Elk nieuw jaar is een nieuw begin...


Dit kaartje maakte ik al een tijdje geleden,
ik had van Caroline een leuk verrassingspakketje gekregen
met daarin o.a. tof kerstpapier.
Ik maakte er onder andere dit nieuwjaarskaartje mee,
en vond dit wel een leuke om het nieuwe blogjaar 2022 mee te starten!

Ik hoop dat 2022 voor iedereen een mooi jaar wordt,
vol gelukkige momenten,
vol nieuwe kansen,
vol creativiteit,
en met veel boeiende ontmoetingen
(ook dat komt wel weer!)

💖💖💖

Crealieve groetjes
Nancy



 







Reacties

Een bruisend en sprankelend nieuwjaar wens ik je toe, mooi en vrolijke kaart Nancy leuk met de hexagon vakjes.
Sarah zei…
Heel mooie kaart Nancy. Gelukkig 2022! 😉
Eri zei…
Een leuke en vrolijke kaart om het jaar mee te beginnen! Gelukkig Nieuwjaar!
Groetjes, Eri
Caroline zei…
Een heel leuk kaartje en ik hoop dat 2022 voor jullie ook een goed en mooi jaar wordt! Sterkte met alles
Groetjes Caroline
Je@net zei…
Een mooie kaart om het jaar mee te beginnen, Nancy.
En een gelukkig en gezond Nieuwjaar gewenst!
Een mooie, vrolijke kaart om het jaar 2022 te starten Nancy. De beste wensen voor het nieuwe jaar en dat er maar veel moois op je pad mag komen.
Lieve groetjes Miranda
Ans Gilbert zei…
Laten we hopen dat alles weer wat normaler gaat worden. Ook voor jou de allerbeste wensen voor 2022.
Je Nieuwjaars kaart is prachtig
Groetjes
Ansx
Marijke zei…
Ook voor jou de beste wensen en veel gezondheid en goeds! Je kaartje is top! Je begint weer met een mooi kaartje! Groetjes Marijke.
Superleuk kaartje. Echt mooi
Very beautiful card, you made

Mijn beste wensen ook voor het nieuwe jaar.

Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
Margreet zei…
Wat een toffe kaart om het nieuwe jaar mee te beginnen, Nancy!
Gelukkig 2022!
xxx Margreet
Marfien zei…
leuke vrolijke kaart, een mooie start van 2022
Daphne zei…
Wat een vrolijk dp en dus een vrolijke kaart.
Ik zag je opmerking bij mij, hier in Nederland eten wij oliebollen bij oud en nieuw, dat is echt een traditie.
Mijn man heeft zelf een recept gemaakt en ze zijn erg lekker.
We verkopen ze na kerst en tot oudjaarsdag en je kan ze inderdaad in de magnetron of in de oven opwarmen. Maar koud zijn ze ook lekker.
Poedersuiker erover en lekker smullen.
Nicolette zei…
Een mooie kaart om het nieuwe jaar mee te beginnen.
De beste wensen voor het nieuwe jaar.
Groetjes Nicolette
Trijntje zei…
Jij ook de beste wensen voor 2022. Je hebt een leuke kaart gemaakt met dit mooie papier. Groeten Trijntje
Diny zei…
Jij ook de beste wensen voor 2022 Nancy.
Je hebt een prachtige kaart gemaakt!
Groetjes Diny
Angelique zei…
Deze prachtige kaart was mijn inspiratie voor al mijn hexagonkaarten, hij is prachtig in deze kleurencombinatie. Ook je kaart met het hert is heel erg mooi.
Op naar een mooi, nieuw creatief jaar waarin we hopelijk weer lekker samen aan de slag kunnen.
lieve groetjes Angelique
Gina zei…
Wat ben ik alweer lang niet op blogronde geweest ! Maar wat een leuke nieuwjaarskaart heb je gemaakt met deze vierkantjes ! Groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils