Elke donderdag een kerstkaartje: # 2017/34

Hier ben ik weer met mijn donderdagse kerstkaartje.
Ik kwam het lieve plaatje tegen tijdens mijn opruimbui vorig weekend.  Nu liep bij Club Cards and More een wedstrijd om een kaartje te maken met een hond.  Dus ben ik maar aan de slag gegaan met dit kerstplaatje.


Bij het plaatje was ook wat achtergrondpapier, ik plakte het blauwe en bruine aaneen en stanste er de vierkante vorm uit met een mal die ik vorige week in de Action kocht, mooi en echt een koopje! 
Daaronder wat laagjes DP, allemaal de randjes wat opgeruwd en met distressinkt bewerkt.  Het geheel kwam dan op een vierkante kraftbasiskaart.
Was weer eens leuk om nog eens een vintage-achtig kerstkaartje te maken!

Gebruikte materialen:
Plaatje en DP: uit een oude Hobbykaart
Vierkante mal: Action
Sneeuwster en sneeuwvlokkenrand: AliExpress
DP Winter Wishes: Noor 6011/0306
Jutelint en parelsneeuwvlok: AliExpress


Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
meer kerstinspiratie vind je natuurlijk bij 52 Weeks to Christmas!
Dankjewel als je een reactie achterlaat, die lees ik altijd met heel veel plezier!

Crealieve groetjes 
Nancy

Challenges en zo:
A Snowflakes Promise: # 43
ABC Christmas Challenge: P for People
CHCC: # 347 - Make it Girlie
CHCC Extra
The Holly and Ivy Christmas Challenge: # 13

Reacties

Wat een mooie kaart met die warme kleuren!
Groetjes, Merit en Annemarie
Je@net zei…
Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, Nancy!
Epie zei…
Prachtig is deze vintage kaart Nancy !!
Fijne dag van Epie
Margreet zei…
Waar opruimen al niet goed voor is, Nancy! Wat een prachtige, vintage kaart in warme tinten en met mooie mallen!
Veel plezier bij Mondriaan en dan ben je niet ver van Scheveningen meer, dus wie weet.
Onze Hedgies zijn beslist familie van elkaar☺☺
xxx Margreet
!neke zei…
Mooie vintage kaart !!!!!
groeten Ineke
Hetty zei…
Mooie kaart is het Nancy.
Ik vind de bruin/blauwe kleuren super.
Groetjes Hetty
Trijntje zei…
Prachtige kaart Nancy!. super de sup mooi gemaakt. leuke mallen heb je gebruikt. Leuk zoals je alles hebt gecombineerd. Groeten Trijntje
Eri zei…
Mooie kaart, leuk zoals je het achtergrond papier aan elkaar hebt geplakt. Geefteen leuk effect.
Groetjes, Eri
karin zei…
Wat lief ! Mooi nostalgisch kaartje.
groetjes,
Karin
Veerle zei…
Heel mooi Nancy, mooie kleuren.
Groetjes Veerle
Scraptastisch zei…
Heel mooi die bruin en blauwe gestanste mal Nancy en een hele mooie sfeer zo alles bij elkaar!
Liefs Gerie
Mieke zei…
Heel mooi! En dat vintage geeft altijd een gezellig sfeertje, zeker als het kerstkaarten zijn :-)
Jantine zei…
Mooi kaartje, grappig dat je precies een plaatje met een hond had gevonden, voor de uitdaging!
Groetjes
Jantine
Monique zei…
Een prachtige vintage kerstkaart Nancy. Leuk hè, dat opruimen. Er komen veel ideeën en ook kom je weer leuke dingen tegen die je eigenlijk vergeten was dat je ze had.

Groetjes, Monique
DT52WTC
Marja zei…
Prachtige vintage kerstkaart Nancy!
Wat een mooie mal heb je bij de action gescoord...ook leuk de twee papiertjes aan elkaar en daar dan de mal uit stansen.
Groetjes Marja.
Yvonne zei…
Hele mooie kaart Nancy.
Ook weer wel eens leuk om te doen een vintage kaart maken. Prachtig papier ook.

Liefs,
Yvonne.
DT52 WTC
Ans Gilbert zei…
Prachtige kaart Nancy,
leuk hoe je het papier hebt gebruikt voor de stans, de ijssterren border is ook leuk,
groetjes,
Ans
marian zei…
Erg mooi,deze vintage kerstkaart en ook de kleurcombinatie vind ik mooi.
Groetjes van Marian.
Enny zei…
Een prachtige vintage-kaart Nancy, en wat een lief plaatje met die hond ! Groetjes, Enny
Suzan zei…
Prachtig kaartje Nancy met supermooi vintage plaatje!
Groetjes Suzan
Oh wat een mooie vintage kerstkaart Nancy, ik ben er weg van. Er staat natuurlijk een hond op (ben ik dol op) én het is in vintage stijl, helemaal mijn straatje dus ;P
Mooie kleurencombinatie (een van mijn favoriete)en tiptop afgewerkt.
Lieve groetjes Miranda
Rosina zei…
Een schitterend vintage kerstkaartje Nancy...prachtig plaatjes en de kleurtjes passen zo mooi bij elkaar...

groetjes Rosina
Nicolette zei…
Schitterende kaart Nancy. Mooi papier.
Groetjes Nicolette
Diny zei…
Wat een prachtig kaartje Nancy!
Heel erg leuk gedaan.
Groetjes Diny
Tammy zei…
This is stunning Nancy! I love that sweet vintage image and the beautiful colors! Thanks so much for joining us at the Holly & Ivy Christmas Challenge!
Tammy x
lenywim35 zei…
Sanne en Nick op Schiphol uitgeleide gedaan. Even gekeken of het vliegtuig goed was vertrokken , - op de pC - dus even gelegenheid op je blog te kijken.
Leuk, dat er een aantal bloggers haar gaan volgen. Wie weet wat je te weten komt. ???
Ik ben naar 2 maal naar t Oogziekenhuis geweest. Buiten het petrygium heb ik ook Macula , is ontdekt. Een behoorlijk gerafeld netvlies. Verder moet ik nog enige uitslagen krijgen en dan horen we eind september/oktober meer. Vandaar het gesichtsverlies. Gisteren een workshop gehad bij Marjan vd Wiel bij HobbyVoordelig. Kaart is nog niet klaar. Komt wel.
Liefs leny
Angelique zei…
Mooie kerstkaart, hele mooie uitstraling. Ik vind de twee kleuren achter het plaatje heel mooi gedaan.
lieve groetjes Angelique
Hazel zei…
Sorry I’m so late commenting. Thanks for entering both of my CHNC challenges with your lovely crafting - hope to see you again soon. x
Nota Bene zei…
Een heel schattige kaart! Ik heb trouwens mijn eerste (afgewerkte) easelkaart aan de wereld getoond. Binnenkort volgt de tweede nog. Ik ben wel tevreden met het resultaat, al zeg ik het zelf, ik heb uiteindelijk voor allebei de modellen een tekst gevonden die past. Merci nog eens voor de uitleg!
Groetjes, Nele
Suze zei…
Love the vintage look - brown and blue is such a wonderful colour choice. Thank you for joining in the Anything Christmas Challenge at CHNC Extra for August.
Marfien zei…
bruin en blauw blijft een mooie combinatie, gaaf kaartje Nancy, tot woensdag voor het KKT. (ben benieuwd naar jouw uitwerking)
Donna Ellis zei…
I saw your winning card at Holly and Ivy challenge and had to stop by to congratulate you, and say how lovely your creation is! hugs, de {Creative Smiles}

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils