Happy Birthday

Weinig blogberichten de laatste dagen, ik was op een andere manier met mijn hobby bezig.
Het afgelopen weekend was er bij ons Hobbybeurs. Ik stond er samen met nog 38 hobbyisten om mijn hobby voor te stellen.  Het was een beurs met heel veel variatie: kaartjes, brei-, haak en borduurwerkjes, tassen, glaskralen, kantklossen, porseleinschilderen, juweeltjes, pen- en potloodtekeningen, schilderen, kaarsen maken, houtbewerking ...
Ik had leuke 'buren': voor me zat een schilder van supermooie aquarelschilderijtjes (jammer dat ik geen vrije muren heb thuis!), een mevrouw die prachtige tassen maakte, o.a. op basis van mooi bedrukte kussenslopen van de Action.  Ze had ook erg mooie toiletzakken waarop ze de namen borduurde en leuke oorbelletjes (ik kocht een setje met een mini-Gorjussje op).  En naast me stond een mevrouw die wondermooie kleurrijke glaskralen maakt, fantastisch toch om al die mooie hobby's samen te zien!
Een leuke beurs om in rond te lopen en inspiratie op te doen, maar ook leuk om er te mogen staan, verschillende reacties te horen, zelfs wat kaartjes te verkopen, ...
De organisatie vraagt ook altijd om wat te demonstreren, wel niet zo evident aan een tafel van 2 m lang en een halve meter breed waar je zoveel mogelijk soorten kaartjes en doosjes op wil tonen...  Ik stempelde ondertussen wat labeltjes, handig om mee te geven met nieuwsgierig kindjes of als extraatje als iemand een kaartje kocht.  Ik plooide er ook wat driehoekdoosjes (cfr. dit blogbericht) ter inspiratie, en kon zo ook een paar mensen plezier doen met het modelletje, altijd tof!!


Nu mijn kaartje voor vandaag, ik wou het eigenlijk gisteren plaatsen maar was zaterdagavond te moe om nog veel aan de computer bezig te zijn...  Gisteren was blogdinnetje Janneke jarig, ik stuurde haar dit kaartje.
Dit is er eentje van de reeks waarmee ik me tijdens mijn vakantieweekje amuseerde, jullie zullen er nog voorbij zien komen...

Het achtergrondje stanste ik uit, het stiksteekje geeft toch een extraatje. 
Dit matte ik op gekleurd papier (2 kleurtjes papier tegen mekaar, ooit eens bij Elke Verschooten gezien), een leuk effect zonder te opvallend te zijn...  En is het olifantje met de ballon voor de jarige niet lief...  De tekststampel heb ik al een tijdje, vond het niet zo'n makkelijke om mooi te stempelen, met de misti is dit nu geen probleem meer...


Gebruikte materialen: 
Stencil: Mask Art Sun - Dutch Doobadoo
Olifantje (stempel en stans) : MFT
ingekleurd met zigmarkers
Happy Birthday Calligraphy: Crafty Individuals
Distress Inkt
vierkante mal met stiksteekjes: Crealies
perfect layerslatje

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
altijd leuk als je een reactie achterlaat, ik lees die met heel veel plezier!
Dankjewel!

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
Seize the Birthday: Stencils
Crafting when we can: # 132 - Circles
Crafty Friends: # 44 - For someone special

Reacties

Nicolette zei…
Wat leuk om op zo'n hobbybeurs te mogen staan Nancy. En wat zijn er toch een hoop creatieve mensen, leuk!
Je kaart is erg mooi.
Groetjes Nicolette
Je@net zei…
Wat een leuke kaart, Nancy. Mooie tekststempel is dat en wat een schattig olifantje erbij.
Fijn dat het een geslaagde dag was op de beurs!
Petra L zei…
Wat een leuke kaart Nancy. Ik was net bij Janneke en heb 'm daar ook al gezien. Echt leuk zo die tekst ook.


Lieve groet,Petra
Margreet zei…
Wat klinkt dat als een geslaagde beurs, Nancy en helemaal leuk dat je nog wat kaartjes verkocht hebt!
Dit kaartje is echt een lieverd! En geschikt voor alle leeftijden!
Heb nog even naar het patroon van je piramidedoosje gekeken en hem nagevouwen...altijd handig om achter de hand te hebben.
Fijne maandag!
xxx Margreet
Margreet zei…
Wat klinkt dat als een geslaagde beurs, Nancy en helemaal leuk dat je nog wat kaartjes verkocht hebt!
Dit kaartje is echt een lieverd! En geschikt voor alle leeftijden!
Heb nog even naar het patroon van je piramidedoosje gekeken en hem nagevouwen...altijd handig om achter de hand te hebben.
Fijne maandag!
xxx Margreet
Crealientje zei…
OOh dat is een super leuk kaartje.
Mooie kleuren en schattige olifantje zo lief.
Goed gedaan!
Wat leuk zo'n beurs, ik mag er ook altijd graag rond snuffelen.
Fijne dag en groetjes Crealientje.

Karla zei…
Wow Nancy dat is een superleuk kaartje, mooie kleuren en een schattig olifantje.

Groetjes Karla
Marja zei…
Superleuke kaart Nancy!
Leuk stempeltje van het olifantje en de achtergrond is ook weer heel mooi gemaakt en je tekststempel vind ik echt super..
Voor zulk soort stempels is de misti inderdaad een uitkomst...kan hem niet meer missen.
Fijn dat je een leuke beurs hebt gehad...is altijd wel leuk om te zien wat de mensen maken.
Groetjes Marja.
Ik vind je kaartje super vrolijk Nancy en het staat hier mooi te pronken tussen de andere verjaardagskaarten! Nogmaals hartelijk dank dat je aan me gedacht hebt, datwaardeer ik enorm XXX
Wat leuk dat je op de beurs gestaan hebt met zoveel verschillende creatievelingen en ook nog wat kaartjes verkocht.
Ik heb je vouwdoosje opgeslagen hoor, wie weet komt dat nog eens van pas.
Fijne dag toegewenst!

Groetjes Janneke
Nancy zei…
I adore your stenciled background! It looks fabulous! Then you topped it off with a fantastic and unique sentiment and an adorable elephant. Great card Nancy! Thanks for joining us this time over at Seize the Birthday!
Eri zei…
Een heel leuk kaartje Nancy! Leuk die achtergrond, met het olifantje en tekst op de voorgrond.
Groetjes, Eri
carla zei…
Een mooi lief kaartje.
Je hebt er een leuke achtergrond bijgemaakt.
Super gedaan.
Groetjes,
Carla
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
wat leuk dat je op een hobbybeurs mocht staan, ook leuk om te zien waar anderen mee bezig zijn..
Prachtige kaart heb je voor Janneke gemaakt, met een hele leuke tekst!
groetjes,
Ans
Marjan zei…
Dat lijkt me ook erg leuk, al die verschillende hobby's bij elkaar. Op de grote beurzen zie je dat ook wel, maar toch anders. Het kaartje is zo leuk met die kleurige stippencirkel, de leuke tekst en het schattige olifantje. Mooi en vrolijk!
Hoi Nancy ,
Wat een leuke mooie kaart Nancy !
Mooi van kleuren leuk met het olifantje .
Groetjes Doris
Sarah zei…
Toen ik gisteren bij Janneke keek, sprong deze er voor mij uit. Heel leuk vind ik hem! Fijn dat je op een beurs stond. We zaten aan zee in Nieuwpoort. Fijne avond nog!
Scraptastisch zei…
Je bent er nog vol van Nancy, dus de hobbybeurs was zeer geslaagd! Altijd leuk om te zien hoe creatief mensen zijn met hun handen en bruisen van de ideeën. Je kaart is ook erg mooi en ik vind die stikrandjes ook net iets extra's geven!
xx Gerie
Nota Bene zei…
Leuke, vrolijke kaart! Die hobbybeurs klinkt echt tof, ik had er nog nooit van gehoord, maar misschien moet ik dat voor volgend jaar eens in de gaten houden. Altijd leuk om rond te snuisteren...
Groetjes, Nele
Hermien zei…
Een heel mooi kaartje voor de jarige Nancy

Groetjes Hermien
Hermien zei…
Een heel mooi kaartje voor de jarige Nancy

Groetjes Hermien
Unknown zei…
This is so sweet. Love the super cute elephant image and nice background. Thank you for joining us at Crafty Friends and good luck xx
Anoniem zei…
Inderdaad zo ontzettend leuk al die verschillende hobby's! Ik vind zoveel leuk om te doen en als ik dat dan zie denk ik: Oh dat wil ik ook eens doen, en dat ... en dat ...' hihi. Komt jou vast bekent voor. Creatief bezig zijn is toch wel het leukste om te doen vooral als je er een lach mee kan toveren op iemands gezicht vind ik :) Jouw kaart voor Janneke is super! Zo vrolijk, super lief olifantje en de tekst is perfect gestempeld ;) Ik wil ook graag een Misti maar de prijs ... De stiksteekjes maken de kaart helemaal af :)
Groetjes Chantal
Monique zei…
Als ik het zo lees was het heel erg gezellig. En je kaartje is super. Lang leve de misti. Ik kan niet meer zonder.
Lieve groetjes Monique
Danielle zei…
Die tekststempel is echt geweldig!! En het hele kaartje is tof, erg leuk die twee kleuren effen papier tegen elkaar. Om te onthouden ;-) Fijn dat je zo leuk met je hobby bezig geweest bent op de beurs!
hij is helemaal super ! leuk, die tweekleurige achtergrond, mooi kaartje
fijn te lezen dat je een leuke tijd achter de rug hebt
grtjs,martina
x
Gina zei…
Such a bright happy card...and many circles lol Thank you for joining in at Crafting When We Can :D XXX
Wat heb je een vrolijke en kleurrijke kaart voor Janneke gemaakt Nancy, heel lief vind ik 'm met die mooie achtergrond. Klinkt heel leuk die beurs waar je op gestaan hebt en wat zijn er toch veel creatieve mensen hè? Ik kan er altijd zo van genieten om te kijken wat voor moois er allemaal gemaakt wordt én verbazen over al die verschillende talenten. Ik denk dat de bezoekers bij jou ook hun ogen uitgekeken hebben :)
Lieve groetjes Miranda
Hello... it’s so nice to see you have joined us again with another one of your fabulous cards. Super image and great colouring. Beautiful card design. Thank you for sharing your card with us at Crafty Friends... Good luck in the draw and we hope you will come back again soon.
[Diane Louise, Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]
Nancy, this is adorable! I love the cute little elephant, and your background is amazing! So glad you shared with us at Seize the Birthday!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils