Somebunny...

Toen ik in de voorjaarscatalogus van Stampin' Up de laagjesstempel van het konijn zag, wist ik onmiddellijk dat ik deze wou bestellen.  Ik had met de beer al heel wat babykaartjes gemaakt, dit konijn leek me ook super voor lieve babykaartjes. 

Onlangs werden de eigenaars van het restaurantje waar we op vrijdagavond vaak gaan eten mama en papa van een dochtertje Hélène.  Het babykaartje was roze met enkel de voornaam en familienaam van de baby, in gouden letters.
Ik ben wat gaan spelen met deze kleuren én met de konijnenstempel...


Ik stempelde het konijntje met roze en bruin, een echt meisjeskonijn dus...   Het dessinpapier lijkt wat op breiwerk, vond ik er wel mooi bij, hierbij een 'kanten' bordertje, en de naam natuurlijk!

Gebruikte materialen:
Stampin' Up: 
Sweet little Something, Clearstamps
Inkt: Powder Pink, Soft Suede, Chocolate Chip
Cardstock: Powder Pink
DP: Bundle of Love
Andere:
Fishtail Banner: Cheery Lynn Designs
Alfabet: Tonic Studios 1684e
Kantborder: Marianne Design LR0161
Kleinste 2 cirkelmallen: Triggered Emotions
Grote cirkelmal: AliExpress

Hieronder zie je de kaart samen met het geboortekaartje,
de familienaam  in kleinere gouden letters heb ik afgedekt. 
Hetzelfde roze had ik helaas niet...


Fijn dat jullie weer langskwamen,
dank je wel voor alle toffe reacties die jullie achterlaten,
ik lees die altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes 

Nancy

Challenges en zo:
Cardz4Galz:# 65 - Stamping, no digis
Scrapping4Fun: # 109 - Animals

Inspiration Destination: # 144 -  with real stamp
Inspire.Create.Challenges : # 12 - Animals

Reacties

Hetty P. zei…
Heel lief kaartje heb je gemaakt.
Schitterend van kleur, echt meisjesachtig
Groetjes Hetty
Je@net zei…
Een super schattig babykaartje, Nancy!
Gina zei…
Prachtig babykaartje en leuk hoe het bij de aankondiging past ! Groetjes, en alvast een fijn weekend ! Gina
Margreet zei…
Wat heb je mooi voortgeborduurd op het originele geboortkaartje, Nancy. Het is een plaatje geworden en wat ziet die beer er lekker knuffelbaar uit.
Fijn weekend.
xxx Margreet
karin zei…
Heel mooi kaartje Nancy, prachtig papier heb je gebruikt.
Groetjes,
Karin
Lia zei…
Ja, dat konijntje is zo schattig!! Een hele leuke kaart Nancy!
Lia xx
Eri zei…
Oh, wat een lief geboortekaartje, met dat schattige konijntje, lijkt ook precies op de knuffel van mijn kleindochter! Leuk met die design papier cirkels erachter.
Groetjes, Eri
Ans Gilbert zei…
Heel schattig is je geboortekaartje met het leuke konijntje, ik vind het lettertype ook heel mooi,
groetjes
Ans
Jantine zei…
Wat een snoezig geboortekaartje, Nancy.
Heel mooi!
Groetjes
Jantine
Hermien zei…
Mooi schattig geboortekaartjes.

groetjes Hermien
Sarah zei…
Super mooi Nancy! Heel lief ook!
Judith zei…
Toppie en super lief kaartje geworden.
Groetjes van Judith
Lief heel mooi baby kaartje Nancy ,heel mooie met het konijn stempeltje .
Groetjes Doris
Margo zei…
Wat een prachtig kaartje Nancy ! Dat konijntje is inderdaad ook zo'n lieverd he !
Groetjes
Margo
Nicolette zei…
Hee mooi om in de stijl van het geboortekaartje te blijven. Mooie kaart.
Groetjes Nicolette
Marfien zei…
Heel mooi baby kaartje Nancy, gave kleurtjes bij elkaar
Lief meisjeskaartje, de kleuren zijn niet exact hetzelfde, maar het is duidelijk te zien dat je het originele geboortekaartje als uitgangspunt genomen hebt, erg mooi!
Enny zei…
Oh, zo'n schattige kaart, en mooie kleuren, prachtig ! Groetjes, Enny
Nota Bene zei…
Eindelijk kom ik hier ook nog eens langs. Je hebt zoveel mooie kaarten gemaakt, maar deze springt er toch wel uit! Echt prachtig. Aan de stijl van het restaurant te oordelen, zullen de kersverse ouders de stijl van je kaartje zeker ook kunnen appreciëren. Van restaurants gesproken, dat doet me nog aan een ander restaurant denken: zijn jullie al eens bij Boîte geweest? Dat staat bij ons ook nog op het lijstje... Ik ben wel nieuwsgierig...
Groetjes, Nele

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils