Hoping your birthday...

Gisteren was mijn man jarig.  Dit kaartje maakte ik voor hem, gebaseerd op een schets van The Paper Players, altijd handig als basis.


De papiertjes komen uit een setje van Stampin' Up, supertof voor mannenkaarten, mooie kleuren en leuke motiefjes...  De brillen vind ik heel tof, Johan 'brilt' ook, en kiest altijd voor kleurrijke brillen, dus passend...

Gebruikte materialen:
Van Stampin' Up:
Tekststempel: Truly Tailored  
DP: True Gentleman
Cardstock: Night of Navy en Very Vanilla
Inkt: Night of Navy
Cirkel: Layering Circles Framelits
Silver Baker's Twine
Andere:
Banners: AliExpress

Tof dat je weer op blogbezoek kwam, ook al ben ik de laatste tijd niet zo'n actieve bezoekster, vorige week niet door mijn vakantie, en deze week vind ik maar moeilijk mijn ritme, door de begrafenis van mijn collega maandag,  dinsdag studiedag in Brussel, mijn schoonma die opgenomen is in het ziekenhuis (zij mag gelukkig deze namiddag weer naar huis), ...  En volgende week moet mijn pa ook naar het ziekenhuis in Gent, hij heeft links 6 en 5 jaar geleden nieuwe knieprotheses gehad, nooit zonder pijn geweest, nu blijkt er in de prothese een bacterie te zitten, de prothese is aan het kapot gaan, moet er uit voor weer een nieuwe en ondertussen dan ook de nodige antibioticakuren om die bacterie volledig weg te krijgen...  Duimen maar dat alles nu goed gaat en dat hij hopelijk zonder pijn (of met veel minder pijn) zal zijn!

Crealieve groetjes 
Nancy


Challenges en zo...
The PaperPlayers: # PP386

Reacties

Sarah zei…
Mooi kaartje!
Dat klinkt als een intense week!
Succes nog! X
Hetty P. zei…
Mooie kaart heb je gemaakt voor je man, gefeliciteerd !!!!
Ik duim voor je dat het met de nieuwe knie van je vader goed komt, altijd maar pijn schiet niet op.
Groetjes Hetty
Diny zei…
Wat een prachtig kaartje heb je voor je jarige man gemaakt Nancy....nog van harte gefeliciteerd met zijn verjaardag!
Ik wens je sterkte,
Diny
Jantine zei…
Leuk stoer kaartje voor je man, Nancy. En nog gefeliciteerd!
En dat je even wat minder langskomt op blogs moet toch kunnen...het is geen aangenomen werk :-) komt vanzelf wel weer. Sterkte met alle drukte en toch ook spannende doktersbezoeken.
Groetjes
Jantine
Valerija zei…
Amazing card and oh how I love all the papers!
Valerija xx
Scraptastisch zei…
Natuurlijk ligt jouw hobby en reageren op een laag pitje, je hebt meer dan genoeg aan je hoofd...sterkte met alles Nancy! Ook ik kom er niet altijd aan toe hoor, maar dit is hobby en geen werk! Mooie stoer mannenkaart en altijd handig een setje voor snelle kaartjes!
Goede Paasdagen hoor!
xx Gerie
Dora zei…
Mooie kaart gemaakt. En heel begrijpelijk over dat bloggen. het lukt mij ook niet altijd. Sterkte met alles.
karin zei…
Mooi kaartje Nancy.
Sterkte met alle zieken en probeer toch maar te genieten van het Paasweekend.
groetjes,
Karin
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
je hebt een hele mooie kaart gemaakt voor je man, nog van harte gefeliciteerd,
ik hoop dat het knie-probleem van je vader, nu opgelost gaat worden,
fijne paasdagen,
Ansx
Jaydee zei…
Great use of the DSPs and I love your take on the challenge sketch. So glad you joined us at the Paper Players this week
Jaydee
Eri zei…
Wat een toffe kaart voor je man. Dat klinkt niet fijn, een bacterie in je knieprotese, heel veel sterkte toegewenst voor je Vader. Hopelijk gaat het deze keer goed komen.
Fijne Paasdagen!
Groetjes, Eri
Margreet zei…
Supertof kaartje voor je man (nog proficiat), en wat toepasselijk, al die gekleurde brillen.
Je hebt een drukke week achter de rug, lees ik. Dan hou je niet veel tijd over voor het bloggen.
Hopen dat het positief afloopt met je vaders knieprotheses.
Fijne Paasdagen.
xxx Margreet
Monique zei…
Je kaart voor je man is superstoer!
Geen wonder als het bloggen even niet lukt. Je hebt al genoeg voor de kiezen gehad en het is nog niet over. Belangrijke dingen eerst hoor!
Sterkte met alles.
Lieve groetjes en fijne Paasdagen,
Monique
Nicolette zei…
Leuke kaart voor je man en nog van harte gefeliciteerd. Sterkte met je vader. Denk even aan jezelf, blogger loopt niet weg.
Fijne paasdagen,
Groetjes Nicolette
Such a dapper masculine card! I love the mix of patterns and the color combo. Thank you for joining my sketch challenge at The Paper Players this week! XX
Enny zei…
Een heel mooie kaart voor je man, gefeliciteerd ! Goed dat je schoonmoeder al weer naar huis mag, maar wat erg van je vader, zo afzien met die prothese ! Ik wens hem het allerbeste ! Groetjes, Enny
SylS creaties zei…
Leuke kaart! Nog gefeliciteerd met je man!
groetjes,
Syl

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils