Kleurenkaartenteam # 2026/06: limoengroen en kersenrood
Vorig weekend thuisgekomen na 2 mooie weken in Normandië,
was en strijk weggewerkt en ondertussen weer aan het werk
en ik realiseerde me pas vanmorgen dat we de laatste woensdag van de maand zijn,
dus... kleurenkaartenteam.
Het werd een snel kaartje, veel te warm boven,
vooral cardstock in deze mooie kleuren,
gecombineerd met een vaas tulpen,
geknipt uit dessinpapier en een beetje bijgekleurd...
Alles van Stampin' Up! - Kleuren: Lemon Lime Twist en Cherry Cobbler.
Ook aan de binnenkant nog een (halve) kleurrijke bloem:
De inspiratiefoto:
De blogadressen van de deelnemers vind je hier bij Martina,
bezielster van het kleurenkaartenteam.
Volgende woensdag vind je daar ook de oproep met de nieuwe kleur
die in juli bij het kersenrood komt.
Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!
Crealieve groetjes
Nancy



Hallo Nancy, deze is prachtig geworden ! Craft Groetjes, Carla 🍀
BeantwoordenVerwijderenTof kaartje met de mooie achtergrond bij de tulpen, leuk idee
BeantwoordenVerwijderenHey Nancy,
BeantwoordenVerwijderenOok last-minute-kaarten kunnen mooi zijn, daar is deze het bewijs van, haha!
Leuk gemaakt en die half-ingekleurde stempel is erg leuk zo!
Liefs,
Nancy
Supermooi kaartje!
BeantwoordenVerwijderenHet is je toch gelukt om een mooie kaart te maken in de gevraagde kleuren Nancy. Gave embossingfolder heb je gebruikt.
BeantwoordenVerwijderenLieve groetjes Miranda
Wat een leuke kaart!! Mooi ook die embossing op de achtergrond.
BeantwoordenVerwijderenTot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Toffe kaart voor last minut!!
BeantwoordenVerwijderenGaaf met deze achtergrond !!!!
BeantwoordenVerwijderenSnel zie je er niet meteen aan af, hoor. Het is een mooie kaart!
BeantwoordenVerwijderenPrachtige kaart Nancy
BeantwoordenVerwijderenmooi gemaakt!
liefs Martha