Elke donderdag een kerstkaartje: # 2018/16

Hier ben ik weer met mijn wekelijkse donderdagse kerstkaartje!
Een eenvoudig kaartje, maar ik vind het wel leuk.  Het engeltje vind ik zo mooi...


Ik stempelde de achtergrondstempel (gekocht in Nijkerk) 2 keer, éénmaal op een uit parelmoerpapier gestanste rechthoek, eenmaal op gewoon wit papier, hiervan sneed ik dan de banner.  Het gestanste engeltje erop, een tekststempeltje... en weer een kaartje voor de voorraad...

Gebruikte materialen:
Teeny Backgrounds: Indigo Blu IND0221PC
gestempeld met Versafine Clair Monarch
Dashing Rectangle: Elisabeth Craft Designs 1508
Engeltje: AliExpress
Tekststempel : Woodware Trimming the Tree
Plakparel en parelmoer basiskaart: Action

Op het blog van 52 Weeks to Christmas zie je vandaag de inspiratiekaartjes van teammaatjes Suzan en Rosina. 
Ik probeer in het weekend een rondje kerstkaartjes te doen, vandaag ga ik uitzonderlijk met de wagen naar het werk (kan dus niet bloggen tijdens de busrit...), ik heb 's avonds nog een vergadering, tussen het werk en de vergadering door kan ik dan nog even op bezoek bij mijn pa die nu in Oostende in een revalidatieziekenhuis ligt.  Al iets dichter bij ons dan Gent...

Tof dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die berichtjes altijd met heel veel plezier!

Crealieve groetjes 
Nancy
   

Challenges en zo:
Christmas card Throwdown: Add some purple, a little or a lot...
CHCC: # 381
Sweet stampin' Christmas
A Snowflakes Promise:  # 50
The Holly and Ivy Christmas Challenge: #27
The Merry Christmas Challenge: # 16

Reacties

carla zei…
Een prachtig kaartje Nancy.
Groetjes,
Carla
Nicolette zei…
Leuke kaart en een mooie stempel heb je gekocht.
Groetjes Nicolette
Je@net zei…
Leuke kerstkaart heb je gemaakt, Nancy!
Gina zei…
Wauw is dat een stempel ? Lijkt wel designpapier ! Heel handig zo'n stempel in huis ! Mooi kaartje geworden ! Groetjes, Gina
Colien zei…
Mooie kaart in verrassende kleur!
grt Colien
Margreet zei…
Ik hoor bijna het schallende geluid van de trompet...leuke kaart met je mooie nieuwe stempel en het leuke engeltje.
Fijn dat je vader wat dichterbij is. Hopen dat de revalidatie voorspoedig gaat.
Fijne dag.
xxx Margreet
!neke zei…
Heel mooi Nancy , met die mooie stempel !!!!

Fijne dag,

groeten Ineke
Hetty P. zei…
Leuke kaart heb je gemaakt.
Mooie stempel !!!
Fijn dat je vader weer een stapje dichterbij is, gaat de goede kant op.
Groetjes Hetty
lief kaartje Nancy, met een prachtige achtergrond stempel.
Fijn dat je vader iets dichter bij is..beste ermee.
Liefs Annemarie en merit
Epie zei…
Schitterend gemaakt weer Nancy , lief met de engel xx
Fijne dag met groetjes van Epie
Ans Gilbert zei…
Mooie kerstkaart met een schattig engeltje,
fijne dag,
groetjes,
Ansx
Diny zei…
Wat een schattig kaartje met de engel Nancy!
Groetjes Diny
Creaine zei…
Gezellig dat je met dit moois meedoet bij A Snowflakes Promise Challenge Blog. Groetjes van Ine (DT)
http://creaine-cards.blogspot.nl/
carla zei…
Ik ben hier nog een keertje terug, om je te bedanken voor de mooie verjaardagskaart die ik net in mijn brievenbusje vond.
Dankjewel Nancy.
groetjes,
Carla
Enny zei…
Een heel mooie kaart Nancy, die achtergrondstempel is prachtig ! Wat een geluk, dat je vader al in revalidatie is, en dichterbij ! Groetjes, Enny
Marijke zei…
Een mooie achtergrondstempel en leuk gedaan met het engeltje ervoor! Veel sterkte met je pa en succes met het autorijden. Ik vind België heel druk om te rijden! Groetjes Marijke.
marian zei…
Heel mooie kaart.
Groetjes van Marian.
Janis Lewis zei…
Cute!! Thanks for joining us at The Merry Christmas Challenge.
Janis
Pause Dream Enjoy
Caroline zei…
Heel leuk gedaan Nancy.
Nee, bloggen achter het stuur dat kan niet hoor.
Fijn dat je vader nu iets dichterbij ligt.
Groetjes Caroline
Helemaal leuk en lief
Grtjs martina
X
Sylvia zei…
Mooie kaart,Nancy.Het is een schattig engeltje.

Groetjes,Sylvia.
Rosina zei…
Leuk dit kerstkaartje Nancy...zo een schattig engeltje erop en ook in die purpere kleurtjes komt het prachtig uit...

groetjes Rosina
DT 52 WTC
Suzan zei…
Prachtig kaartje! Zo lief met dat engeltje erop!
Groetjes Suzan
gerrie zei…

Mooie combi met die achtergrondstempel.En dat engeltje vind ik gaaf erop.
Groetjes, Gerrie. Jammer dat ik niet in Nijkerk was .
Wat een mooie achtergrondstempel, daar ga je vast nog veel mooie dingen mee maken, leuke kaart. Sterkte met je pa! Groetjes Petra
Jantine zei…
Mooi kaartje, Nancy! Mooie achtergrondstempel en dat engeltje is heel schattig.
Groetjes,
Jantine
Renate zei…
Mooie kaart en wat een prachtige stempel heb je gekocht Nancy.
Dank je wel voor je deelname aan The Holly and Ivy Christmas Challenges
Groetjes Renate DT
Een mooie kaart heb je met je nieuwe stempel gemaakt Nancy. Heel lief.
Lieve groetjes Miranda
SylS creaties zei…
Prachtige kaart! Die stempel is heel mooi zeg! Maar goed dat ik die niet heb opgemerkt op de beurs ;-).
Sterkte met alle drukte! Hoop dat je tussendoor toch ook nog een beetje van het mooie weer kan genieten.
groetjes,
Syl
Hazel zei…
Love the colour. Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 381 - hope to see you again soon x
AlisonC zei…
A lovely way to show of the angel against the pretty background. This background stamp is gorgeous. Thanks for joining in at 52CCT
Larelyn zei…
Wonderful card and great technique. Thanks for sharing at The Merry Christmas Challenge.
Great composition. Thank you for taking part in our 52 Christmas Card Throwdown Challenge - Myrna DT
Margo zei…
Wat een prachtige achtergrondstempel heb je gekocht en dat engeltje is erg leuk zo !
Groetjes
Margo

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils