Creative Sketchy Girls # 21

We zijn alweer de 20ste van de maand,  bij Creative Sketchy Girls gaat dus weer een nieuwe challenge van start !


Het recept is zoals je weet sinds een tijdje wat aangepast:
de ene maand een schets
de andere maand een thema.

Na de schetskaart van vorige januari
is er nu dus weer een thema:
gebruik touw en knopen...
Je hebt tijd tot 15 maart om je kaartje te plaatsen!  
Veel succes!

Ik mocht aan de slag met een digi van onze sponsor Bugaboostamps, ik koos voor de grappige Birthday Firemancall.


Ik krijg de kleuren op de foto helemaal niet goed, mijn fototoestel heeft een hekel aan paars denk ik, krijg ik nooit mooi op de foto...

Het touwtje heb ik om de horizontale strook gebonden en daaraan een leuke strikjesbedel, en ook een touwtje aan het label.  Met knoopjes maakte ik een bloemetje...
Benieuwd wat jullie er van zullen maken!

Gebruikte materialen:
Digi Birthday Firemancall: BugabooStamps
ingekleurd met Spectrum Noir en Twinmarkers
DP DécoTime (gewonnen candy bij Claudia)
Vierkante mal met stiksteekjes: CreaNestLies XXL
Wavy Labels: Sizzix 658363
Gefeliciteerd: Joy 6002/0442
Knoopjes: uit de voorraaddoos 
touw: Craft Sensations

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met heel veel plezier!



Crealieve groetjes
Nancy

 

Challenges en zo:
Cheerful Sketches: februari
Bugaboo Crafty Challenge: # 14

Reacties

Irene zei…
Hoi Nancy,

je kaart voor de nieuwe uitdaging is enig en.......laat ik net een paars kaartje af hebben waar zowel knopen als touw op zitten dus ik kan het direct linken, leuk! Net als bij jou......krijg de kleur zó niet goed op de foto, cardstock schiet de blauwkant op grrrr!

xx Irene
Eri zei…
Wat een leuke kaart Nancy, hier op het scherm is hij toch echt paars! Wat een leuke details, het touwtje met label, en de knoopjesbloem! Heel tof!
Groetjes, Eri
Margreet zei…
Wat een leuke verjaardagskaart heb je gemaakt Nancy. Kan ook haast niet anders met zo'n leuk Bugabootje, toch? Ik vind dat je de bloem van knopen heel origineel hebt gemaakt.
Ik zie dat je de schets van Cheerful Sketches hebt gebruikt en hiervoor wil ik je heel hartelijk dank zeggen.
Fijne dag!
xxx Margreet
Valerija zei…
Gorgeous Nancy! Love it!
Nice day
Valerija xx
Mariken zei…
Leuk!! Toffe digi en een heel feestelijk kaartje!
Jantine zei…
Heel mooi, dit paarse kaartje, ondanks dat je fototoestel er geen zin in had :-)
Leuk thema ook.
Groetjes
Jantine
Een hele leuke kaart en mooie kleuren. Leuke digi ook!
groetjes, Caroline
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
dat ligt niet aan je fototoestel, ik ben ook al een paar dagen bezig een goede foto te maken van mijn paarse kaart..het wil nog niet erg lukken.Ik vind je kaartje prachtig, wat heb je een leuke knopenbloem gemaakt,
groetjes,
Ans
!neke zei…
Ik vind de kleur op de foto wel mooi !!!
Maar jij ziet de kaart thuis anders !
Trouwens een mooie kaart !!!!
Colien zei…
Heel leuk, mooie kaart waar veel op te zien is!
grtz.Colien
SylS creaties zei…
Grappige kaart en mooie sketch!
groetjes,
Syl
Judith zei…
Toppie kaartje geworden Nancy.
Groetjes van Judith
Enny zei…
Wat een prachtige kaart, super, dat paars ! Heel leuk, die knopenbloem en de digi is grappig ! Groetjes, Enny
Monique zei…
Een hele mooie kaart Nancy. Wat heb je de sketch van Cheerful mooi gebruikt met die doily!
Je@net zei…
Super leuke uitwerking van de sketch, Nancy!
Hoi Nancy, paars is gewoon een lastige kleur om te fotograferen, die lijkt van kleur te veranderen. Het afdrukje is erg grappig in combinatie met de leuke tekst. Je knoopjesbloem vind ik top, leuk idee. Een mooie kaart volgens de sketch vind ik.
Lieve groetjes Miranda
Hermien zei…
Super leuk kaartje Nancy

Groetjes Hermien
GerJanne zei…
Hoi Nancy,
Wat een leuk voorbeeld voor de touw en knopen challenge. Mooie kleur voor een kaart.
Ik ga proberen mee te doen. Er zijn een boel leuke challenges....
Groetjes,
GerJanne
Nicolette zei…
Mooie kaart Nancy.
Groetjes Nicolette
Leuke inspiratie kaart heb je gemaakt. Mijn toestel geeft ook problemen met paars kaarten hebben altijd een blauwe gloed lijkt het wel :(
Bernadet zei…
Wat een superleuk kaartje Nancy.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!
Joanne kramer zei…
Wat een leuke kaart met de sketch van Cheerful sketches! Dankjewel voor je deelname. groetjes Joanne
Wat een leuk kaartje.
Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
Groetjes Miranda

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils