52 weeks to Christmas 1

Het lijkt me wel leuk om elke week een kerstkaart te maken, en ik bekijk dan ook wekelijks met veel plezier de blog '52 weeks to Christmas', maar of het mij lukt om dit vol te houden, dat is natuurlijk een ander paar mouwen. Ben eigenlijk al een paar weken te laat gestart, maar dan worden het mijn 46 weeks to...

Het kaartje voor deze week is gemaakt aan de hand van de schets van Club Cards and More van het voorbije weekend.  Het leuke plaatje heb ik gewonnen bij de eindejaarsactie van Club Kaartenkast (dank je wel Katja!).  Ik heb er ook de stempel van, maar moet nog wat oefenen op het inkleuren...


Gebruikte materialen:
  • Vierkante mal: Joy 6002/0802
  • Plaatje: Tulip X-mas (DoCrafts TLP169004)
  • Dessinpapier: K & Company Christmas Cheer
  • Clearstamp: Eline's vintage Christmas (Marianne Design)



Creatieve groetjes
Nancy

Reacties

Anoniem zei…
Een heel leuk kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Anoniem zei…
Super leuke kerstkaart Nancy! Je hebt het heel mooi ingekleurd ;)
Groetjes Chantal
ANJA 3D zei…
Prachtige kaart, Nancy en wat een schattig plaatje
Groetjes, Anja

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils