Elke donderdag een kerstkaartje: # 2017/42

Wat vliegen de weken toch snel voorbij.  Het is alweer donderdag...  Kerstkaartjesdag in een groot deel van Vlaams en Nederlands blogland...

Bij mij een eenvoudig kerst- en nieuwjaarskaartje, ik had onlangs deze patchworkmal gekocht, wat vind ik die leuk voor kerstkaartjes!  Je kan echt spelen met motiefjes, heel leuk!
Ik gebruikte papier van een kerstblokje van Action en combineerde dit met zilverpapier, mat voor het frame en glanzend voor de kerstballen (Memorybox).


Meer kerstinspiratie vind je op ons blog 52 Weeks to Christmas en de teammaatjes!
Maakte je ook een kerstkaartje, vergeet het dan niet te linken, altijd leuk al die verschillende kerstkaarten samen!
Enne... volgende week start er weer een nieuwe challenge!
Kriebelt het om mee te werken als designteamlid bij 52 Weeks to Christmas, dan kan je je nog kandidaat stellen, meer info vind je hiernaast (recht).


Leuk: met mijn kerstkaartje van vorige week was ik één van de Top Picks bij The Merry Christmas Challenge.


Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat, ik lees die altijd met veel plezier!
Dankjewel!
 
Crealieve groetjes 
Nancy



Challenges en zo:
ABC Christmaschallenge: U for unlimited, V for Vibrant
A Snowflakes Promise: # 45
CHCC: # 355
CHCC Extra
Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge
Cute Card Thursday: # 500 - Snowflakes
Merry Monday Christmaschallenge: # 261 - Ornaments
The Holly and Ivy Christmaschallenge: # 17
The Merry Christmas Challenge: # 39

Reacties

Freubelmina zei…
Wat een schitterende kaart met dit leuke patchworkmotief zeg,heel leuk! Gefeliciteerd met je winnende kaart van vorige week, die vond ik ook al zo mooi met die prachtige kerstbalmal.
Fijne dag en lieve groetjes xxx
Eri zei…
Prachtige kaart Nancy! Met alleen een ander papiertje krijg je weer een heel andere kaart. Gefeliciteerd met je winnende kaart.
Groetjes, Eri
Je@net zei…
Erg mooie kerstkaart, Nancy!
mooie kaart Nancy, met dat patchworkmotief!!
ongelooflijk dat het al zo snel kerst is, zal nog flink aan de bak moeten met mijn kaartjes...

fijne dag liefs Annemarie en Merit
Hetty zei…
Schitterende kaart heb je gemaakt.
Wat is de patchwork mal mooi !!!
Leuk met de zilveren achtergrond, echt kerst.
Groetjes Hetty
Sarah zei…
Heel mooi! Moest jij in de buurt wonen dan zou dit zo' n mal zijn die ik effe van je zou lenen. Gewoon wat papiertjes stansen, in een bakje doen. En wanneer ik zin heb wat puzzelen en er een kaart mee maken.
Heel leuk resultaat!
Jantine zei…
Mooi kaartje, Nancy. Leuk met dat patchworkmotied. Ziet er niet eenvoudig uit.
Groetjes
Jantine
Rosina zei…
Heel mooi dit kaartje nancy ...zo leuk met die patchworktechniek..en het papier past zo mooi bij elkaar...een heel gepuzzel volgens mij maar het resultaat is geweldig
en gefeliciteerd met je winnende topplaatsje ...heel leuk voor je ...geniet ervan!!!
groetjes Rosina
Diny zei…
Jij noemt het eenvoudig.....het is prachtig Nancy!
nog een heel gepuzzel lijkt me.
Gefeliciteerd met je top plekje.....leuk!
Groetjes Diny
lenywim35 zei…
Ik sluit me aan bij de vorige schrijfsters. Het lijkt me een heel gepuzzel en geplak. Maar het zier er prachtig uit. Nog gefeliciteerd met alweer een topplaatsje. grts leny
Enny zei…
Een prachtige kaart Nancy, maar inderdaad puzzelwerk, super mooi gedaan ! En proficiat met je Top Picks plaats ! Groetjes, Enny
Hij ziet er heerlijk sjiek uit!
Erg mooi gedaan Nancy zo'n patchwork kerstkaart. Lieve zachte kleurtjes. Gefeliciteerd met je "top-pick".
Lieve groetjes Miranda
Valerija zei…
Great card. Love the die and the papers you have used.
Valerija xx
carla zei…
Een heel mooi voorbeeld.
Leuke kleuren en scrappapiertjes gebruikt.
Tof gedaan.
Groetjes,
Carla
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
ik twijfel nog steeds over de stans en als ik dan deze kaart zie, vind ik hem toch wel heel mooi.Je hebt leuke papiertjes gebruikt..gefeliciteerd met je Top Pick, ik stond daar in hetzelfde rijtje als jij..
groetjes,
Ans
Sylvia zei…
Prachtige kaart met deze mal,Nancy.Ik heb hem ook maar nog niet gebruikt.Gefeliciteerd met je top kaart.

Groetjes,Sylvia.
!neke zei…
Super leuke kaart !
Leuk 2018 !!!!!
Margreet zei…
Wat geeft die mal een gaaf effect Nancy! Heel mooi kaartje. Jaren geleden heb ik best veel quilts gemaakt, daar doet jouw kaartje me aan denken.
Proficiat met je winnende kaart!
xxx Margreet
karin zei…
Leuke mal Nancy. Mooi kaartje heb je gemaakt ermee.
Groetjes,
Karin
Wow Mooie kerstkaart Nancy heel leuk met deze mal .
Groetjes Doris
karien zei…
Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt
Groetjes Karien
Suzan zei…
Mooi kerstkaartje Nancy! Knap gemaakt zeg!!
Groetjes Suzan
GerJanne zei…
Ik heb hem ook! Erg leuk! En jouw kaart is ook al zo mooi!
Gefeliciteerd met de winnende kaart!
Petra L zei…
Wow, mooi Nancy.

Lieve groet, Petra

Ps: mijn excuus dat ik lang niet meer geblogt heb. Tijdens onze verhuizing verloren we een dierbare vriend en daarna zijn we lang met vakantie geweest. Nu ben ik er weer ;-)
Janis Lewis zei…
Cute! Thanks for sharing at The Merry Christmas Challenge.
Janis, Owner and Design Team Member
Nota Bene zei…
Toffe kaart! Die mal ziet er inderdaad heel veelzijdig uit. Proficiat met je winnende kaart!
Groetjes, Nele
Stunning! Such beautiful colours together! Thanks for playing with us at Merry Monday.
Allie zei…
I just love this stitched quilt die! Great idea to add 2018!
Colleen zei…
Beautiful patchwork snowflake and great placement of the ornaments.Thank you for joining us at Merry Monday!
Unknown zei…
Beautiful I love the patch work and the ornaments... Thank you for joining us over at Merry Monday
AlisonC zei…
Beautiful colours on your pretty patch work. What a fun die.
Deb zei…
Wow, this is so beautiful!
Many thanks for joining us at Cute Card Thursday this week!
Debxx
SewPaperPaint zei…
I am crazy about this card! What a gorgeous die and your colors are so perfect. Hugs, Autumn
cass zei…
Great design for patterned paper. Wonderful card with great paper combo. Thanks for joining us at CHNS patterned Paper Challenge this month.
Shona Hamill zei…
Gorgeous cards thanks for sharing with us at the Holly & Ivy Christmas Challenge. Hugs, Shona xx
Suze zei…
Lovely card. Thank you for joining in the challenge at CHNC Extra for October.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils