Happy Birthday


Morgen is er nog een collega jarig.  Ik maak echt niet voor alle collega's kaartjes hoor, ééntje voor mijn collega die bij mij op de dienst werkt.  En dan voor de collega's waarmee ik 's middags altijd samen aan tafel zit.  Wat daar allemaal verteld wordt, hoe er meegeleefd wordt bij vreugde en verdriet, dat schept toch wel een sterke band. 
Toevallig zijn er drie van mijn tafelgenotes jarig in juni.  Vandaag dus de laatste van de drie.  We wonen toevallig alle 4 aan de kust, ik het verst van waar we werken. Het is dus weer een maritiem kaartje geworden, ook weer een easel. Deze is de meest klassiekste kaart van de drie.


Ik heb hier de mooie vierkante mal van Anja gebruikt.  Met de cuttlebug wel wat problemen om die helemaal mooi uit te snijden, moeilijk om scheef te leggen als die zo groot is.  Onderaan waren een paar verbindingsstreepjes gedecimeerd toen ik de mal er nog eens gedraaid wou doorhalen, het was wat verschoven.. Niet meer zichtbaar met de schelpenrand... Ha ha, wat zijn we toch creatief, ahum...  Voordeel van die rand is wel dat de easel daardoor makkelijker staat tegen de horizontale rand die uit laagjes opgebouwd is.
Het strandplaatje was net iets te klein voor het frame, dit heb ik opgelost door het te matten op houtpapier.  De rest spreekt voor zich denk ik.


Gebruikte materialen
Van Marianne Design:
DP Watercolor: PK9127
DP Driftwood: PK9134
DP Nautical: PK9133
Knipvel Sand & Sea 2: IT586
achtergrondstempel schelpen Tiny: CS0970
Andere:
Zeester en schelpenbedel: Action
Happy Birthday: AliExpress

Tof dat je weer op blogbezoek kwam! 
Dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met héél veel plezier!

Leuk:
Gisteren zag ik dat ik bij Scrapping4Fun featured  ben bij de voorbije challenge ' Different Shape' met het easelkaartje voor mijn collegaatje die gisteren jarig was.



Crealieve groetjes 
Nancy


Challenges en zo:

PS Zag je het berichtje hierboven?
Ik geef een candy weg t.g.v. mijn verjaardag volgende maand.


Reacties

Je@net zei…
Erg mooie kaart voor je collega, Nancy. Dat wordt vast gewaardeerd.
En gefeliciteerd met je eervolle vermelding!
!neke zei…
Zo, deze is super mooi !
Deze stijl waardeer ik zeer !
Ik kan er niets van !

groeten Ineke
Marja zei…
Weer een prachtige kaart voor je collega Nancy!
Groetjes Marja.
Irene zei…
Schitterend Nancy en slim opgelost met de schelpenrand...grote mallen is en blijft lastig, ook in de Big Shot!!

xx Irene
Diny zei…
Schitterend kaartje Nancy.....en wat leuk dat jullie zo'n gezellig groepje collega's zijn!
Groetjes Diny
Scraptastisch zei…
Dat had je mooi opgelost van de verschoven mal Nancy...zie je niets meer van en het is weer een mooi strand kaartje geworden nog twee ligstoelen op de voorgrond en je hebt een prachtig uitzicht...lol.! Super fijne collega's hè!
Gefeliciteerd hoor met je winnende easel!!!
Liefs Gerie
Larissa zei…
Heel tof kaartje.
Leuk dat je een paar collega's verrast met een kaartje.
Enny zei…
Tof, dat je zo'n fijne collega's hebt ! En weer een heel mooie kaart, super gedaan ! Ja, we moeten af en toe eens "vindingrijk" zijn, hé ! :o) Groetjes, Enny
Marijke zei…
Leuk kaartje Nancy! Ik hou wel van zeegezichten! Mooie mallen gebruikt en mooie kleurtjes. De vorige kaart met de foto van de hond vind ik ook erg leuk!! Groetjes Marijke.
Eri zei…
Ook dit is weer een prachtige easelkaart! Mooie mal heb je gebruikt en het foutje mooi weg gefoefeld!
Gefeliciteerd met je top notering.
Groetjes, Eri
Ans Gilbert zei…
Wat een mooie strandkaart Nancy,
leuk is de nieuwe stans, ik heb het trouwens ook bij een paar stansen, dat het verschuift..dan kan je weer opnieuw beginnen..
gr.Ans
GerJanne zei…
Ook al weer zo'n mooie kaart!! Wat zal dat gewaardeerd worden door je collega's Nancy! Al die details. EN van harte met je winnende kaartje. Prachtig!!
GerJanne
Renate zei…
Sommige collega's zijn gewoon meer, dan gewoon collega's. Daar deel je inderdaad lief en leed mee. Je brengt vaak meer tijd door met je collega's, dan met je eigen gezin. Dan is het ook wel heel erg leuk als je van een naaste collega zo'n mooi kaartje mag ontvangen.

Gefeliciteerd met je winnende kaartje.

-xies- Renate.
Hermien zei…
Super prachtige easelcard nancy

groetjes Hermien
Margreet zei…
Prachtig! En wat een creatieve oplossingen heb je gebruikt. Je collega zal er superblij mee zijn.
Proficiat met je winnende easel!
xxx Margreet
Nota Bene zei…
Tof, al die maritieme kaartjes die je maakt! En ik kijk al uit naar onze easel-date...
Groetjes, Nele
Nicolette zei…
Je collega boft maar met jou. Wat een schitterende kaart.
Groetjes Nicolette
Tina Z. zei…
wow, I love summer cards and yours is perfect!
Nancy zei…
This beauty easel card is incredible! The intricate design is amazing! Thanks for taking the time to join us at Seize the Birthday!
Nela zei…
Totally fabulous!
Thanks for playing along with us at Mariannes Kreadivas and good luck,
Hugs Nela

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils