Cheerful Sketches Challenge - September 2018

De 14de van de maand komt het 2de team van Cheerful Sketches met een reminder voor de huidige challenge.  Ik kreeg in augustus de vraag van Geesje of ik deel wou uitmaken van hun team, voor mij zeker geen straf om kaartjes te maken met een leuke schets als basis; dus zei ik gelijk JA!

Ik mocht voor september een kaartje maken met een digi van sponsor Sheepski Digital Stamps.


Gebruikte materialen:
Digi Serenity : Sheepski Digital Stamps
ingekleurd met Light Markers
DP Summer Feelings: Studio Light PPSF53
Tekststempel: Marianne Design CS0987
Distress Inkt Vintage Photo
Brad: DécoTime
Bloem: Action


Hieronder vind je de schets,


de andere inspiratiekaartjes van mijn teammaatjes vind je hier.
Veel plezier met de challenge!
Je hebt nog tot 28 september de tijd om je kaartje te linken.

Crealieve groetjes
Nancy

 
Challenges en zo:
Dutch Card Lovers: # 296 - AG
SheepSkiDesigns on FB
Crafting by Designs: Encouragement
Crafting with Friends: # 73

Reacties

Je@net zei…
Leuke kaart heb je met digi en sketch gemaakt, Nancy!
Sarah zei…
Prachtige kaart! X
Irene zei…
Mooie reminder Nancy!

XxIrene
Enny zei…
Een prachtige kaart Nancy ! Groetjes, Enny
Ans Gilbert zei…
Mooie reminder heb je gemaakt Nancy, ik vind de digi echt super,
Ansx
Mariken zei…
Ja hoor, ik sluit me aan! Ik vind je kaart super!
Fijn weekend!
Margot zei…
Hele mooie kaart! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.
Gerrina zei…
Die dame vind ik echt een mooie digi...gaaf in de zachte tinten; mooie kaart! Fijn weekend!
Margreet zei…
Zó leuk dat je nu in het Cheerful Sketches team zit, Nancy!
Je 1e kaartje is een beauty geworden. Het DP past perfect bij de mooi ingekleurde dame!
Fijn weekend.
xxx Margreet
Judith zei…
Heel erg mooi weer Nancy...
Groetjes van Judith
Marjan zei…
Mooie kaart met mooi kleurwerk, Nancy! Dank je wel voor het meedoen met Dutch Card Lovers.
karin zei…
Een mooi kaartje, leuke digi is dat voor een meisjeskaart.
Groetjes,
Karin
Diny zei…
Een hele mooie kaart in deze zachte kleurtjes Nancy!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny
Nicolette zei…
Mooie kaart Nancy en gefeliciteerd met je dt schap.
Groetjes Nicolette
Isobel zei…
Great project thanks for joining in at Crafting by Designs

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils