a polka dot...

Als ik CAS-kaartjes zie ben ik wel eens een beetje jaloers
hoe iemand met zo weinig toch zoiets moois kan maken...  

Toen ik gisteren de nieuwe challenge bij CAS on Friday zag
wou ik het toch eens proberen,  het thema: polkadots.
Ik moest onmiddellijk denken aan een stempel die ik vorig jaar kocht,
eentje van een lap, sommige al gebruikt,
deze leukerd nog niet,
maar nu dus wel...


Ik miste iets op mijn kaart,
wou er nog 3 sequins op doen, durfde niet.
Graag info van de CAS-dames of dit dan nog CAS zou zijn?
Gebruikte materialen:
DP Gummiapan
Stempel Love it - Stamp it: Vaessen Creatief 100702-002
Layering Circles: Stampin' Up 

Tof dat je langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!

Fijn weekend! 

Crealieve groetjes
Nancy


Challenges en zo:
Cas on Friday: # 158 - Use Polkadots

Reacties

Lisa Lynn zei…
Nancy that sentiment is wonderful. Love all your polka dots on your awesome CAS card.
Daphne zei…
Knap hoor.
En Een mooie kaart, de tekst is erg leuk.
Ik heb dat ook, wil er altijd met bij doen, maar het is al gauw teveel.
Ik zou hier ook nog iets op willen plakken, in het witte gedeelte boven...... maar inderdaad, blijft het dan nog CAS?
Je@net zei…
Ooh...die tekst is gaaf, joh! Super leuk voor een CAS kaart. En een paar sequins is geen probleem, als je maar veel lege ruimte overlaat én niet teveel laagjes gebruikt op je kaart.
Je CAS-kaartje is geslaagd hoor!! Wij vinden dat ook altijd zo lastig een CAS-kaartje maken.. we willen er altijd te veel bij doen en dan denken we ook dat hij niet meer CAS genoeg is. Maar deze vinden we super gelukt Nancy!

Groetjes, Merit en Annemarie
Eri zei…
Mooie CAS kaart! Ik zou ook de neiging hebben om er nog een paar sequins bij te plakken. Maar ik ben geen expert, CAS kaarten vind ik ook heel moeilijk om te maken.
Groetjes, Eri
Enny zei…
Oh, wat een toffe CAS kaart, die tekst is geweldig, zo grappig ! Prettig weekend ! Enny
Nicolette zei…
Ik vind hem super mooi Nancy, en lijkt mij cas genoeg.
Groetjes Nicolette
Ans Gilbert zei…
Mooie CAS kaart Nancy, moet voor 2 derde wit zijn, leuke stempel heb je gebruikt en sequins mogen volgens mij altijd,
Ansx
Margreet zei…
Ik vind hem helemaal geweldig, Nancy. Zeker de grote polka dot met de gave tekst erop! Voor mij is het een winner!
xxx Margreet
Valerija zei…
Gorgeous card.
Valerija xx
GerJanne zei…
Hoi Nancy,
het is een heel leuk kaartje en ik denk dat er best een paar sequins bij kunnen en het toch wel CAS blijft. 75% wit... Leuek tekst!
wat een mooi kaartje
groetjes ellen
Bernadet zei…
Superleuk CAS kaartje Nancy!
Gerrina zei…
Een heel CaS-kaart! Enne alleen als er staat dat het een eenlaags-uitdaging is, zou ik er geen sequiens op doen, maar anders kan het echt wel hoor! Groetjes, Gerrina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils