Just for you

Bij Back to Basics zag ik een techniek waar ik nog nooit van gehoord had:
de Nail Pollish Technique.
Ik wou dat natuurlijk ook eens proberen, het lukte vrij makkelijk,
maar ik denk niet dat ik het nog eens doe,
zeker niet meer binnen,
want de geur van de nagellak is echt niet te harden...

Mààr ik had wel een paar leuke achtergrondjes
waaruit ik mooie bloemen kon stansen...
en zo maakte ik dit kaartje:

 

Gebruikte materialen:
Nagellak
Lacy Poppies : Elisabeth Craft Designs
Just for You: X-cut
Vierkant met stiksteekjes: CreaNestLies XXL


Leuk dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!


Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
Back to Basics:  # 30
Seize the Birthday: #  167
Alphabet Challenge: F for Flowers

Reacties

Valerija zei…
Such a beautiful card Nancy!
Trudy zei…
Leuke techniek en ook leuk dat je alles altijd probeert!
Als ik mijn nagels lak krijg ik hier in huis al een hele berg commentaar van de heren dus hier begin ik maar niet aan!
groetjes en nog een fijne dag,
Trudy
carla zei…
Een mooie kaart Nancy.
Altijd leuk om iets nieuws te leren.
Groetjes,
Carla
Judith zei…
Bijzonder om met nagellak te werken...
Wel mooi geworden.
Groetjes van Judith
Monique zei…
Het eindresultaat mag er zijn. Maar ik kan me voorstellen dat je het niet nog een tweede keer doet.
Liefs Monique
Sarah zei…
Mooi resultaat. Maar ik snap het wel van de geur! Nagellak kan zo stinken!
Nicolette zei…
Wat mooi gemaakt Nancy.
Groetjes Nicolette
This came out just beautiful. I agree, it does stink up the house, but I do love the results!! Thanks for playing along with us at Back to Basics and Beyond.
Leuke kaart en zo hebben we weer een geweldig idee om onze nagellak ergens anders aan op te maken!
groetjes, Caroline
Nancy zei…
Nancy, I have never heard of the Nail polish technique!! I can only imagine how smelly that was! The card did come out wonderful though! Thanks for joining the girls and I at Seize the BIrthday!
Rina zei…
Als je papier zo mooi kunt maken met nagellak, hoef jij je nagels zelf niet meer te lakken. Het is echt heel mooi geworden. Leuke techniek.
Groetjes Rina
Enny zei…
Wauw, dat is mooi gedaan ! Ja, bij nagellak heb je tegenwoordig heel veel kleurtjes, maar het stinkt wel... :)) Groetjes, Enny
Ans Gilbert zei…
Lijkt me een leuke techniek, alleen gebruik ik nooit nagellak, maar je kaart met de leuke bloemen ziet er heel mooi uit,
Ansx
GerJanne zei…
Nou, dat kan ik me helemaal indenken. Maar het is wel en heel leuk kaartje wat je gemaakt hebt! Mijn meiden hadden de wereld aan nagellak! Maar er is veel weggegeven (en niet aan mij, hihihi...)
Thanks so much for joining us over at BBB Challenges! Your floral die cuts worked so well with this technique and have given me some new ideas on how to use this process!
Rachelle - DT : )
Jane Willis zei…
The smell is pretty horrible isn't it? I did mine in the kitchen, well away from the craft room, with all the doors and windows open. I wasn't pleased with the backgrounds I made, and I still have several left, so I'm going to try die cutting them as you have done because I think yours look stunning! Thanks for trying the technique and playing along at Back to Basics.
Marjan zei…
Hm, denk ook niet iets voor mij die techniek, al is het wel een leuk effect en een mooi kaartje!
Tammy zei…
This is beautiful Nancy, I love the colors of polish you used and the die cut flowers are gorgeous! Thanks for joining us at Back to Basics and Beyond.
Tammy x
Mariken zei…
Hartstikke gaaf kaartje! Wat een leuk idee, die bloemen zijn echt prachtig geworden!
Gerrina zei…
Moest wel lachen om die geur; vind ik altijd zo erg stinken als iemand dat in huis gebruikt...
Maar wel een mooie kaart! Groetjes, Gerrina
Catie Cuddles zei…
Beautiful use of the papers.
Thanks for joining us at Back to Basics and Beyond challenge blog.
Happy crafting!
Catherine x DT
Lucille K zei…
Love that you die cut the pretty flowers from the nail polish paper, very pretty card. Thank you for joining us at Back to Basics & Beyond :)

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils