Kleurenkaartenteam # 2020/2 - Pistachegroen en lila

Op deze laatste woensdag van de maand
heeft Martina weer een heel kleurenkaartenteam rond zich verzameld.
Vorige maand koos GerJanne pistachegroen bij zwart.
Femminde koos als nieuwe kleur bij het pistachegroen voor lila.

Vorig weekend gingen we naar Zuid-Holland,
veel knutseltijd zou ik niet hebben
want mijn metekindje Jeroom (net 6) ging mee.
Maar de kaartjes voor het KKT stonden echt wel op het programma, dus...
in mijn tas o.a. 2 kleurtjes oxides, juist ja, pistacchio en lilac
en bij Doe@ding had ik o.a. 2 nieuwe stencils van Art by Marlene besteld.


Heel eenvoudige kaartjes:
wat gesponst (met de make-upborstels van Action) met beide kleuren,
daarop een paar silhouettestempels gestempeld,
ik probeerde het met de paarse inkt, maar vond het niet zo mooi,
dus overgeschakeld naar zwarte Versafine.


Gebruikte materialen:
Stencil: MASKBM04 - Studio Light
Colorful Silhouettes Botanical : Marianne Design SC 1048
Tekststicker (Art by Marlene): Studio Light STICKERBM02
Distress Oxide : Cracked Pistacchio en Shaded Lilac
papier om te matten: Blok Xenos

Gebruikte materialen:
Stencil: MASKBM06 - Studio Light
Colorful Silhouettes Fantasy : Marianne Design SC 1047
Tekststempels Blooming : Studio Light BASICSDCKJ02
Distress Oxide : Cracked Pistacchio en Shaded Lilac
papier om te matten: Blok Xenos

***
 Jeroom wou dan natuurlijk ook stempelen,
hij had een goed idee :
een kaartje voor mama, een kaartje voor papa,
een kaartje voor beide zussen
en ik liet hem uiteindelijk ook nog een kaartje stempelen voor opa...
Met de  silhouettestampels van Marianne Design
en een stempelhulp  lukte het stempelen heel goed!
Ik vergat helaas de kaartjes op de foto te zetten,
maar hier zie je hem aan het werk...
Wat werd het mooi hé!

En Metie Nancy fier als een gieter natuurlijk.
De kaartjes staken we onmiddellijk in de brievenbus toen we Jeroom terug thuis brachten.
Wat vond hij het moeilijk om deze verrassing niet te verklappen...
Gistermiddag een berichtje tijdens het werk:
"Merci voor de hele mooie kaartjes die we in onze brievenbus vonden.
Toppie!"
Hij had het 's avonds in zijn bedje toch verteld,
maar ze mochten nog niet kijken voor de volgende dag...

Terug naar het KKT nu,
wil je nog veel meer moois zien met de kleuren Pistache en Lila,
dan vind je alle deelnemers hier.
Ik doe zeker mijn KKT-blogrondje,
maar het wordt misschien wat laat in de avond...


Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier.
Dankjewel.

Crealieve groetjes
Nancy






Reacties

Prachtig Nancy zij ze.
groetjes, Anita
Nancy zei…
Hey Nancy,

Wat een mooie kaarten maakte je... Dit is een stijl die ik nog niet uitprobeerde... De manier hoe je de kleur in de achtergrond gebruikte in combo met de stencils vormen een mooi geheel...

Liefs,
Nancy
chantal zei…
Nancy,
Wat een weekend, leuk dat je ze mee liet knutselen.
Gied idee met die stencils. Ze zijn mooi
Liefs Chantal
wat heb jij een mooie kaartjes gemaakt Nancy, schitterend.
en heerlijk om zo met de kleine man kaartjes te maken, gezellig hoor...

liefs Annemarie en Merit
Valerija zei…
Wonderful cards Nancy, the backgrounds are awesome.
Valerija xx
Freubelmina zei…
Trots als een gieter.....hahahahahaha Nancy!
Je kaartjes zijn echt leuk geworden, de kleurencombinatie is ook erg mooi.
En de foto’s van je petekindje zien er hartstikke gezellig uit,ik snap dat jullie genoten.
Lieve groetjes xx
Irene zei…
Jouw kaarten met die stencils en silhouettestempels zijn prachtig Nancy en van het Ă©nige verhaal van je kleine stempelaartje smelt ik ❤❤❤. Nog even en ik zit met een bijna 3-jarig knutselaartje te genieten...FEEST!
XxIrene
Prachtige kaartjes heb je met de kleurencombinatie gemaakt Nancy! Groetjes Linda
Je@net zei…
Prachtige kaarten, Nancy. En wat gezellig zo samen aan de knutsel!
Eri zei…
Wow, je kaarten zijn prachtig geworden Nancy! En wat gezellig om met Jeroom vakantie te vieren en te stempelen. Hij heeft een leuke en kleurrijke kaart gemaakt.
Groetjes, Eri
Prachtig die zwarte silhouetten tegen de geblende achtergrondjes. Slim idee. En Jeroom heeft de smaak ook helemaal te pakken zo te zien. Gezellig om samen zo te knutselen!
Rosina zei…
Heel mooi deze 2 kaartjes in deze kkt kleurtjes Nancy leuk dat jij ook met deze inktjes heb gewerkt...
en mooie stencils heb je ervoor gebruikt, met een schitterend resultaat
Wat gaaf dat ook je petekindje mee is gaan logeren in je mooie vakantiehuisje en hij is wel heel ijverig aan het stempelen..Ik wil best geloven dat je apetrots bent op hem...
groetjes Rosina
Marfien zei…
Twee schitterende kaartjes Nancy met een hele hoge WOW! factor
Dat Jeroom ook genoten heeft kun je wel zien, er ligt een mooi kaartje op de misty. En hoe kan het ook anders met zo'n lieve juf
Linda zei…
Hoi Nancy,
Wat een onwijs gave kaartjes!
Mooie achtergronden zo zeg.
Groetjes, LindaT
Margreet zei…
Wat een schitterende kaartjes, Nancy, Ă©n je hebt dr kleuren prima weten te fotograferen.
Leuk dat kleine Jeroom zo enthousiast mee heeft gestempeld. Leuke foto's.
xxx Margreet
karin zei…
Zo mooi die achtergrond in de KKT Kleuren, de stempels erbij maken het helemaal AF !
Leuk om te freubelen met die kleine man erbij :)
groetjes,
Karin
Marijke zei…
Wat een mooie kaartjes met deze achtergronden! En in Z.Holland altijd dicht bij Doe@ding! Dus altijd wel iets bij de hand! En gezellig met een kind knutselen, ben ook altijd zo heerlijk bezig met mijn kleindochter! Groetjes Marijke.
Gina zei…
Twee hele mooie kaarten Nancy en hoe leuk dat je metekindje ook aan het knutselen ging! Gezellig! Groetjes, Gina
Laurespage zei…
Nancy,
Twee supermooie kaartjes, helemaal mijn ding. Ik vind ze stijlvol. En leuk dat je met je petekind ook kan stempelen, ik ben vrijdag aan de beurt, dan komt onze kleinzoon en die doet dat ook graag.
Groetjes, laurette
Josje zei…
Wat een leuke kaart heb je gemaakt
Colien zei…
Heel mooie kaartjes in deze kleurencombinatie, erg geslaagd!
En gezellig om samen te knutselen, heerlijk creatief bezig zijn....
grtz Colien
Jantine zei…
Schitterende kaartjes, Nancy! Mooi met die achtergrondstencils. Leuk ook dat je echt de exacte kleuren van Distress hebt.
Leuk ook dat je metekindje zo enthousiast aan de knutsel ging.
Groetjes
Jantine
Ans Gilbert zei…
Twee hele mooie kaarten in de gevraagde kleuren, gave kleuren combi is het. Fijn dat je zo genoten hebt van Jeroom, hij kan al goed stempelen,
Ansx
Trudy zei…
Hoi Nancy je hebt twee hele mooie en vrolijke kaartjes gemaakt! Ik denk dat deze week heel snel voorbij is voor jou! Ik moest wel lachen om je laatste mailtje! Je hebt in ieder geval een leuk weekend gehad zo te zien aan de leuke foto's!
Groetjes Trudy
Diny zei…
Wow.....Nancy....wat heb je twee super GAVE kaartjes gemaakt.....schitterend!
En jij hebt en leuk weekend gehad met de kleine Jeroom....leuk he?
Groetjes Diny
Wat een schitterende kaarten Nancy, helemaal mijn stijl! Gezellig zo'n klein manneke om mee te knutselen! Groetjes Petra
GerJanne zei…
Hoi Nancy, wat een gezellig bericht heb je vandaag op je blog. Heel mooie kaartjes en het verhaal van de kleine Jeroom is zo leuk! Tuurlijk moeilijk om het geheim te houden als je zo trots bent op je creaties! Je hebt vast van je knutseldate met hem genoten!
Nicolette zei…
Mooie kaarten Nancy. Gezellig om samen met Jeroom te knutselen.
Hoe is het verder met je?
Groetjes Nicolette
Grietje zei…
Wat mooi die achtergrondjes die je gemaakt heb. Schitterend!
Groetjes Grietje
Daphne zei…
Je hebt gelijk wat betreft het stempelen in zwart, dat komt héél mooi over op deze kaart. Mooier dan het lila vind ik.
Zo kun je met weinig materialen toch mooie kaartjes maken.
En wat zal jij glimmen van trots!!
Zo knap, zoals Jeroom zit te stempelen en wat er te zien is op de foto ziet er erg goed uit.
Leuk dat hij zoveel kaartjes wilde maken en wat grappig om te lezen dat hij zijn mondje niet kon houden, was natuurlijk veel te spannend.
Sarah zei…
Wauw! Helemaal weg van je kaarten en ze lijken wat op mijn opbouw, maar de jouwe vind ik prachtig!
Leuk dat knutselen met Jerom. Die blauw misti vind ik ook mooi!
Ik plaatste mijn kaart pas in de late namiddag, dus kom zeker nog eens kijken als je in de voormiddag je kkt ronde deed.
Xx
Femminde zei…
Wat een super leuke kaartjes Nancy!! Die stencils zijn handig. En die zwarte stempels maken het helemaal af.
Tof dat knutselen met Jeroom!! Gezellig.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Leuke kaartjes heb je gemaakt voor het kleurenkaartenteam. Mooi resultaat geeft dat,
blij dat je er deze maand weer bij bent,
grtjs, martina
x
gerrie zei…

Hele mooie kaarten met die stencils en achtergrond Nancy.Dat nieuwe stencil is gaaf van Marlene, er ontstaat altijd een prachtige kaart. Ik ben dol op al die mooie achtergrondjes die je er mee krijgt.
Groetjes, Gerrie.
Creatiels zei…
Wat zijn het hele mooie kaartjes geworden. Ik hou wel van deze manier van kaartjes maken, rechtstreeks op de kaart werken met de kleuren. Knap resultaat. Ik best geloven dat je fier bent op je kleinzoon. Geniet ervan.
Bedankt voor je reactie op mijn Blog en groetjes
Els
Nelleke zei…
Wat een prachtige kaartjes Nancy, zulke mooie kleurtjes. Toch misstaat het paarse stempetje niet hoor. Gezellig om met je metekind te knutselen.
Kinderen kunnen dit zo goed, mijn kleinkinderen vinden dat ook heel leuk om te doen. Groetjes, Nelleke

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29