Cheerful Sketches: reminder december

Vandaag zie je bij Cheerful Sketches de laatste reminders van de lopende challenge,
je kan nog een weekje deelnemen.
Ik mocht een mooie kerstdigi van PolkaDoodles inkleuren
en maakte er dit kerstkaartje mee.



Gebruikte materialen:
Digi: Gift of Christimas - Polkadoodles
ingekleurd met alcoholmarkers
glitterlijm
DP Festive Florals: Wild Rose Studio
Poinsettia: Noor 6002/0584
Takjes: Noor 6002/0769
Shaker en vierkant frame: Marianne Design CR1475 en LR0024 
Tekststempel: by Marleen - Marianne Design  CS1036
Grove suiker - Tienen  ;-)


 Hier heb je nog eens de schets,
meer informatie  over de challenge vind je hier.  


Veel plezier met de challenge!

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!


Crealieve groetjes
 Nancy


Reacties

Elle-Jeanne zei…
Leuke reminder schutkerstkaart heb je gemaakt.
Mooi de kerstbal die je zo gebruikt hebt.
Groetjes Elle-jeanne
Irene zei…
Prachtige schud-reminder Nancy, je hebt beeldige stansen gebruikt!
XxIrene
Gina zei…
Tienen zal het graag horen dat je hun suiker in een shakerkaartje stopt ! Haha ! Heel leuke kaart geworden ! Hoe gaat het met de (schoon)ouders? Groetjes, Gina
Margreet zei…
Wat een beautie, Nancy!
xxx Margreet
carla zei…
Een heel mooi kaartje Nancy.
Ik wist niet dat je met suiker ook een schudkaart kon maken.
Tof gemaakt.
Bedankt voor je prachtige kaart die ik deze week heb mogen ontvangen.
Ik geniet zo van al dat moois.
Fijne Feestdagen !
Groetjes,
Carla
Wat een mooi schud-kerstkaartje heb je gemaakt Nancy

Groetjes, Merit en Annemarie
Wat een super schattige kaart weer Nancy! Groetjes Linda
Marfien zei…
Tof kaartje is dit, grappig met de suiker. sterkte met alles, best wel even druk . . .
Eri zei…
Oh, wat een leuke kaart Nancy, leuk idee om de suiker uit Tienen erbij te gebruiken.
Groetjes Eri
GerJanne zei…
Wat een enige kaart met dat schudgedeelte. Mijn kaart stond gisteravond op mijn blog. Een kwartslag gedraaid (door omstandigheden..)
Daphne zei…
Nou zeg, dat room wit!!
Heeft meteen iets chique's.
Wat een lief kaartje.
Valerija zei…
Such a beautiful card! Love the image and all the details.
Valerija xx
Jantine zei…
Tof kaartje, Nancy!
Groetjes
Jantine
Ellen zei…
Wat een leuk kaartje! Ik heb toevallig net van die mini kerststerretjes gekocht voor op tafel tijdens het kerstdiner. Past goed bij jouw kaart ;-)
Gezellige feestdagen, Nancy!
Margo zei…
Wat een superlieve kerstkaart Nancy.
Ik hoop dat jullie fijne feestdagen hebben en wil je ook bedanken voor de mooie kerstkaart die ik aankreeg.
Groetjes
Margo

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils