Creative Sketchy Girls # 4

Vandaag gaat de vierde challenge van start bij Creative Sketchy Girls.  

Het recept: 
een maandelijkse schets, 
telkens op de 20ste van de maand  
als thema altijd 'Anything goes',
dus :
wat houdt je tegen om mee te spelen!  
Je hebt tijd tot de 15de oktober
om je schetskaartje met digi of stempel te plaatsen!  
Veel succes!

Wij mochten aan de slag met een digi van onze sponsors. 
Ik kreeg de prachtige digi Flowers and Curls Girl van Lemon Shortbread om in te kleuren...


... en maakte dit kaartje 


 ... op basis van deze schets:


Gebruikte materialen:
 Digi Flowers and Curls Girl van LemonShortbread
ingekleurd met Spectrum Noirmarkers
 DP Indian Summer: Basic Grey
Waterlelie: Marianne Design LR0406
Varen: Marianne Design LR0403
Blaadjes: Marianne Design CR1244
'Vierkant': Marianne Design LR0415
Hello: X-cut
Dainty Doily: Quickutz 

Ik hoop dat velen van jullie aan 'onze' challenge zullen deelnemen!
Ik ben benieuwd naar je creatie!

Fijn dat je weer langskwam!
Tof als je een reactie achterlaat, ik lees die altijd met veel plezier!
Dankjewel!

Crealieve groetjes 
Nancy

Reacties

Mariken zei…
Wat Een kunstig kaartje, zo mooi gedaan!!
Diny zei…
Wat een leuke kaart Nancy....en wat heb je een prachtige bloem gemaakt!
Groetjes Diny
Nicolette zei…
Mooie kaart en leuke sketch. Ik denk alleen tot het tot 15 oktober is.
Groetjes Nicolette
Rimmie zei…
Mooi gemaakt Nancy! De sketch heb je goed verwerkt.
Ga proberen mee te doen!

Groetjes

Rimmie
Ans Gilbert zei…
Leuke sketch, je hebt een mooie, warme kaart gemaakt met deze digi,
groetjes,
Ans
vintagebyina zei…
Leuke sketch heb je gebruikt. Mooi is je kaart geworden!
Groetjes Ina.
Monique zei…
Heel mooi gedaan. Mooi ingekleurd.
Lieve groetjes, Monique
Heel mooie kaart mooi van kleuren .
Groetjes Doris
Rosina zei…
Prachtig inspiratiekaartje heb je met deze leuke sketch gemaakt Nancy...en ook de digi weer mooi ingekleurd...

groetjes
Rosina
Misseke zei…
Een pracht van een kaart Nancy - supermooi gedaan.
Groetjes,
Misseke
Misseke zei…
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Je@net zei…
Je hebt er weer een mooie kaart van gemaakt, Nancy!
Valerija zei…
Amazing card Nancy. Love the image and your fantastic colouring. You used very beautiful papers too.
Valerija xx
Ans Gilbert zei…
even een antwoord op het ornamentje, ik druk het even stevig in mijn Versamark kussen en dan dippen in de embossingpoeder..ik heb daar kleine bakjes voor, vind ik handiger..en dan met de heattool gaat perfect..
GerJanne zei…
Hoi Nancy,
wat een leuke kaart. Mooie kleuren en een heel mooie uitwerking van de sketch. Best een ingewikkelde, maar ik ga mijn best doen!
GerJanne
Hetty zei…
Mooie kaart heb je gemaakt Nancy, lekker kleurrijk.
Groetjes Hetty
Marfien zei…
Mooie kleuren bij elkaar, ik vond inderdaad het plaatje wel erg klein worden als ik dat op deze manier zou gebruiken, maar een beetje variatie kan geen kwaad :-)
Prachtig kaartje met deze mooie sketch Nancy.
Gr Anita
ANJA 3D zei…
Prachtige kaart met mooie kleuren en details
Groetjes, Anja
Ans S. zei…
Prachtige kaart, mooie uitwerking van de sketch.

Groetjes Ans
Je kaartje is prachtig en mooie kleuren. Super tof gedaan.

Grtjs
Claudia
http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils