduro
DP tekst: Painting Flowers : Tilda - Panduro
La Vie est Belle: Kesi'Art
Cirkelmallen: AliExpress

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
Dankjewel als je een reactie achterlaat, ik lees die altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes 
Nancy

Challenges en zo:
Be Challenged : FB
A Bit more Time to Craft: #  50
Crafty Calendar Challenge: Shaped Card
Crafty Challenge: # 64
Crafty Hazelnut's Patterned Paper: augustus
Creative Moments: # 124
DiesR'Us: # 79

Reacties

Diana zei…
Goedemorgen! Wat een elegante creatie. Hoeft ook idd niets meer bij.
X
Diana
click here for my blog
Margreet zei…
Schitterende kaart Nancy met als verrassing dat nostalgische plaatje. Zonde om dit mooie papier te bedekken met bloemen oid.
Fijne dag!
xxx Margreet
Hetty zei…
Mooie kaart Nancy.
Tuurlijk ga jij eve shoppen op vakantie, da is het papier extra speciaal.....
Groetjes Hetty
Veerle zei…
Heel mooi en mooi papier Nancy.
Grtjs Veerle
Marja zei…
Prachtige kaart Nancy! Is ook een heel leuk model wat je gemaakt hebt...natuurlijk moet je op vakantie shoppen voor mooi papier haha.
Bedankt voor de mooi kaart die ik van je kreeg voor mijn verjaardag.
Groetjes Marja.
Je@net zei…
Leuk modelletje en een prachtige kaart ermee gemaakt, Nancy!
Sarah zei…
Mooi! En hoe ging het opruimen?
karin zei…
Mooi ! Een prachtige kaart en een leuk model.
groetjes,
Karin
!neke zei…
Leuk model !
Mooi geheel Nancy !
Darlene zei…
WOW what a beautiful creation! Love that fancy fold! Thanks so much for playing in our ‘Anything using Dies’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

Darlene (DRU Blog Leader)
DIES R US CHALLENGE BLOG
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
je hebt een supermooie kaart gemaakt, ik vind het ook een leuk model, maar de binnenkant, kon ik niet naar mijn zin maken..Je papiertjes zijn prachtig en ook de tekst is top,
groetjes,
Ans
karien zei…
Wat een leuk modelletje en mooi papier gebruikt
Groetjes Karien
Super leuk model mooi papier . Prachtig geheel .
groetjes Doris
Wat een mooie kaart Nancy en papier kun je nooit genoeg hebben toch :) Dit papier van Tilda is ook prachtig!
Groetjes, Merit en Annemarie
Danielle zei…
Haha, papier hebben we nooit genoeg. Ik kan het hele huis ermee behangen volgens mij ;-) Wat een leuk modelletje, en prachtig uitgewerkt. Mooi kaartje!!
Nota Bene zei…
Haha, shoppen op vakantie - know the feeling... Je hebt er een toffe kaart mee gemaakt!
Groetjes, Nele
Diana zei…
Ben ik weer :D
Ik vind hem nog steeds erg mooi!

Bedankt voor het delen van je creatieve talent aan de challenge bij Creative Moments Veel succes en hopelijk zien wij je weer terug bij de volgende challenge!

X
Diana
DT member at Creative Moments
Diana's Creations
Renate zei…
whahaa... Als je dan toch zo ver moet reizen voor je design papier, dan plakken we er toch gewoon een vakantie aan vast. ;o)
Je kaartje is wel heel erg mooi geworden. Dus het is de reis wel waard geweest.
GerJanne zei…
Nou goed excuus! Als je op vakantie bent, weet je ook niet meer of je wel papier genoeg hebt....😄
En dit is gaaf papier! Heel mooi kaartje en dat model is goed gelukt. Hij staat voor dit weekend op mijn to do lijstje.
Groetjes,
GerJanne
Beautiful card, I love the interlocking design and the surprise image inside. Thank you for joining us at Crafty Calendar,
Katrina x
Is heel mooi geworden!
groetjes, Caroline
Kathy Krug zei…
Beautiful gate fold card. Thanks so much for sharing it with us at Dies R Us Challenge Blog, We hope to see more of your creations.
Kathy
DRU DT
Enny zei…
Wow, wat een prachtige kaart, mooi model en dat papier is super ! Ja, ik kan het ook niet laten, tijdens m'n verlof, in buitenlandse hobbywinkels te "snuffelen".... :o) Toch tof, als je iets vind, dat je hier niet kan krijgen... Groetjes, Enny
Gina zei…
Prachtige kaart en prachtig papier ! Leuk dat je kon hobbyshoppen in Denemarken. Groetjes, Gina
Hello… Thanks for joining our ‘Anything Goes’ challenge with your beautiful card… Please join us again next time at Crafty Friends Challenge Blog. Good luck!
Diane Louise
[Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]
Diane zei…
Fabulous card! Thank you for joining our challenge at Dies R Us!
Diane DRU DT {Nellies Nest}
Stunning creation. Love the papers. Thank you very much for joining our challenge at Craftyhazelnut's Patterned Paper.
Hugs, Iwona

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils