Jarig! Hiep Hiep Hoera!

Nog een verjaardagskaartje, deze keer heb ik de schets van Cheerful Sketches gebruikt.
Mijn blokje DP La Provence van Marianne Design begint aardig uit te dunnen,  ik blijf het mooie papiertjes vinden!


 Gebruikte materialen:
Van Marianne Design:
DP La Provence: PK9132
Bloemen: LR0472
Swirl met blaadjes: LR0414
Tak met blaadjes: LR0478
Rechthoek: LR0420
Parelvlinders
Andere:
Label: AliExpress
Tekststempels: Craft Emotions
Background Textures: Leane Creatief 55.3752
Digi FG Violet: Bugaboostamps
ingekleurd met Spectrum Noirmarkers
Touw: Craft Sensations

Geen grootse plannen voor vandaag, wat huishoudwerkjes, even naar de Action, eens binnenwippen bij mijn schoonouders en vooral rust nemen.
Het is momenteel op het werk weer reuze druk door ziekte van mijn collega.  Gisterennamiddag heb ik een voordracht gegeven op het werk voor bijna 160 mensen (over pensioenwetgeving), de  zowat twee en een half uur rechtstaan en nadien al de stoelen weer helpen wegzetten en zo maakten dat ik stikkapot was.  In de busrit naar huis moest ik echt moeite doen om wakker te blijven, thuis zelfs een half uurtje op de bank geslapen terwijl manlief het eten klaarmaakte... En 's avonds eens vroeg naar bed.  Heb ik wel eens nodig als ik de komende dagen dan weer mijn job goed wil kunnen doen...
Al is het volgens mijn zoon 'daar gewoon maar wat zitten en babbelen'..., en al vind ik mijn werk super boeiend en leuk dankzij de vele contacten, toch kan het bij momenten toch vermoeiend zijn om een hele dag geconcentreerd bezig te zijn, mensen te adviseren over keuzes rond eindeloopbaan, pensioen, ...


Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel voor je reactie,
ik lees die altijd met veel plezier!
 
Crealieve groetjes 
Nancy



Challenges en zo:

Cheerful Sketches Challenge
Seize the Birthday


Reacties

Monique zei…
Allereerst vind je kaartje prachtig. Mooie kleuren en de sketch leuk gebruikt.
De jeugd denkt dat alles zo maar aan komt vliegen. Ze gaan er nog achter komen hoor. En af en toe een beetje rust nemen is nodig om je werk met plezier te blijven doen. Want ik geloof dat je een prachtige baan hebt. Een relaxdagje dan maar...Heb ik morgen ingepland ;-)
Lieve groetjes, Monique
Vandaag dan maar even rustig aan Nancy na zo'n lange drukke dag!
Een leuke verjaardagskaart!
Groetjes Anita
Margreet zei…
Wat een ontzettend leuk kaartje, Nancy...het papier en de digi passen perfect bij elkaar. Leuk dat je de schets van Cheerful Sketches hebt gebruikt; dank hiervoor!
Spreken voor 160 mensen? Petje af...ik doe het je niet na. En geen wonder dat je daarna kapot bent. Gelijk heb je om nu je rust te pakken...alles moet in evenwicht blijven! Geniet van je dag!
xxx Margreet
Margreet zei…
P.S. Als je een getal op je kaartje zet, kun je ook met de Bugaboo zaterdagchallenge meedoen!
Je@net zei…
Erg leuke kaart, Nancy.
En maak er een rustige en gezellige dag van. Sterkte met de rest van de werkweek!
Valerija zei…
This is GORGEOUS! Love the image and papers.
Valerija xx
Joanne kramer zei…
Wat een mooi en feestelijk geheel! dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne
Hetty P. zei…
Zo te lezen heb je echt wel een rustdag verdiend, lekker een dagje voor jezelf
Mooi kaartje heb je gemaakt
Groetjes van Hetty
lenywim35 zei…
Ja dat blokje van de Provence is bij mij ook helemaal schoon op. Je kaart is weer prachtig geworden. Mooie stans ook. Ja meis, werk kan nog zo leuk zijn en interessant, maar kan je ook vermoeien, en je zoon moet je maar laten praten. Dat is bekend van e jongelui. Maar als je weer lekker hebt geslapen, dan is het weer fijn om aan de slag te kunnen. grts leny
carla zei…
Een mooi kaartje en leuke kleurtjes hierbij gebruikt.
Bedankt voor het meedoen aan de challenge bij Cheerful Sketches.
Succes ermee.
Groetjes,
Carla
Scraptastisch zei…
Van ons werk krijgen we energie, maar kost ook energie! Wat is er dan fijner om na een nachtje goed slapen je hoofd leeg te maken met het maken van mooie kaartjes Nancy, dat bewijst deze bjoetie ook maar weer!!!
xx Gerie
Ans Gilbert zei…
Soms moet je echt een lummel/rustdagje inplannen.. Zeker als je zo'n drukke baan hebt. Een mooi kaartje maken is dan ook fijn, deze is weer prima gelukt.
groetjes
Ans
Sylvia zei…
Superleuke kaart,Nancy.Lief plaatje en een prachtige bloem.Je hebt de sketch mooi verwerkt.Fijne dag.

Groetjes,Sylvia.
Prachtige kaart in mooie kleuren.
Dankjewel voor je deelname bij Cheerful skechtes blog.
Gr Anita DT
Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt Nancy, mooie kleurtjes en het papier is inderdaad prachtig! Pfoe dat gaat dan nogal, zo'n drukke dag achter de rug.. Het is te hopen dat je vandaag weer lekker uitgerust en bijgekomen bent. Rustige dag nog verder!
Groetjes, Merit en Annemarie
Nota Bene zei…
Mooie kaart! En waw, voor 160 mensen een voordracht houden, dat is niet niets. Hopelijk heb je goed kunnen uitrusten vandaag.
Groetjes, Nele
Veerle zei…
Hele leuke en frisse kaart Nancy. Ik kan goed begrijpen dat je stikkapot was. Na een beursdag ben ik ook altijd stik op en dan heb ik "maar" mijn passie gedeeld met de klanten. Rust maar goed uit. Groetjes veerle
Renate zei…
Wat een gezellig kaartje heb je gemaakt.
Soms heb je van die dagen... Heel begrijpoelijk dat je na zo'n intensieve dag, net iets meer tijd nodig hebt om uit te rusten.

-xies- Renate.
Enny zei…
Een prachtige kaart Nancy, en dat Provence papier is supermooi ! Ja, het kan wel eens teveel worden hé, rust maar genoeg, zodat je zelf niet ziek valt. Groetjes, Enny
Hermien zei…
Op tijd je rust nemen Nancy en ontspanning zoeken in kleine dingen dat doet je vast goed! Het lijkt me wel een mooie baan om mensen te kunnen adviseren in het maken bij de juiste keuze.
Je kaartje is mooi zo in het paars

Groetjes Hermien
Bea zei…
Prachtig kaartje in deze zachte kleurtjes, rust maar lekker uit want ziek zijn is ook niet leuk...

groetjes Bea.
Anoniem zei…
Beautiful and elegant card, Nancy. I love the pattern papers that you've used, they look wonderful! Thank you so much for joining us at Seize the Birthday challenge!
xx Ashwini, STB DT

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils