Van harte gefeliciteerd

De laatste woensdag van de maand staat een kaartje voor het Kleurenkaartenteam op het programma.  De kleuren voor augustus (10de schakel): lichtblauw en oranje.

Ik was vorige zaterdag in de Action, zag daar een papierblokje naar me lonken (neen, ik heb nog geen papiertjes genoeg natuurlijk...), mooi oranje, ok, dan moest ik al niet meer op zoek naar oranje voor het KKT-kaartje, want dat het oranje moest zijn, dat had ik onthouden! 
Toen ik thuis nog eens de inspiratiefoto bekeek vond ik het best wel grappig, want: een mooie oranje ballon tegen een stralend blauwe hemel, dat was ik vergeten, maar beter passend papier kon ik vast en zeker niet meer vinden! 
Uit hetzelfde blokje kwam het cupcakespapier van mijn sweet 16-kaartje van voorbije zaterdag, soms zit het 'geluk' in een tof papierblokje!  ;-)


Basiskaart in lichtblauw cardstock, daarop parelmoer wit linnenpapier.  Het kaartje is gebaseerd op een oude schets van Mojo Monday.

Gebruikte materialen:
Ronde mal: Crea Nest Lies XXL 21
In & Out Diagonal  Stitchedectangle: MFT
Celebration Balloon: Poppy Stamps
Tekststempel: Marianne Design - CS 0852
Banners: Marianne Design LR0244

Fijn dat je weer langskwam!  Ik lees je reactie straks met veel plezier!
Welkom Irene als nieuwe volgster van mijn blogje!

Wil je meer lichtblauw/oranje kaartjes zien,
neem dan snel een kijkje bij het Kleurenkaartenteam , daar vind je alle links!



Creatieve groetjes
Nancy

Reacties

Sarah zei…
Je maakte er een mooi kaartje van .
Ga jij toevallig vrijdag naar een workshop bij Elke ? Ik ga naar het scorpalatelier .
Liefs ☆ Sarah ☆
Nancy zei…
Hey Nancy,

Wat maakte je een vrolijke kaart voor het KKT! Maar ja, met deze kleuren ben je al goed op weg om vrolijk te zijn... En je volgde het balonnen-voorbeeld... super!!

Liefs,
Nancy
Nancy zei…
Hey Nancy,

Wat maakte je een vrolijke kaart voor het KKT! Maar ja, met deze kleuren ben je al goed op weg om vrolijk te zijn... En je volgde het balonnen-voorbeeld... super!!

Liefs,
Nancy
Je@net zei…
Wat een leuke en vrolijke kaart, Nancy!
wat is ie leuk geworden ! mooi gedaan, het werd een leuk geheel zo
bedankt voor je deelname deze maand, hopelijk ben je er volgende keer ook weer bij
grtjs, martina
x
Petra L zei…
Mooie creatie Nancy...en met de kleuren is niks mis. Het doet erg rustig aan...mooi hoor :-)

Lieve groet, Petra L
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
Wat heb je de kleurtjes mooi gecombineerd, je kaartje is prachtig!
groetjes,
Ans
Ellen zei…
Hihihi ja, de Action kan voor veel geluk zorgen ;) Je oranje papiertje met ballonnen is super leuk. Grappig dat er dan op de inspiratiefoto ook een ballon blijkt te zitten. Mooie, eenvoudige strakke kaart. Daar hou ik van!
Diny zei…
Heel erg leuk gedaan Nancy....wat heb je leuk papier gevonden bij Action!
Groetjes Diny
Ilse zei…
Heel mooi en stijlvol!! toch nog maar eens gaan kijken in de Action binnenkort.
Groetjes
Ilse
Veerle zei…
Wat een mooi kaartje heb je gemaakt Nancy. Heel leuk.
Groetjes van Veerle (KKt collega)
Anoniem zei…
Leuk is hé dat als je het perfecte DP vindt in een eigen papierblokje :) Mooie kaart Nancy en zo leuk opgebouwd :)
Lieve groetjes Chantal
Nelleke zei…
Goed gelukt, haha ik had ook niet aan de inspiratie foto gedacht. Groetjes, Nelleke
Wil Frutsel zei…
Een leuke kaart Nancy, top gedaan!!
xx Wilma
Misseke zei…
Dat ziet er prachtig uit Nancy - supermooi gedaan.

Groetjes,
Misseke
Mooi gedaan Nancy.
Groetjes
Ilse
Marleen zei…
Prachtige kaart!!
Lieve groetjes, Marleen
Mariken zei…
Prachtig kaartje, ik hou wel van deze kleurencombi, mooi!!
Rosina zei…
Heel lmooi je kleurenkaartje Nancy...leuk uitgewerkt met die sketch...

groetjes Rosina
GerJanne zei…
Hoi Nancy, wat een enige kaart heb je gemaakt. Ik was pas ook bij Action en ja voor 59 cent kun je die blokjes niet laten liggen, natuurlijk. En papier genoeg? Ik denk dat ik dat wel heb, maar daar trek ik me niks van aan..;-)
GerJanne
Ans S. zei…
Prachtige kaart, heel mooi gemaakt.

Groetjes Ans
Louise zei…
Hahaha, had bijna hetzelfde papier gebruikt, enig blok is het.
Super leuk kaartje heb je ermee gemaakt!


gr,LOuise
Leuke ballonnenkaart.

Grietje
Colien zei…
Helemaal leuk met de ballonnen, feestelijk kaartje in de gevraagde kleurtjes!
grtz.Colien
Danoesja zei…
Hoi Nancy
Wat een supermooi kaartje en helemaal leuk dat er ook een ballon op zit.
Lieve groetjes, Danoesja
lenywim35 zei…
HI Nancy. Een heel mooi kaartje. Heel feestelijk. gr leny w
Angelique zei…
Wat een leuke kaart is dit geworden, hij straalt zoveel vrolijkheid uit.
groetjes Angelique
Jantine zei…
Wat een gaaf kaartje, leuk wel een ballonnetje, geen blauwe lucht :-)
Ik reageer nu pas, was vandaag naar Kreadoe :-)
Groetjes,
Jantine
Wat een geluk dat dit papierblokje naar jou lonkte....
Je hebt er een prachtige kaart meegemaakt Nancy!

Groetjes Janneke
franicsa zei…
Wat een leuke . Kennen we allemaal niet dat gevoel van de Action ....
We hebben genoeg maar we moeten zoeken in de stapel en dan ben je weer super blij bij het vinden van dat perfecte papiertje .
Groetjes,
francisca
Lisbeth zei…
hoi
Je heb er een toppertje van gemaakt
Hij is super mooi.
grtjs lisbeth

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils